Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ (ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ). Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΟΣ, ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΑΘΟ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΣΟΣ, ΚΑΜΙΑ ΚΑΚΙΑ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ,ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ,ΤΑ ΔΑΣΗ,ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΤΑ ΖΩΑ,ΤΑ ΨΑΡΙΑ, ΤΑ ΠΤΗΝΑ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΣΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΡΓΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (ΤΙΜΑΙΟΣ). ΕΠΙΣΗΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ,ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΚΑΤΑ ΦΥΣΗ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ Ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΑΔΙΚΟ,ΚΑΚΟ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ  ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ, ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΙΝΑΙΙ ΔΕ ΤΕΤΟΙΑ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ , ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ. ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΔΙΚΙΑ, ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΩΛΕΙΑ, ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ,ΤΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΟΦΗ, ΑΠΩΛΕΙΑ , ΑΔΙΚΙΑ , ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ, ΡΩΤΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ, ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ. ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΟΝΩΤΑΝ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΑΣ. ΡΩΤΟΥΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΟΤΑΝ ΠΕΙΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ  ΣΑΣ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΘΑΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ. ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο  ΘΕΟΣ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΕ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ  ΠΗΡΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΒΑΣΤΑΧΤΟ ΠΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΜΕΝΟΙ, ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΣΕ  ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΦΟΡΗΤΟ ΠΟΝΟ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ  ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ, ΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΘΕΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ. Σε μια εποχη γενοκτονίας για το εθνος μας, ολοι λενε ότι είναι χριστιανοι,αλλα σταυρωνουν καθημερινα τον Χριστο μας με τις πραξεις τους. Το χειροτερο ολων οι δηθεν χριστιανοι που δεν είναι ικανοι να κανουν μερικα απλα πραγματα που μας ζητησε ο Χριστος. Τι κοπο εχει αραγε να πας να κανεις παρεα σε ένα συνανθρωπο σου εάν δεν μπορεις να τον βοηθήσεις οικονομικα, για να αποφυγει την αυτοκτονια, οπως προτείνω μεταξυ αλλων στο αρθρο μου σχετικα με την επιβίωση του Ελληνικου εθνους. Τι κοστιζει να δωσεις ένα παλιο ρουχο που δεν φορας, και να μην πας μια δυο φορες στην καφετερια και οπου αλλου για να δωσεις αυτά τα χρηματα σε έναν αστεγο, και καποιες φορες να βοηθήσεις ένα αδεσποτο ζωο. Τι θα παθει καποιος εάν αγορασει αργοτερα καινουργια ρουχα; απολυτος τιποτα. Ομως αυτά τα λιγα,αυτα  τα ασημαντα δεν είναι ικανοι να τα κανουν η κατ ονομα χριστιανοι. Ειναι η απολυτη τραγικη ειρωνια αυτην την εποχη οι σατανιστες να εχουν αγαπη μεταξυ τους,να βοηθα ο ενας τον άλλο,σε όλα τα επίπεδα,οχι γιατι ξαφνικα αλλαξαν και ηρθαν στον δρομο του Χριστου, αλλα για να πετυχουν μια ωρα νωρίτερα την δημιουργια του πολυποθητου για αυτους από τα αρχαια χρονια, κρατος του αντιχριστου. Οι σατανιστες, πετυχαν να μην υπαρχουν πλεον πολλοι χριστιανοι, και ο ενας να κανει αδικα κακο στον άλλο. Μπορεσαν να καταργησουν από τους χριστιανους το εμεις, και να τους επιβαλλουν το εγω, που είναι απολυτα εωσφορικο, και δεν εχει σχεση με τον Χριστο. Στο Βιβλιο για το οποιο θα κανω παρατηρήσεις, το οποιο είναι βασισμενο σε πραγματικα γεγονοτα. Εχουμε έναν μοναδικό  ύμνο παγκοσμίως στον Ιησού Χριστό, έναν τέτοιο μοναδικό ύμνο παγκοσμίως στην Ελευθερία, στην δικαιοσύνη, στην ανθρωπιά, στην ταπεινότητα, μόνο Έλληνας θα μπορούσε να γράψει και φυσικά κανένας άλλος. Η φλόγα του Νίκου Καζαντζάκη για τον Χριστό, την Ελλάδα, την δικαιοσύνη, την ανθρωπιά, την ταπεινότητα υπηρξε μοναδική, υπηρξε παροιμιώδης. Βρισκόμαστε στην Μικρά Ασία επί τουρκοκρατίας, σε ένα πλούσιο χωριό την Λυκοβρυση όπου οι περισσότεροι ραγιάδες είναι σαπισμένοι από την διαφθορά. Οι προεστοί του χωριού μαζί τον παπά τα 'χουν βρει σε όλα με τον Αγά του χωριού, ξεχνώντας τι θα πει Χριστός, Ελλάδα, Ελευθερία, Αξιοπρέπεια, Δικαιοσύνη.Ήταν καλά βολεμένοι οι προεστοί,όπως ήταν καλά βολεμένοι σε πολλά άλλα μέρη της σκλαβωμένης Ελλάδος,τα είχαν κάνει πλακάκια με τους Τούρκους αδιαφορώντας για τα πάντα. Στο χωριό φτάνουν κυνηγημένοι από τους Τούρκους,Έλληνες που τους έκαψαν τα σπίτια οι Τούρκοι,έσφαξαν τους συγγενείς τους,τους πήρανε κινητή-ακίνητη περιουσία. Όσοι γλύτωσαν,πήραν τους δρόμους να σωθουν. Αρκετοι κάτοικοι του πλουσίου χωριού Λυκοβρυση  θέλουν να βοηθήσουν τους κατατρεγμένους ομοεθνείς τους Έλληνες, αλλά φοβούνται τους δημογέροντες. Πάνω από όλα φοβούνται τον παπά του χωριού,για αυτό δεν τολμούν να βοηθήσουν τους πεινασμένους. Κάποιοι βοηθάνε στα κρυφά για να μην τους πάρει είδηση ο παπαγρηγορης (ο παπάς της Λυκοβρυσης) και τους αφορίσει. Ο παπαγρηγορης ήταν ένας κοιλαράς ιερέας που δεν έδινε του Αγγέλου του νερό που λέει κι ο λαός, όταν πέθαινε κάποιος φτωχός που δεν είχε λεφτά για την κηδεία τον άφηνε αθαφτο, εκτός εάν πλήρωναν τα έξοδα οι υπόλοιποι χωριανοί.Ούτε ελεημοσύνη έδινε σε κανέναν φτωχό, όποιος φτωχός του χτυπούσε την πόρτα για βοήθεια χαμήλωνε υποκριτικά τα ματιά λέγοντας ψέματα πως και εκείνος ήταν φτωχός ότι πεινούσε. Για αυτό ο παπαγρηγορης μόλις είδε τους κατατρεγμένους Έλληνες έκανε τα πάντα για να τους διώξει, δεν τον ένοιαζε που ήταν σκελετωμένοι, που έπεφταν κάτω από την πείνα, που πέθαιναν νέα παιδιά από την πείνα και της κακουχίες, που ήταν Χριστιανοί, που ήταν Έλληνες. Προτιμούσε ο παπαγρηγορης να πετάνε στα σκουπίδια τα φαγητά τους οι κάτοικοι του χωριού, παρά να τα δίνουν στους φτωχούς Έλληνες. Όπως επίσης προτιμούσε να έχουν μέρος των χωραφιών τους ακαλλιέργητα, παρά να τα πάρουν οι φτωχοί δυστυχισμένοι,για να τα καλλιεργήσουν να φανέ λίγο ψωμί, δίνοντας φυσικά το μερίδιο που συμφώνησαν από την σοδειά στους ιδιοκτήτες των κτημάτων. Ο παπαγρηγορης μέχρι τέλους δεν άλλαξε μυαλά, κυνήγησε με όλη την δύναμη της ψυχής του τους φτωχούς κατατρεγμένους από τους Τούρκους Έλληνες αδερφούς. Εδώ αρχίζει το απίστευτο μεγαλείο του Νίκου Καζαντζάκη,του παπά των κατατρεγμένων,ξεριζωμένων Ελλήνων και κάποιων άλλων ανθρώπων. Ο ιερέας των κατατρεγμένων ο παπαφωτης απευθυνόμενος στο ποίμνιο του, δοξάζει τον Χριστό γιατί τους ξεπάτωσαν,τους έδιωξαν από τα σπίτια τους,τους έκλεψαν, τους κυνήγησαν, οι Τούρκοι. Καθώς όπως είπε ο παπαφωτης είχαν αρχίσει στο χωριό τους να τρώνε πάρα πολύ, παραφόρτωσαν την ψυχή τους με κρέατα, είχαν ειρήνη, ασφάλεια, καλοπέραση, η σάρκα είχε θρασέψει έχοντας καταπλακώσει την ψυχή. Έλεγαν ότι όλα είναι καλά, όλα είναι δίκαια, κανένας δεν πεινά, κανένας δεν κρυώνει, κανένας δεν υποφέρει, δεν υπάρχει καλύτερος κόσμος. Τότε ο Χριστός μας λυπήθηκε είπε ο παπαφωτης, μας πέταξε στους δρόμους, αδικηθήκαμε, πεινάσαμε, κρυωσαμε κι είδαμε πως υπάρχει αδικία, πείνα, κρύο, φτώχεια, γύμνια. Ταυτόχρονα δίπλα στους ανθρώπους που πεινούν υπάρχουν οι πλούσιοι που τους βλέπουν γελώντας. Μας άνοιξε η πείνα τα φτερά, ξεφύγαμε από το δίχτυ της αδικίας, της καλοπέρασης, είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ. Στο σημείο αυτό ο Καζαντζάκης μιλά για την απόλυτη Ελευθερία του ανθρώπου, απο τα υλικα αγαθα, καθώς οι άνθρωποι αυτοί δεν είχαν ανάγκη παρά μονό τον Χριστό και την Ελλάδα και κανέναν άλλο, δυο πράγματα υπήρχαν στις καρδιές τους: Ελλάδα-Χριστός. Βρήκαν την δύναμη μέσα από αυτά τα δυο να αντέξουν όλες της αδικίες,όλες της δυσκολίες, όλες της καταστροφές που πέρασαν. Το βασικότερο όμως ήταν ότι ζούσαν πλέον ως πραγματικοί Έλληνες Χριστιανοί με αγάπη μεταξύ τους χωρίς διαφορές, με πραγματική δικαιοσύνη, πάνω από όλα όμως ζούσαν χωρίς σεξουαλικη διαφθορα και  όλα αυτά που έχουν καταστρέψει λαούς ολόκληρους, κοινωνίες ολόκληρες από την ημέρα που υπηρξαν άνθρωποι στον πλανήτη γη μέχρι σήμερα. Υπήρχε η απόλυτη τάξη τριαδικού Θεού,για αυτό στο τέλος πήραν την ανταμοιβή που τους άξιζε. Φυσικα εδώ από λαθος,απο πλανη, ο Καζαντζακης θεωρει ότι ο Θεος εδωσε αυτην την καταστροφή,στους κατατρεγμένους Ελληνες,για να τους επανεφερει στον ισιο δρομο. Πως γινεται όμως ενας πραγματικος θεος ,ο Αναρχος θεος του  Αναξιμανδρου, του Πλατωνα,ολων των Ελλήνων χριστιανων, να κανει μια τετοια κτηνωδια. Πως είναι δυνατον να αφησει ανθρώπους στο δρομο, να πεινανε,να κρυωνουν,να είναι αστεγοι, ενω πανω από όλα να πεθαινουν τα παιδια τους σκελετωμένα από την πεινα. Στο σημειο αυτό να αναφερω ότι για ολα ισχυει η παγκοσμια μαθηματικες σταθερες, Μηδεν αγαν, μετρον,αριστον, με την οποια είναι δομημενη η φυση,το συμπαν, για αυτό δεν γινεται να ηταν ολοι αμαρτωλοι σε αυτό το χωριο των ξεριζωμένων, υπηρχαν σιγουρα καλοι ανθρωποι, δικαιοι ανθρωποι, δεν είναι δυνατον ο Θεος να προκαλεσε τον αφανισμο των δικαιων, των καλων ανθρωπων, δεν είναι δυνατον, να προκαλεσε ο θεος τον αφανισμο μικρων παιδιων σαν ενας στυγνος εγκληματιας. Οπως σας γραφω στον προλογο, αλλα και σε παλαιοτερα αρθρα, ο θεος είναι γεματος αγαπη ειναι αιτια μονον για κάθε τι καλο που  συμβαινει, καθως είναι ο θεος της απολυτης αγαπης, της  δικαιοσυνης, της ομορφιας, της ταξης, πως θα μπορουσε να κανει τέτοιες αισχρες πραξεις. Τετοιες πραξεις όπως σας εγραψα της κανει ο εωσφορος, ο απολυτος "θεος"του μισους, της αδικιας, του ψευδους, της καταστροφης των παντων. Ο εωσφορος που μισει κάθε τι καλο ωραιο, δικαιο που εφτιαξε ο θεος. Ο εωσφορος ανα τους αιωνες μεσα από τους λαους που πιστεουν σε αυτόν προκαλει διαφορα τρομερα δεινα στην Ελλαδα, αλλα και σε ολους  τους χριστιανους ανα τον κοσμο. Σας εχω γραψει σε παρα πολλα αρθρα σε μια από της ιστορικες παρατηρήσεις μου,σας γραφω ότι ολοι οι λαοι που πιστευουν στον εωσφορο, απο τα αρχαια χρονια, μεχρι σημερα εχουν ακριβως την ιδια συμπεριφορα, κανουν σφαγες, κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα  γυναικων για να τελουν το εωσφορικο τους λατρευτικο τυπικο (οργια, σεξουαλικες ανωαμαλιες κλπ. Ολες αυτές οι πραξεις που προσβαλουν στον μεγιστο βαθμο τον Χριστο, περαν από οποιαδήποτε άλλη πραξη, ενω σαπιζουν τα τα μυαλα, σαπιζουν της ψυχες αυτων που της κανουν,τους καθιστουν αδυναμους να αντιδρασουν σε κάθε εισβολεα σε κάθε κατακτητή, ακομη ολοι αυτοι οι λαοι εχουν δουλους, θελουν οι λιγοι να τρωνε,να ευημερουν, ενω οι πολλοι θελουν να πεινουν. Οι λαοι αυτοι είναι περσες, αιγυπτιοι, αρχαιοι ρωμαιοι, βαβυλωνιοι, αγαρηνοι, γοτθοι, ουννοι, φραγκοι κλπ. Απο ολους αυτους τους λαους εξαιρείται ανα τους αιωνες ένα μικρο μερος εωσφορο, με βαση  το μετρον αριστον, μηδεν αγαν, Στο εργο του Νικου Καζαντζακη όπως σας είπα το μεγαλείο δεν έχει όρια, οι περισσότεροι θα είχαν απομακρυνθεί για πάντα από τον Χριστό, θα τον ξεχνούσαν, θα τον βλαστημούσαν, θα τον μισούσαν, για το πολλαπλό κακό που τους βρήκε. Αντίθετα αυτοί εδώ οι κατατρεγμένοι δοξάζουν τον θεό, παρα τα φοβερα δεινα που τους βρηκαν, θεωρουν ότι είναι μια τεραστια ευκαιρια ολες αυτές οι συμφορες, για να μπορεσουν να γινουν καλυτεροι ανθρωποι, βλέποντας ποσό άδικος είναι ο κόσμος. Εάν λοιπόν είσαι μέσα στα υλικά αγαθά είσαι σκλάβος του διαβόλου ,εχθρός του Χριστού,δεν βλέπεις την αλήθεια, την δικαιοσύνη, την αξιοπρέπεια, την Ελευθερία. Μεγάλο μέρος των κατατρεγμένων ξεριζωμένων Ελλήνων παρακαλούσε τον θεό να έχει για αυτους από εδώ και στο εξής μόνο τα απολύτως απαραίτητα, γιατί ήταν σίγουροι πλέον πως μόλις ξαναποκτούσαν παραπανίσια υλικά αγαθά ,περιουσία, θα έχαναν πάλι την ελευθερία τους καθώς θα γίνονταν σκλάβοι των υλικών αγαθών, με αποτέλεσμα να ξαναρχίσουν πάλι οι αδικίες μεταξύ τους. Ο κυρ Χαρίλαος, ένας γέροντας από τους ξεριζωμένους, που ήταν πλούσιος, παρακαλούσε όλη μέρα τον Χριστό να μην του ξαναδώσει πλούτη,γιατί θα γίνει πάλι κακός άνθρωπος. Όποιος ζει αποκλειστικά για τα υλικά αγαθά θα μας πει ο Καζαντζάκης χάνει το θεϊκό πρόσωπο η ψυχή του, για αυτό το Ευαγγέλιο του Χριστού θα μας πει διαβάζετε πάνω από όλα με την ψυχή. Αλίμονο στον άνθρωπο (ειδικά τον άδικο) που θέλει να μετρήσει τον Χριστό με το μέτρο της καρδιάς του, είναι χαμένος. Μπορεί να βάλει βλαστήμιες στο στόμα του, είτε να απαρνηθει τον Θεό. Σύμφωνα με τον μεγάλο μυσταγωγό Νίκο Καζαντζάκη όλες οι αρρώστιες του σώματος  προέρχονται από την ψυχή. Όταν λοιπόν γιατρέψει κάποιος την ψυχή του, το σώμα θέλει δεν θέλει ακολουθεί και γίνεται καλά. Ο φτωχός βοσκός από το χωριό της Λυκοβρισης ο Μανολιος, ο οποίος λυπήθηκε τους φτωχούς κατατρεγμένους για αυτό τους συμπαραστεκόταν με όλη την ψυχή, απευθυνόμενος στον κακό ιερέα της Λυκοβρυσης τον παπαγρηγορη που τον καταράστηκε γιατί βοηθά τους φτωχούς του είπε, στην κατάρα των προεστών και των παπάδων (των κακων όχι των καλων ) θέλεις να πεις παπαγρηγορη, εσείς σταυρώσατε τον Χριστό, άμα κατέβαινε πάλι στην γη εσείς πάλι θα τον ξανασταυρωνατε. Ο καιρός περνούσε και κάποιοι χωριανοί από την Λυκοβρυση εξακολουθούσαν να βοηθούν τους φτωχούς κατατρεγμένους που είχαν ανεβεί στις σπηλιές και κατοικούσαν μέσα στο κρύο γυμνοί, πεινασμένοι, πέθαιναν από την πεινά. Σκεφτόταν λοιπόν ο παπαγρηγορης ότι έπρεπε ο λόγος του ιερέα να έχει μεγαλύτερη δύναμη. Με έναν του λόγο ο κάθε ιερέας να μπορεί να αφήνει νεκρό οποίον διαφωνούσε μαζί του, με αυτόν τον τρόπο θα επικρατούσε δικαιοσύνη στον κόσμο. Πέρασαν λοιπόν από το μυαλό του παπαγρηγορη όλοι οι άνθρωποι που θα σκότωνε εάν είχε αυτήν την δύναμη. Όταν ο Χριστος μιλησε μεσα στην ψυχη ενός πραγματικα καλου ανθρωπου, του Μιχελη, τοτε εγινε ένα ακομη μικρο θαυμα. Ο Μιχελης ηταν πιο πλούσιος του Χωριού(Λυκοβρυση), πίστεψε πραγματικά στον Χριστό για αυτό  αποφάσισε να δώσει όλη την περιουσία στους κατατρεγμένους φτωχούς. Ο παπαγρηγορης έκανε ότι περνούσε από το χέρι του, με αποτέλεσμα να  βγάλει τρελό το αρχοντόπουλο τον Μιχελη για να πάρει την περιουσία του εκείνος ως αρχηγός της δημογεροντίας(Έλληνες προεστοί). Όλα αυτά με την σφραγίδα του Τούρκου Αγά που ήταν ένα και το αυτό με τους ψευδοελληνες προεστούς. Ο ιερέας των φτωχών ο παπαφωτης πήγε να μιλήσει στον Δεσπότη του Μεγάλου χωριού, μήπως βρει το δίκιο του, για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τα χωράφια που τους έδωσε το αρχοντόπουλο ο Μιχελης. Ο Δεσπότης όμως δεν ακουσε την φωνη του Χριστου. Προηγούμενος ειχε περασει  ο παπαγρηγορης στον δεσπότη ότι οι κατατρεγμένοι Έλληνες που τους ξερίζωσαν οι Τούρκοι, ήταν κομμουνιστές, ότι ήταν μπολσεβίκοι με εντολές από την Μόσχα. Ο δεσπότης δέχτηκε την άποψη του κακού ιερέα παπαγρηγορη καθώς είχε πάρει τα απαραίτητα δώρα, ενώ ο φτωχός ξυπόλητος παπαφωτης ο ιερέας των κατατρεγμένων δεν είχε τίποτα να του προσφέρει. Δυο είδη Χριστού υπάρχουν θα μας πει ο  Νίκος Καζαντζάκης μέσα από το στόμα του Μιχελη που του κατάσχέσαν την περιουσία για να μην φανε ψωμι οι φτωχοι και αδικημένοι Ελληνες. Ο ένας Χριστός είναι ο ψεύτικος, ο άδικος, ο κακός, είναι πλούσιος κοτζαμπάσης, τα έχει καλα με τον Αγά του  Χωριού,κλείνει την πόρτα τρώγοντας χωρίς να δίνει στους φτωχούς, λέγοντας ότι είναι δίκαιος, σωστός, αυτός ο κόσμος και όποιος τολμήσει να αντιδράσει θα τον αφορίσουν. Αντίθετα ο πραγματικός Χριστός θα πει ο Μιχελης είναι ξυπόλυτος, φτωχός, κατατρεγμένος, χτυπά τις πόρτες για βοήθεια αλλά δεν του ανοίγει κανένας, βλέπει τα παιδιά που πεινούν τις ψυχές που πονούν, λέγοντας ότι ο κόσμος είναι άδικος πρέπει να αλλαξει . Αυτός ο τελευταίος όπως καταλάβατε είναι ο πραγματικός Χριστός,είναι ο Χριστός των Ελλήνων, είναι ο Χριστός όλων των Ανθρώπων. Η πεινα και η δυστυχια των φτωχων Ελληνων συνεχιζοταν ,τα παιδια τους πεθαιναν σκελετωμένα από την πεινα. Στην Λυκοβρυση γίνεται γλέντι για αρραβώνες, ο Μανολιος ο βοσκός πλησίασε τους προεστούς ζητώντας να μιλήσει, ο κακός ιερέας ο παπαγρηγορης με το ζόρι τον άφησε να μιλήσει, όταν ο Μανολιος πηρέ τον λογο είπε ότι τον στέλνει ο Χριστός για να τους μιλήσει και να τους πει ότι όταν πεινούν οι φτωχοί είναι σαν να πεινά ο ίδιος, ότι όταν υπάρχουν άστεγοι, γυμνοί, πεινασμένοι, είναι κι ο ίδιος ο Χριστός  άστεγος,γυμνός,πεινασμένος. Όποιος ελεεί φτωχό είναι σαν να δανείζει στον θεό τους είπε ο φτωχός βοσκος. Δώστε το ένα δέκατο από την σοδειά σας να φανέ τα αδέρφια μας οι πεινασμένοι Έλληνες, δώστε τα ακαλλιέργητα χωράφια μας να τα δουλέψουν οι φτωχοί να φανέ ψωμί, να γίνετε και εσείς οι Λυκοβρυσιωτες ακόμη πιο πλούσιοι από το μερίδιο της σοδειάς που θα σας δίνουν ως ιδιοκτήτες των κτημάτων. Αλίμονο στον Λυκοβρισιωτη που τρώγει χωρίς να συλλογιέται τα φτωχά παιδια. Καθε παιδί που πεθαίνει της πείνας είμαστε εμείς υπεύθυνοι που έχουμε και δεν δίνουμε. Ο κακός ιερέας δεν άντεξε σηκώθηκε λέγοντας μην τον ακούτε αυτόν τον λαοπλάνο τον Μανολιο, ο Χριστός έχει δικούς του κρυφούς νόμους για να μοιράζει τα πλούτη στους ανθρώπους, ο θεός αποφασίζει για το ποιοι θα είναι πλούσιοι, και ποιοι θα είναι φτωχοί,να πας στα πρόβατα σου είπε ο παπαγρηγορης στον Μανολιο, διότι οι ελεημοσύνες είναι εναντία στο θέλημα του θεου.Ο παπαγρηγορης είχε λυσσάξει πλέον είχε πάρει φόρα λέγοντας ότι ήμασταν μια χαρά στο χωριό μας τάξη κι ομόνοια βασίλευε μέχρι που ηρθανε αυτοί οι πεινασμένοι από άλλα μέρη. Τον λογο πήρε ο ιερέας των  φτωχών κατατρεγμένων Ελλήνων ο παπαφωτης απευθυνόμενος στον παπαγρηγορη του είπε με ήρεμη φωνή, δίκιο έχεις παπαγρηγορη ότι γίνεται σε αυτόν τον κόσμο είναι γιατί ο θεός το θέλησε (για ότι καλο συμβαινει, στην περιπτωση αυτή να φανε οι φτωχοι). Μίλησε ο Μανολιος γιατί ο θεός το θέλησε, άνοιξαν μερικές καρδιές από την Λυκοβρυση, για αυτό άνοιξαν μερικά κελάρια  δίνοντας βοήθεια στους πεινασμένους γιατί ο Χριστός το θέλησε. Εαν ήρθαμε εμείς να χαλάσουμε την ησυχία σας, φέρνοντας ανησυχία στο χωριό σας πάλι ο Χριστός το θέλησε (από την στιγμη που τους ξεριζωσαν οι τουρκοι από το χωριο τους).Γιατί όταν πολυησυχασει το νερό βουρκιαζει, όταν πολυσυχασει η ψυχή βουρκιαζει κι αυτή.Ο θεός έδωσε να είμαστε εμείς ο άνεμος που θα σηκώσει την τρυκιμια να ζωντανέψουν τα νερά(ψυχές), για να βρουν ξανα τον σωστο δρομο για τον Χριστο, την Ελλαδα, την Ελευθερια, την δικαιοσυνη. Εδώ γινεται αναφορα στα υλικά αγαθά την καλοπέραση, την αδικία, την διαφθορά, την αδιαφορία για τον συνάνθρωπο. Η σωτηρία των πλουσίων κατοίκων της Λυκοβρυσης είναι οι κατατρεγμένοι Έλληνες που ηρθαν από μακριά κυνηγημένοι από τους Τούρκους, εξαιτιας αυτου του εωσφορικου λαου που μας κηνυγα αιωνες μαζι με τους γερμανους, οι οποιοι είναι ο αρχαιότερος λαος του εωσφορου που μας κηνυγα μεχρι της ημερες μας.Από την στιγμη λοιπον που οι εωσφοριστες τουρκοι ξεριζωσαν από το χωριο τους, τους συγκεκριμένους Ελληνες, ο θεος τους εστειλε στο χωριο αυτό,την Λυκοβρυση,για να κανει καλους ανθρώπους καποιους από τους κατοιους αυτου του χωριου.Σε καμια των περιπτώσεων ο θεος ,δεν αδικησε αυτους τους ανθρώπους, ουτε ηταν αιτια να σκοτωθουν αθωοι, ανθρωποι,για όλα αυτά ηταν αιτια ο εωσφορος με τους οπαδους του,τους τουρκους. Μέσω  λοιπον αυτων,των κατατρεγμένων από τους τουρκους, και τον εωσφορο, ο Χριστός τους επαναφέρει,τους κατοικους της Λυκοβρυσης στον ίσιο δρόμο. Δυστυχώς οι περισσότεροι Λυκοβρισιωτες άκουσαν τον κακό ιερέα παπαγρηγορη χάνοντας όχι μόνον της ψυχές τους αλλά μαζί έχασαν της περιουσίες τους και της ζωες τους καθώς τους έσφαξαν οι Τούρκοι. Αυτή ήταν η τιμωρία τους ,αντίθετα οι φτωχοί κατατρεγμένοιΈλληνες έσωσαν ολοι της ζωες τους όπως και όσοι Λυκοβρυσιωτες τους βοηθούσαν. Ο παπαγρηγορης παρά το γεγονος ότι η κόρη του, πεθανε με φυματίωση. Εκεινος  συνεχισε της άδικες διώξεις εναντίων των κατατρεγμένων Ελλήνων που πεινούσαν,ήταν άστεγοι, γυμνοί, κυνηγημένοι τους οποίους ψευδώς μέχρι για μπολσεβίκους τους κατηγόρησε, δεν άλλαξε μυαλά ούτε  μέχρι που τον έσφαξαν οι Τούρκοι μαζί με τους υπολοίπους το Μεγάλο Σάββατο το βραδύ βγαίνοντας από την Εκκλησιά τους κατέσφαξαν οι Τούρκοι Σερασκερηδες. Ο Νίκος Καζαντζάκης καυτηρίασε την μεγάλη πληγή της Ορθόδοξης Ελληνικής Εκκλησίας, τους επαγγελματίες διεφθαρμένους ιερείς, που καταστρέφουν την Ελλάδα,ενώ ταυτόχρονα  δίνουν όπλα στους σατανιστες οι οποίοι τα χρησιμοποίη- -σαν για να κάνουν τους πραγματικούς Έλληνες Χριστιανούς μειονότητα μέσα στον ίδιο τους τον τόπο. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη καλοί ιερείς σε αυτόν τον τοπο. Για αυτό μεταξυ αλλων, εξαιτιας αυτης της κακιας, και της ματαιοτητος, Ο ιερέας των φτωχών ο παπαφωτης θα πει ότι ο άνθρωπος είναι ένα τυφλό σκουλήκι στα πόδια του Χριστού, τι μπορεί να καταλάβει από το ακαταμέτρητο μεγαλείο του Χριστού. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ , Ο ΜΙΧΕΛΗΣ , ΘΑ ΠΕΙ, ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ; ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΥΣΩΔΙΑ, ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟ  ΤΟΝ ΓΕΡΟΛΑΔΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΙ "ΠΑΙΡΝΕΙ" ΤΗΝ ΜΑΡΙΟΡΗ.ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΙΑΖΕΤΑΙ,ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑ ΜΙΑ ΠΑΤΟΥΣΑ  ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΛΙΩΜΑ. ΗΜΕΡΕΣ ΕΣΧΑΤΕΣ , ΟΣΟ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ.ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΤΩΠΙΣΕΙ.* Κλεινωντας ως Μανουηλ Αγγελος Γιαννόπουλος ,σας υπενθυμιζω, ότι γνήσιοι Ελληνες εθνικιστες είναι οσοι ζητουν καθημερινα την εφαρομγη του αρθρου 120 του Ελληνικου συνταγματος. Ακομη γνήσιοι Ελληνες Χριστιανοι εθνικιστες  είναι οσοι στηριζουν , ο ενας τον άλλο σε όλα τα επιπεδα ,ηθικο, κοινωνικο,οικονομικο. Επισης οι Ελληνες εθνικιστες ,προστατευουν , παντοτε ,τους ηλικιωμένους που πουλανε καστανα, χορτα, κουλουρια, λιβανι για να επιβιωσουν, όπως προστατευουν παντοτε της Ελληνιδες από τους λαθρο , για να μην εχουν την τυχη της Μυρτους.   Από ολους τους προαναφερομενους λαους, εξαιρείται ,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων μετρον αριστον και μηδεν αγαν.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive