Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Ήμαρτον: Η Γερασιμίδου έκοψε από φίλο τον Λαζόπουλο για το κόμμα! [video]

H Ελένη Γερασιμίδου δήλωσε στην εκπομπή «Με το Καλημέρα» πως με τον Λάκη Λαζόπουλο δεν είναι πια φίλοι. Χαρακτηριστικά η ίδια ανέφερε: « Είναι μια παλιά φιλία. Τώρα δεν υπάρχει φιλία από την πλευρά μου. Δεν έχουμε μαλώσει αλλά με συγχωρείται πάρα πολύ για μένα το κόμμα μου είναι η ζωή μου ολόκληρη. Είναι αυτά που πιστεύω. Αυτά που θέλω να γίνονται». Φαίνεται πως όχι μόνο η μεταξύ τους συνεργασία αλλά και η φιλία τους έχει λήξει οριστικά καθώς η ίδια συνέχισε λέγοντας: « Δεν μπορώ να είμαι φίλη με έναν άνθρωπο που έχει πολεμήσει το κομμουνιστικό κόμμα τόσο άδικα. Τον θαυμάζω συνεργαστήκαμε καλά. Να' ναι καλά με τις παρέες του και εγώ με τις δικές μου». Δείτε το βίντεο>>

1 σχόλιο:

  1. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ. ΓΕΡΑΣΙΜΗΔΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ?ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΑΝΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΛΑΘΡΟΣΤΡΑΤΟ?
    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΥΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive