Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΥΤΟ είναι τo νέο κόλπο για νόμιμη κυκλοφορία πολυτελών ΙΧ με βουλγαρικές πινακίδες στην Ελλάδα

Αποτέλεσμα εικόνας για βουλγαρικές πινακίδες στην Ελλάδα
Το θέμα αποφυγής της φορολογίας στα αυτοκίνητα μέσω. Βουλγαρίας είναι γνωστό και το χρησιμοποιούν οι Έλληνες ιδιοκτήτες οχημάτων εδώ και χρόνια. Ωστόσο οι εντατικοί έλεγχοι των ελεγκτικών μηχανισμών του υπουργείου Οικονομικών ανάγκασε τους Έλληνες να αναζητήσουν νέους τρόπους να κυκλοφορούν νομότυπα...
τα αυτοκίνητά τους και να ξεφεύγουν από τους ελέγχους.
Μέχρι πρότινος οι Έλληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων για να γλιτώσουν από τα υπέρογκα Τέλη Κυκλοφορίας, τα τεκμήρια αλλά και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης «άνοιγαν» μια εταιρεία στη Βουλγαρία και κατόπιν άλλαζαν τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός τους.
Ωστόσο οι εντατικοί έλεγχοι των Αρχών αλλά και τα πολλά δικαιολογητικά που έπρεπε να προσκομίσουν σε περίπτωση που το απαιτούσαν οι Αρχές ανάγκασαν πολλούς κατόχους αυτοκινήτων με βουλγαρικές πινακίδες να καταφύγουν στην λύση της ενοικίασης!
Η λύση της ενοικίασης αυτοκινήτου με βουλγαρικές πινακίδες σύμφωνα με στελέχη της αγοράς είναι νομότυπη και κανείς δεν μπορεί να σου απαγορέψει να ενοικιάσεις αυτοκίνητο με βουλγαρικές ή άλλου κράτους-μέλους πινακίδες και να κυκλοφορείς ανά την Ευρώπη.
Το νέο «κόλπο» περιλαμβάνει τη μεταβίβαση του οχήματος σε εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων της Βουλγαρίας και με κάποιο ιδιωτικό συμφωνητικό ο Έλληνας ιδιοκτήτης του οχήματος διασφαλίζει την κατοχή της «κυριότητας» του αυτοκινήτου το οποίο όμως στα χαρτιά δεν του ανήκει πλέον καθώς αποτελεί περιουσιακό στοιχείο της βουλγαρικής εταιρείας ενοικιάσεων ΙΧ.
Με αυτό τον τρόπο οι Έλληνες ιδιοκτήτες γλιτώνουν από την καταβολή Τελών Κυκλοφορίας, τεκμηρίων αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης και βέβαια οι Αρχές ακόμη και σε ελέγχους δεν μπορούν να κάνουν κάτι καθώς το όχημα είναι νοικιασμένο από άλλο κράτος-μέλος και σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο καμία χώρα-μέλος δεν μπορεί να απαγορεύσει την διάθεση υπηρεσιών εντός της ΕΕ.
Το ετήσιο κόστος της διατήρησης του ενοικιαζόμενου οχήματος με βουλγαρικές πινακίδες ανέρχεται σε 400 ευρώ το χρόνο στα οποία περιλαμβάνονται τα έξοδα των Τελών Κυκλοφορίας και της ασφάλειας.
Παράλληλα υπάρχει ακόμη μία εναλλακτική για όσους θέλουν να «νοικιάζουν» το αυτοκίνητό τους με βουλγαρικές πινακίδες σύμφωνα με το οποίο μαζεύονται αρκετοί Έλληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και ιδρύουν οι ίδιοι εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων με αποτέλεσμα το ετήσιο κόστος να μειώνεται από 100 έως και 200 ευρώ. Δηλαδή το ετήσιο κόστος διατήρησης του οχήματος με βουλγαρικές πινακίδες ως «ενοικιαζόμενου» οχήματος ανέρχεται σε 200 έως 300 ευρώ…
Όσον αφορά στα τιμολόγια ή στα παραστατικά που πρέπει να προσκομίσει κάποιος χρήστης «ενοικιαζόμενου» οχήματος σε περίπτωση ελέγχου απλά θα αναγράφουν ως ημερομηνία έναρξης της χρήσης λίγες ημέρες πριν από το συμβάν του ελέγχου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive