Κανείς δημοσιογραφάρας στο ελλαδιστάν δεν αναφέρει οτι ειναι Εβραίο-πολωνέζα και φυσικά κομμουνίστρια η Μέρκελ! γιατι άραγε; μην χαλάσει η συνταγή του διαίρει και βασίλευε; πόσοι ξερουν οτι σε όλη την Ευρώπη ΕΙΝΑΙ ΠΙΟΝΙΑ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΙ;....
Μπορεί να μοιάζει σαν σενάριο από μαύρη κωμωδία είναι όμως πέρα για πέρα αληθινό. Η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ είχε πιέσει πριν τη επίθεση του φανατικού Τυνήσιου ισλαμιστή στο Βερολίνο, τα συνδικάτα φορτηγών αυτοκινητιστών στη χώρα της να δεχτούν μουσουλμάνους πρόσφυγες και μετανάστες που αιτούνται πολιτικό άσυλο προκειμένου να τους εκπαιδεύσου στην οδήγηση επαγγελματικών αυτοκινήτων!
Μετά το θάνατο 12 πολιτών και τον τραυματισμό άλλων 48 όταν ένας Τυνήσιος που είχε αιτηθεί πολιτικό άσυλο και μέλος της τρομοκρατικής οργάνωσης της ISIS οδήγησε μια νταλίκα επάνω σε χριστουγεννιάτικη αγορά στην γερμανική πρωτεύουσα.
Τώρα η γερμανική Αστυνομία προσφέρει 100.000€ για οποιονδήποτε δώσει πληροφορίες αναφορικά με το που μπορεί α βρίσκεται ο 23χρονς καταζητούμενος Anis Amri.
Τώρα η γερμανική Αστυνομία προσφέρει 100.000€ για οποιονδήποτε δώσει πληροφορίες αναφορικά με το που μπορεί α βρίσκεται ο 23χρονς καταζητούμενος Anis Amri.
Ενώ όμως η Γερμανία θρηνεί την απώλεια των αθώων θυμάτων της τρομοκρατικής αυτής ενέργειας μια αποκάλυψη έρχεται να δώσει μια τραγελαφική προέκταση της υπόθεσης όσο εάν και αυτό ακούγεται ακραίο, με τα τόαα θύματα. .
Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα Express η γερμανίδα καγκελάριος όλο το προηγούμενο διάστημα είχε ασκήσει αφόρητες πιέσεις στα συνδικάτα επαγγελματιών οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων προκειμένου αυτά να επιταχύνουν τις διαδικασίες όπου ανειδίκευτοι πρόσφυγες θα εκπαιδεύονταν ως οδηγοί φορτηγών αυτοκινήτων!
Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα Express η γερμανίδα καγκελάριος όλο το προηγούμενο διάστημα είχε ασκήσει αφόρητες πιέσεις στα συνδικάτα επαγγελματιών οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων προκειμένου αυτά να επιταχύνουν τις διαδικασίες όπου ανειδίκευτοι πρόσφυγες θα εκπαιδεύονταν ως οδηγοί φορτηγών αυτοκινήτων!
Η Α.Μέρκελ είχε αναφέρει τον περασμένο Σεπτέμβριο ότι οι εταιρείες μεταφορών «πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται σοβαρά την εκπαίδευση προσφύγων και μεταναστών ως οδηγούς φορτηγών» ενώ θα ανέμεναν την κατάληξη των αιτήσεών τους για πολιτικό άσυλο στην Γερμανία, καθώς υπάρχει μεγάλη έλλειψη οδηγών φορτηγών στη χώρα.
Η ίδια είχε προσθέσει πως στο σχεδιασμό ήταν και η αλλαγή της σχετικής νομοθεσίας έτσι να γίνει φθηνότερο για αυτούς για να μπορούν να αιτηθούν επαγγελματικής άδειας οδήγησης, με ένα σχέδιο ώστε να μπορούν να μετατρέπουν την επαγγελματική άδεια οδήγησης που είχαν στις χώρες καταγωγής τους σε γερμανική με κόστος 500€
Η ίδια είχε προσθέσει πως στο σχεδιασμό ήταν και η αλλαγή της σχετικής νομοθεσίας έτσι να γίνει φθηνότερο για αυτούς για να μπορούν να αιτηθούν επαγγελματικής άδειας οδήγησης, με ένα σχέδιο ώστε να μπορούν να μετατρέπουν την επαγγελματική άδεια οδήγησης που είχαν στις χώρες καταγωγής τους σε γερμανική με κόστος 500€
Μιλώντας συνοπτικά για το σχέδιο αυτό είχε πει: «Όλοι πρέπει να είμαστε έτοιμοι να εφαρμόσουμε πρακτικές λύσεις. Πρόσφατα μιλήσαμε στο υπουργικό συμβούλιο για τη πιθανότητα να επιτρέψουμε άδειες οδήγησης από τη Συρία να μετατραπούν σε γερμανικές με 500€», για να καταλήξει:
«Και φυσικά επειδή δεν μπορεί κάθε πρόσφυγας να διαθέτει 500 € σκεφτόμαστε να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα δανεισμού από όπου θα μπορούν να δανείζονται τα χρήματα αυτά. Στη συνέχεια θα μπορούν να αποπληρώσουν αυτό το χρέος ενώ θα δουλεύουν. Στο τέλος της γραφής χρειαζόμαστε οδηγούς φορτηγών σε όλη τη χώρα».
«Και φυσικά επειδή δεν μπορεί κάθε πρόσφυγας να διαθέτει 500 € σκεφτόμαστε να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα δανεισμού από όπου θα μπορούν να δανείζονται τα χρήματα αυτά. Στη συνέχεια θα μπορούν να αποπληρώσουν αυτό το χρέος ενώ θα δουλεύουν. Στο τέλος της γραφής χρειαζόμαστε οδηγούς φορτηγών σε όλη τη χώρα».
Η ομοσπονδία όμως των Γερμανών αυτοκινητιστών BDBK μέσω του προέδρου της Wolfgang Westermann είχε αντιδράσει σε αυτό το σχέδιο λέγοντας τα εξής προφητικά λόγια:
«Λέμε ένα ξεκάθαρο όχι στο να χρησιμοποιήσουμε προσφυγές ως οδηγούς. Οι επαγγελματίες οδηγοί χρειάζονται ένα διεξοδικό και ποιοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης. Δεν μπορείς να αφήσεις τον οποιοδήποτε να οδηγήσει ένα φορτηγό των 40 τόνων».
«Λέμε ένα ξεκάθαρο όχι στο να χρησιμοποιήσουμε προσφυγές ως οδηγούς. Οι επαγγελματίες οδηγοί χρειάζονται ένα διεξοδικό και ποιοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης. Δεν μπορείς να αφήσεις τον οποιοδήποτε να οδηγήσει ένα φορτηγό των 40 τόνων».
Μάλιστα τα δεδομένα του GPS του φορτηγού που οδήγησε ο Τυνήσιος τρομοκράτης δείχνουν ότι υπήρξαν δυσκολίες για ένα ανεκπαίδευτο άτομο σαν και αυτόν να οδηγήσει το συγκεκριμένο όχημα.
Ο διαχειριστής της πολωνικής εταιρείας Ariel Zurawski στην οποία ανήκε η νταλίκα δήλωσε πως ο εγκληματίας μάλλον δεν είχε πείρα οδήγησης τέτοιων οχημάτων.
«Τα δεδομένα του GPS λένε πως κάποιος έπρεπε να εξασκηθεί στην οδήγηση πρώτα. Τα στοιχεία δείχνουν πως οδηγούσε με ένα ανεξέλεγκτο τρόπο».
Ας μην φανταστούμε καλύτερα τι θα συνέβαινε εάν ο Τυνήσιος ήταν εκπαιδευμένος κιόλας όπως ήθελε η Μέρκελ. Τώρα προφανώς θα αλλάξει τα σχέδιά της.
Ο διαχειριστής της πολωνικής εταιρείας Ariel Zurawski στην οποία ανήκε η νταλίκα δήλωσε πως ο εγκληματίας μάλλον δεν είχε πείρα οδήγησης τέτοιων οχημάτων.
«Τα δεδομένα του GPS λένε πως κάποιος έπρεπε να εξασκηθεί στην οδήγηση πρώτα. Τα στοιχεία δείχνουν πως οδηγούσε με ένα ανεξέλεγκτο τρόπο».
Ας μην φανταστούμε καλύτερα τι θα συνέβαινε εάν ο Τυνήσιος ήταν εκπαιδευμένος κιόλας όπως ήθελε η Μέρκελ. Τώρα προφανώς θα αλλάξει τα σχέδιά της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.