Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΟΙΑΣΟΥΜΕ. ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ 200 ευρώ. Στην Ελλάδα 5.000 ευρώ!!

Για αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, στη Βουλγαρία ο ιδιοκτήτης πληρώνει λιγότερα από 200 ευρώ το έτος, ενώ στην Ελλάδα –για τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας– 5.000 ευρώ.   Εάν δεν πλούτισαν ξαφνικά οι γείτονές μας οι Βούλγαροι, ώστε να κατεβαίνουν μαζικά με αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού στην Ελλάδα και να κάνουν τουρισμό όλους τους μήνες, κάποια άλλη εξήγηση πρέπει να υπάρχει για τον στόλο πανάκριβων αυτοκινήτων με βουλγαρικές πινακίδες που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια.  Το μυστικό βρίσκεται στην τεράστια διαφορά που υπάρχει στο κόστος κυκλοφορίας ενός θηριώδους τζιπ στη Βουλγαρία και στο αντίστοιχο της Ελλάδας....
Για ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, στη Βουλγαρία ο ιδιοκτήτης πληρώνει λιγότερα από 200 ευρώ το έτος, ενώ στην Ελλάδα –για τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας– 5.000 ευρώ. Προσθέστε και το όφελος από τα ασφάλιστρα, τα οποία στη Βουλγαρία είναι υποπολλαπλάσια της Ελλάδας, και βλέπετε το μεγάλο δέλεαρ για Ελληνες να βγάλουν τις ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας και να «φορέσουν» βουλγαρικές.  Οι... αετονύχηδες συμπατριώτες μας ψάχνουν τα παραθυράκια του νόμου για να στήσουν το δικό τους... Βαλκανιζατέρ. Πώς γίνεται η «κομπίνα»; Δύο είναι οι τρόποι. Ο πρώτος μέσω της σύστασης εταιρείας στη Βουλγαρία, κάτι πολύ εύκολο, με ελάχιστη γραφειοκρατία και κόστος μόλις 300 ευρώ. Πέρα απ’ όσους Ελληνες έχουν πραγματική οικονομική δραστηριότητα στη Βουλγαρία, υπάρχουν και αρκετοί που ιδρύουν μια εικονική εταιρεία. Στη συνέχεια αποκτούν αυτοκίνητο, το οποίο ορίζουν ως περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας. Το πρώτο εξάμηνο, το αυτοκίνητο δεν πρέπει να βγει από τη Βουλγαρία, αλλά μετά μετακινείται εύκολα στην Ελλάδα, καθώς η Βουλγαρία είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης.  Ο δεύτερος τρόπος της κομπίνας «βουλγαρικές πινακίδες» είναι μέσω της εμφάνισης εικονικής μόνιμης κατοικίας στη Βουλγαρία. Το κόλπο αυτό χρησιμοποιείται από Ελληνες, αλλά και από Ιταλούς. Και πάλι δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, με την αξιοποίηση και κατάλληλων κυκλωμάτων στη Βουλγαρία, να βρεθούν εικονικές διευθύνσεις και αντίστοιχες βεβαιώσεις, οι οποίες θα δείχνουν ψευδώς πως καλύπτεται η βασική προϋπόθεση για νόμιμη χρήση βουλγαρικών πινακίδων: ο κάτοχος του αυτοκινήτου να διαμένει τουλάχιστον 180 μέρες το έτος στη Βουλγαρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive