Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ. ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α ΚΑΙ Β. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ



Ο Φλάβιος Πέτρος Σαββάτιος Ιουστινιανός ήταν ένας
αυτοκράτορας που είχε υψηλή ιδέα για το
αυτοκρατορικό αξίωμα. Ο Ιουστινιανος ο α , είναι
υπαιτιος σε πολύ μεγαλο βαθμο, για την οικονομικη
καταστροφή του κρατους. Οι απαράδεκτες
προσωπικες του φιλοδοξιες ,ηταν η αιτια να
κινδυνευσει η Ελλαδα , με οριστικο αφανισμο....
Με τον Ιουστινιανο αυτοκρατορα για πρωτη και
μοναδικη φορα στην παγκοσμια ιστορια , η Ελληνικη 
(ρωμαικη) αυτοκρατορια με πρωτευουσα την
Κωνσταντινουπολη θα κανει μια σειρα από
επεκτατικούς πολεμους.  Ολοι οι αλλοι πολεμοι,
κατά την διαρκεια ζωης του Ελληνικου (ρωμαικου)
κρατους, ηταν καθαρα αμυντικοι, ειτε
αναγκαζόμασταν να αντεπιτεθούμε μετα από
επιθεσεις βαρβαρικών λαων. Όπως στην περιπτωση  
της Παγκόσμιας περσικης αυτοκρατοριας,  η οποια
επιχειρησε δυο φορες να  μας καταστρεψει
ολοσχερος. Την  Πρωτη φορα στην Αρχαιοτητα,
με την δυναστεια των αχαιμενιδων, οπου περασαμε
στην αντεπιθεση για καθαρα λογους εθνικης 
επιβιώσεως. Διοτι εάν δεν το καναμε ,θα
επεστρεφαν  οι Περσες, οσες φορες χρειαζοταν για
να μας αποτελειωσουν. Το ιδιο εγινε την δευτερη και
καθοριστικη φορα επι Ηρακλειου,  όταν η εωσφορικη
δυναστεια των Σασσανιδων , ειχε εντολη να μας
σβησει από τον παγκοσμιο χαρτη. Ο Αλλοδαπος
Ιουστινιανος εξαιτιας των μεγαλων προσωπικων  
του φιλοδοξιων ,οδηγησε την αυτοκρατορια σε
τελειως   ασκοπους πολεμους, για να αποκαταστησει
τα παλαια σύνορα του Ελληνικου (ρωμαικου) κρατους ,
στα πλαισια της pax Romana. Oλοι  αυτοι  οι ανούσιοι
πολεμοι κατεστρεψαν σε παρα πολύ μεγαλο βαθμο
οικονομικα το Ελληνικο (ρωμαικο ) κρατος.
Ο Ιουστινιανος ο α, πληρωσε δυσβάσταχτα
ποσα για να κλεισει ειρηνη με τους περσες, ώστε να
μπορει να κανει τους επισης πανάκριβους
επεκτατικούς του πολεμους στην Δυση (Ιταλια,
Ισπανια κλπ). Το αποτέλεσμα τραγικο καθως
εξαντλησε  οικονομικα  το κρατος σε παρα
πολύ μεγαλο βαθμο. Συνεπεια ολων αυτων  ηταν να  
βρει το Ελληνικο κρατος  τελειως χρεωκοπημενο, 
ο πρωτος Ελληνας βασιλιας ο Ηράκλειος. Εξαιτίας 
 αυτής της αντιλήψεως σχετικά με το Ελληνικό
(Ρωμαϊκό) αυτοκρατορικό αξίωμα, προχώρησε σε
μια σειρά επεκτατικών πολέμων για την αύξηση των
συνόρων της αυτοκρατορίας. Η βασιλεία του αποτελεί
την τελευταία μεγάλη πολιτικη, στρατιωτικη αναλαμπή
του γερασμένου ρωμαϊκού κράτους, στην μορφη
που το ξεραμε μεχρι τοτε, απο τον Οκταβιανο, μεχρι
και τον Ιουστινιανο. Τωρα πλεον το Ρωμαικο κρατος
είναι έτοιμο να περάσει οριστικά στα χέρια των 
Ελλήνων μέχρι το τέλος της ζωής του ως κρατικού
μορφώματος. Η γερασμένη (πεθαμένη) από τον
εωσφορισμο Ρώμη έχει παραδώσει οριστικά τα
σκήπτρα στην γεμάτη από Χριστιανική ζωή 
Κωνσταντινούπολη.
Διακαής πόθος του Ιουστινιανού η επαναφορά των
συνόρων της αυτοκρατορίας σε επίπεδα, όταν η
Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία αυτή  βρισκόταν σε εποχές
ακμής. Ο Ιουστινιανός ο α αγνόησε εντελώς ότι οι
μεγάλες επιτυχίες,σε ηθικο πολιτικο , στρατιωτικο
επιπεδο ,με αύξηση των συνόρων του κράτους
δεν γίνεται να είναι επιτυχής όταν πραγματοποιείται
εις βάρος της ατομικής ευτυχίας, ευημερίας
των πολιτών, διότι οι επιτυχίες αυτές δεν έχουν
καμία ηθικη, πολιτικη ,στρατιωτικη  αξία. Οι πόλεμοι
του Ιουστινιανού που ήταν καθαρά επεκτατικοί,
έφεραν βαριές έως βαρύτατες φορολογίες οι
οποίες εξασθένησαν, εξαθλίωσαν ασκοπα μεγάλο
μέρος του πληθυσμού της Ελληνικής (ρωμαϊκής)
αυτοκρατορίας. Δεν υπήρχε λοιπόν κανένας απολύτως
λόγος να υποβληθούν οι άμοιροι υπηκοοι σε τέτοια
βασανιστήρια,καθώς η αυτοκρατορία δεν ήταν
σε θέση άμυνας αλλά σε θέση επίθεσης, εάν
χρειαζοταννα αντεπιτεθεί. Δηλαδή δεν κινδύνευε
εκείνο το διάστημα της βασιλείας του Ιουστινιανού
του Α τόσο πολύ από τους αμέτρητους εξωτερικούς  
εχθρούς, όσο κινδύνευε όλες της υπόλοιπες εποχές.
Μπορούσε κάλλιστα να περιοριστεί στα αμυντικά
καθήκοντα της αυτοκρατορίας.
Ολα αυτά σε αντιθεση με τον κορυφαιο Ελληνα
ολων των εποχων, τον ιερο  ιερο Βασιλειο
τον β,ο οποιος ηταν και είναι παγκόσμιος ο
μοναδικος αυτοκρατορας, μεχρι σημερα ,  
οπου οι φτωχοι Ελληνες γνωρισαν την απολυτη
ευημερια, χωρις καθολου φορους, χωρις να
τους αδικουν καθολου,ενω τους φορους
εισοδήματος των φτωχων Ελλήνων,τους
πληρωναν οι πλούσιοι. Όλα αυτά εγιναν για μια
και μοναδικη φορα στα παγκοσμια ιστορικα
χρονικα, από τον ιερο Βασιλειο τον β.  Ο ιερος  
Βασιλειος περαν του ότι αποκατεστησε
ολες της αδικιες των πλουσιων εις βαρος των
φτωχων Ελλήνων, δεν ηθελε σε καμια των
περιπτώσεων να στηριξει της στρατιωτικες του 
επιτυχιες, εις βαρος της οικονομικης ευημεριας,
των φτωχων Ελλήνων βαζωντας δυσβασταχτους
φορους όπως εκανε ο Ιουστινιανος. Διοτι ο
κορυφαιος των Ελλήνων ο Βασιλειος ηξερε πολύ
καλα ότι οι στρατιωτικες, πολιτικες επιτυχιες
ενός κρατους ενός  αυτοκρατορα, δεν εχουν
καμια ηθικη , πολιτικη ,στρατιωτικη αξια, εάν
γινονται εις βαρος  της οικονομικης ευημεριας  
των φτωχων Ελληνων. Αντίθετα ο αλλοδαπος
Ιουστινιανος ο α ,εφτασε να εισπρατει με
ξυλοδαρμούς , τους φορους από τους φτωχούς
Ελληνες, για να κανει επεκτατικούς πολεμους για
την προσωπικη του προβολη, για την
υστεροφημια του. Επίσης ο Ιουστινιανος δεν
ήταν καθόλου διορατικός γιατί δεν μπόρεσε να
δει ότι δεν υπήρχαν οι υποδομές (χρήματα,
στρατός, ιδεολογία, παιδεια)στις κατεκτημένες
περιοχές ώστε να συνεχίσουν να παραμένουν 
 Ελληνικές. Η εδαφική αποκατάσταση που δεν
στηρίχτηκε σε σταθερά θεμέλια απέτυχε πλήρως,
οι Λογγοβάρδοι εισέβαλαν στην Ιταλία
κατακτώντας το μεγαλύτερο μέρος της.
Η κατάκτηση της Ιταλίας που κόστισε σε
ανθρώπινο στρατιωτικό  δυναμικό, μαζί με της
αιματηρές φορολογικές θυσίες του Ελληνικού
λαού, οι οποιες πήγαν χαμένες. Στον αντιποδα ,
επι παραδειγματι ,οι αιματηρες οικονομικες
θυσιες των φτωχων Ελλήνων στους αμυντικούς
πολεμους επι Αγιου Νικηφορου του β Φωκα ,
επιασαν τοπο ,και η Ελλαδα κερδισε ολους τους
αμυντκους πολεμους, αλλα ταυτόχρονα
περασαμε νικηφορα και αντεπιτεθήκαμε στους
Σαρακηνούς. Εντουτοις οι Ελληνες φτωχοι ,παρα
το γεγονος, ότι γλυτωσαν από της σφαγες, τους
βιασμους, της κλοπες, το σκλαβωμα γυναικων,
τους εμπρησμούς, τους οποιους εκαναν σε
ετησια βαση οι αγαρηνοι, δεν αντεξαν την
βαρια φορολογια και αντέδρασαν δυναμικα.
Σε μια εξοδο του Αγιου Νικηφορου του β
Φωκα,ο οποιος πηγαινε με τα ποδια σε μια
εκκλησια , χωρις φρουρα, του επιτεθηκε ο
λαος , και του πεταξε χωματα ,πετρες ,
και ξυλα.Στην περιπτωση δε που δεν ειχαν
επεμβει καποιοι αλλοι Ελληνες ειχαν σκοπο
να τον χτυπησουν. Ποιον τον Αργαλεο θανατο
των Σαρακηνών (Νικηφόρος Β) , ο οποιος
επαιζε όλα εκεινα τα χρονια , καθημερινα 
κορωνα γραμματα την ζωη του στα πεδια
των μαχων.
Ο Αγιος Νικηφόρος ο β ως αυτοκρατορας και ως
ο πιο γεναιος Ελληνας της εποχης του,
επίτεθοταν, ολομόναχος χωρις καθολου
σωματοφυλακες, εναντια σε χιλιαδες αγαρηνους,
οποτε χρειαζοταν ,να κερδηθει, μια μαχη , ειτε
ενας πολεμος. Το ιδιο εκανε όταν χρειαζοταν  να
ξεκινησει  μια μαχη ειτε ενας πολεμος. Αυτό που
εκανε ο Νικηφόρος, το εκαναν ολοι οι μεγαλοι
Ελληνες Βασιλιαδες.Σε αυτόν τον μεγαλο Ελληνα, 
συμπεριφερθηκαν με αυτόν τον ασχημο τροπο.
Στον αντιποδα την σημερινη εποχη, ολοι
κάθονται , θεατες , και βλεπουν να καταστρεφουν
τα παντα οι προδοτες, παρα της εκκλησεις και την
αναφορα για καλυση του συνταγματος ,και
εφαρμογή του αρθρου 120 , από το Γιωργο
Κασιματη, τον Αντωνη Γρυπαιο, και πολλους
αλλους.  Να επανελθω τωρα στον Ιουστινιανο.
Δυστυχως την ίδια τύχη , με της κτησεις στην
Ιταλια είχαν οι κτήσεις του Ιουστινιανού στην
Ιβηρική Χερσόνησο (Ισπανία) όπου οι
Βησιγότθοι πήραν πίσω όλα τα εδάφη που
κατακτήθηκαν με τόσο πολύ κόπο. Η μόνη περιοχή
που έμεινε ελεύθερη μέχρι την αραβική θύελλα της
δεκαετίας του 640μ.χ., ήταν η Βόρεια Αφρική.
Μέσα στο χάος αυτό των βαρβαρικών επιδρομών  
μπόρεσε τουλάχιστον η Αυτοκρατορία να
διατηρήσει την πολύ σημαντική  βόρεια Αφρική
(Αίγυπτος) που υπήρχε το σιτάρι,για να μπορούν
να δίνουν δωρεάν ψωμί με πολύ μεγάλη άνεση σε 
όλους τους άπορους της αυτοκρατορίας. Η
πολιτική του Ιουστινιανού του Α, ειναι γνωστή
απέναντι στους Έλληνες Εθνικούς, απέναντι
στηναρχαία Ελληνική Γραμματεία, για αυτό
το 529 μ.Χ.  έκλεισε της Φιλοσοφικές σχολές,
απαγόρευσε να διδάσκουν  Φιλοσοφία.
Επειδή όμως το αιμα νερο δεν γινεται,
οι φιλοσοφικες σχολες θα ανοιξουν εκ νεου
με την ανοδο του πρωτου Ελληνα στον
θρονο του  Ηρακλειου ,από την Καππαδοκια.
Με την ανοδο του Ελληνα Ηρακλειου 
ανοιξαν αμεσως οι Φιλοσοφικες πανεπιστημιακες σχολες.
Εκει  

διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας,
ακριβως με τον ιδιο τροπο που διδασκοταν
στην αρχαια Ελλαδα. Οι σπουδαστες διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια,
φιλολογια. Ξακουστες εμειναν οι 
ανωτατες φιλοσοφικες σχολες, πανδιδακτηριον,
η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της Μαγναυρας,
η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη των Μαγγανων,
κλπ . Στις σχολες αυτές ξεχωριζουν οι πολύ
μεγαλες μορφες της μεσαιωνικης Ελληνικης
φιλοσοφιας ο Στεφανος τον Αλεξανδρινος.
Ο Στεφανος διδαξε μουσικη, γεωμετρια, 
αστρονομια. Παραλληλα ο Στεφανος
εγραψε , μελετες για Πλατωνα , Αριστοτελη,
Ιπποκρατη, Γαληνο. Ο Γαλλος καθηγητης
της χημείας Berthelot Perrie σε λογο στην 
Γαλλικη ακαδημια , επιστημων (18 Μαιου
1900 μ.Χ.), ειπε ότι ο Στεφανος ηταν ο 
κορυφαιος επιστήμονας της εποχης του.
Ο πρύτανης Λεων ο μαθηματικος, ηταν
γεωμέτρης, αστρονόμος, φιλόσοφος. Ο Λεων
προετοιμασε για να εκδωθουν εκ νεου τα 
εργα του Αρχιμηδη , του Ευκλειδη, του
Απολλωνιου του Πυργαιου, του
Πτολεμαιου. Τα Εργα αυτά βρίσκονται
αυτην την στιγμη στο πανεπιστημιο
της Οξφόρδης. Ο Ιδιος εγραψε
της προσωπικες του παρατηρήσεις,
επανω στους Ευκλειδη και Αρχιμηδη. 
 Ο Λεων, είναι ο πρωτος που εισηγαγε τα γραμματα στην Αλγεβρα, ενώ κατοπιν
εντολης του Μιχαηλ  του γ . Ο Λεων ειχε
παει για πολλα χρονια σε μοναστηρι στην
Ανδρο , οπου βρηκε και μελετησε, επι
πολλα ετη σπανια βιβλια των Αρχαιων 
Ελλήνων Φιλοσοφων.
Οι Τρεις Ιεραρχες σπουδασαν την Αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια και Ρητορικη, στην
Αθηνα. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες
(Γρηγοριος Νυσσης), εγιναν για λιγο
χρονικο διαστημα , επαγγελματιες ρητορες. Οι Τέσσερις ιεραρχες , εχωντας πολύ υψηλες
γνωσεις επανω στον Πλατων , εκαναν
το αυτονοητο. Ενωσαν δηλαδή, τα εκ φυσεως
ενωμενα, τα οποια είναι ο αρχαιος
Ελληνικος πολιτισμος , με τον Χριστιανισμο.
Αυτό συνεβη διοτι ειχαν της ιδιες ηθικες
αξιες, της ιδιες ιδεολογιες. Χωρις,
τον Αριστοκλή (Πλατων),ο χριστιανισμος θα
παρεμενε μια απλη θρησκεια. Όλα αυτά
διοτι ,την μοναδικη αληθινη θρησκεια ,
ολους εκεινους τους αιωνες , την κυνηγουσαν αλύπητα οι Εωσφοριστες   "νεοταξιτες ,με στοχο
να την εξαφανισουν, ειτε να την περιορισουν.
Με την εισοδο των Παλτωνικων ιδεων
ο Χριστιανισμος, εγινε αμεσως κατανοητος  
και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες.
Ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια του κοσμου, αλλα ταυτόχρονα
θωρακίζεται δια παντος  χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,
ολους εκεινους τους αιωνες (μεχρι σημερα)
οι εωσφοριστες. Φυσικα δεν υπαρχουν
λογια για την ανωτατη φιλοσοφικη σχολη του
καλογερου Νικηφορου Βλεμμυδη, στην Μικρα
Ασια (Εφεσσο),οπου η αρχαια Ελληνικη
φιλοσοφια εφτασε στο απογειο της, ειδικα σε
επιπεδο γεωμετριας, κατά την μεσαιωνικη
εποχη. Ο Ιδιος ο Ηρακλειος

δημοσιευσε της επιστημονικες εργασιες του με 
τιτλους, υπόμνημα εις την μεγαλην του Πτολεμαιου συνταξιν.
Η δευτερη εργασια ειχε τιτλο,περι κατασκευης, σφαιρας
του αρατου. Αξιος αναφορας μεταξυ αλλων και
ο αυτοκρατορας Κωνσταντινος ο Προρφυρογεννητος,.
Το παράδειγμα των τριων ιεραρχων,ακολουθουν
παρα πολλοι επισκοποι, και ιερεις, τους επομενους
αιωνες, όπως ο πατριάρχης Φωτιος, που ζητουσε, να
μελετουν οι χριστιανοι, εκτος από τον αγια γραφη και τους αρχαιους φιλοσοφους. Την εποχη του Ιουστινιανού ,είναι

είναι φανερό ότι την εξουσία στην αυτοκρατορία ασκούσαν οι "νεοταξίτες" της εποχής εκείνης.
Αποτελεσμα των ενεργειων αυτων,ηταν
να σηκωθουν οι Ελληνες εθνικοι σε ένα μεγαλο
βαθμο, και να πανε να μεινουν στην Περσια,
στην Περσικη αυτοκρατορια.
Επισης  παρα πολλοι σημαντικοι  Ελληνες νεοπλατωνικοι είναι εκδιωγμενοι στην
περσικη αυλη. 
Με αυτη την απαράδεκτη πολιτικη του
Ιουστινιανου του, οι Περσες απεκτησαν
τεράστιες γνωσεις όχι μονον σε θεματα
πολιτισμου, αλλα και σε τεχνολογικα θεματα,
όπως οι βιοτεχνιες
κλπ, αλλα και σε θεματα πολεμου και
στρατηγικης. Ολα αυτά θα τα βρει
μπροστα του μισο αιωνα αργοτερα ο
πρωτος Ελληνας αυτοκρατορας που 
ανεβηκε στον Ρωμαικο θρονο , ο Ηράκλειος.  
Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του
α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του
Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε
μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους
ειρηνης με τους  περσες. Μονον όταν ανεβηκε στον
θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας ,
ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα
τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα
οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των
περσων. Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση
της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.
Επειτα ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων
Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρημους, βιασμους,
σκλαβωμα γυναικων. Επισης για πρωτη φορα
στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους
περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της
αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους
βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα
αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν
τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους
αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. Ο χρονογραφος
Ιωαννης Ζωναράς, που είναι ο πιο αξιόπιστος
ιστορικος του μεσαιωνα, μας αναφερει στο εργο
του με τιτλο επιτομη ιστοριων, ότι πριν να
φυγουν οι περσες , από τους αγιους τοπους,
πουλησαν εναντι πινακίου φακης, 90.000 χριστιανους
στους Εβραιους, οι οποιοι τους θανατωσαν με τα
πιο φρικτα βασανιστήρια. Ένα ακομη παρα πολύ
σημαντικο είναι ότι ο Ιουστινιανος ο α
δεν πολεμουσε ο ιδιος, αλλα εστελνε
τους υπολοιπους να πολεμησουν, ενα
πραγμα που εκαναν ολοι οι αλλοδαποι
αυτοκρατορες όπως ο Θεοδόσιος, Αρκαδιος
κλπ. Στην θεση του Ιουστινιανού του α,
πολεμουσαν οι στρατηγοι Βελισσάριος
και Ναρσης.
Όλα αυτά σε αντιθεση με ολους τους  
γνησιους Ελληνες αυτοκρατορες οι οποιοι
πολεμουσαν με το σπαθι στο χερι στην
πρωτη γραμμη της κάθε μαχης, στην
πρωτη γραμμη του κάθε πολεμου. Σας
εχω γραψει πολλες φορες, ότι ολοι οι
λαοι της "νεας" ταξης ,από τα αρχαια
χρονια μεχρι σημερα ,οι οποιοι πιστευουν 
στον εωσφορο, ειτε είναι πιονια της "νεας" ταξης πραγματων,εχουν από τα αρχαια
χρονια μεχρι σημερα,την ιδια συμπεριφορα, οι 
αυτοκρατορες, οι αρχηγοι τους δεν
πολεμουν ποτε αλλα δινουν διαταγες η από το 
πισω μερος της κάθε μαχης, ειτε μενουν στα
παλατια τους δινωντας από εκει της εντολες. Ολοι αυτοι σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν,
κανουν εμπρησμούς, σκλαβωνουν Ελληνιδες
για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους
καθήκοντα, με πασης φυσεως ,σεξουαλικες
ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων
γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες,
αιμομιξίες,οργια  κλπ. Αυτά είναι τα στοιχεια
με τα οποια ξεχωρίζουμε τους λαους που
πιστευουν στον Εωσφορο.
Απο όλα αυτά τα προαναφερομενα 
εξαιρείται ένα μικρο μερος των λαων αυτων
ανα τους αιωνες, βαση της παγκόσμιας 
Ελληνικης μαθηματικης σταθερας μετρον
αριστον, και μηδεν αγαν. Εξαιτιας λοιπον 
της καταστροφικης πολιτικης του
Ιουστινιανού του α,Την ωρα  ακριβως
που η Ελλαδα θα κλειθει να 
αντιμετωπισει,την πιο θανασιμη απειλη
στην ιστορια της (Περσικη αυτοκρατορια, δυναστεια των Σασσανιδών), χωρις καθολου,
στρατο, χωρις καθολου χρηματα,
καθως όταν ανεβηκε ο Ηράκλειος στον  
θρονο, κυριως εξαιτιας των επεκτατικών
πολεμων του Ιουστινιανού,δεν υπηρχε
ουτε ένα χρυσο νομισμα,μεσα στα αυτοκρατορικα ταμεια. Ολα αυτά
ακριβως την ωρα που καθοταν στον 
Ρωμαικο θρονο της Κωνσταντινουπολεως
για πρωτη φορα ενας Ελληνας, το Ελληνικο κρατος βρισκεται για πρωτη φορα στην ιστορια
του πτωχευμενο.Ο Ιουστινιανος το μονον
θετικο που εκανε ,ηταν ότι ξαναεκτισε την
Αγια Σοφια.
Στην εποχη του είχαμε ένα παρα πολύ
σημαντικο,νομοθετικο εργο.
Αυτό διοτι ο Ιουστινιανος ειχε τον Τριβωνιανο,
για να κανει αυτό το σημαντικο νομοθετικο εργο,επανω στο οποιο στηριχθηκε ολο το
ευρωπαικο νομικο δικαιο (ευρωπαικα
κρατη), μεχρι της ημερες μας.

Επισης ηταν παρα πολύ τυχερος γιατι
ειχε διπλα του τον Βελισσαριο, τον
Ναρση, οι οποιοι ηταν οι στρατηγοι
που κερδισαν τους ασκοπους 
επεκτατικους πολεμους. Ακομη
ειχε διπλα του τον πανεπιστημονα
Ανθεμιο, και τον Μιλησιο πανεπιστημονα  
Ισιδωρο , οι οποιοι ηταν οι αρχιτέκτονες
του κορυφαιου ναου στον κοσμο της Αγιας
Σοφιας. Φυσικα ειχε τον Ιωαννη Καππαδοκη ,για να ξυλοκοπει τους φτωχούς Ελληνες για να εισπρατει δια της βιας τους φορους,
οδηγωντας στους στην απολυτη ενδεια.
Κλεινωντας ως Μανουηλ Αγγελος Γιαννοπουλος  
σας υπενθυμιζω ,ότι γνήσιοι Ελληνες χριστιανοι
εθνικιστες ,είναι οσοι ζητουν δημοσιος την
εφαρμογή του αρθρου 120 του Ελληνικου 
συνταγματος (διαβαστε σχετικα Γιωργο Κασιματη,και Αντωνη Γρυπαιο).
Επειτα γνήσιοι Ελληνες εθνικιστες ,είναι οσοι
στηριζουν τους γνησιους Ελληνες σε ηθικο,
κοινωνικο, επαγγελματικο επιπεδο. Όπως γνήσιοι Ελληνες χριστιανοι εθνικιστες ,είναι οσοι
προστατευουν τους ηλικιωμένους που 
πουλανε καστανα, χορτα, κουλουρια,
λιβανι  για να επιβιωσουν. Φυσικα γνήσιοι
Ελληνες χριστιανοι εθνικιστες ,ειναι
οσοι προστατευουν της Ελληνιδες , από
τους λαθρο, σε περιπτωση απόπειρας βιασμου.
Είναι τραγικη ειρωνια, μεγαλη προσβολή
προς τον Χριστο, αυτην την εποχη, να
βοηθουν οι σατανιστες  ενας τον άλλο, σε όλα
τα επίπεδα. Ολα αυτά όχι γιατι αγαπησαν
ξαφνικα τον Χριστο, αλλα γιατι γνωριζαν
παρα πολύ καλα, ότι μονον ενωμενοι  θα
εξουσιασουν τον πλανητη. Αντίθετος
αυτοι οι οποιοι δηλωνουν χριστιανοι,
να μην στηριζουν ο ενας τον άλλο, ειτε
να κανουν κακο ο ενας στον άλλο.



ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ). Οι ΑΓΙΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ...







)ισχυς δια της γνωσεως (επικρατεειν η απολλυσθαι). μονον ο ...















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive