Ιθαγενείς είμαστε εμείς οι Έλληνες στην πατρίδα μας δηλαδή!! Εδώ που είναι οι ρίζες μας!! Με το να δώσει λοιπόν ο αξιότιμος Πρωθυπουργός την Ελληνική Ιθαγένεια και όχι την Υπηκοότητα τους κάνει σαν εμάς!! Ξεσηκωθείτε και αντιδράστε καθώς αν περάσει η εθνοκτόνος σκέψη του ΠΑΣΟΚ η γη αυτή θα ανήκει και στους μετανάστες, που θα είναι Έλληνες Ιθαγενείς και όχι απλά Έλληνες υπήκοοι!!Αφυπνισθείτε επιτέλους Έλληνες!...
Γνωρίζαμε μέχρι τώρα ότι όταν ένα παιδί μεταναστών γεννηθεί για παράδειγμα .στην Γερμανία, αποκτά την Γερμανική υπηκοότητα..!
Υπηκοότητα: ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη ενός κράτους με το κράτος αυτό!
Συνειδητοποιείτε συνέλληνες την διαφορά μεταξύ των 2 όρων;
Αυτά τα συλλογικά συμφέροντα είναι ταυτόχρονα και ατομικά, εφόσον καθιστούν τους Έλληνες πολίτες "συνέταιρους" στην κυριαρχία και άρα στην ιδιοκτησία της πατρίδας τους.
Το συλλογικό συμφέρον του ελληνικού λαού σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της πατρίδας του μοιράζεται στα μέλη του.
Η έννοια της κυριαρχίας μοιράζεται στους δικαιούχους της -οι οποίοι είναι οι Έλληνες πολίτες ως άτομα- και άρα αυτό το οποίο μοιράζεται είναι η ιδιοκτησία, με αποτέλεσμα το συλλογικό συμφέρον να γίνεται ταυτόχρονα και ατομικό συμφέρον.
Το ατομικό συμφέρον ενός Χανιώτη στην Καστοριά ή το ατομικό συμφέρον ενός Ροδίτη στον Έβρο.
Εδώ εμείς, σύμφωνα με το εθνοκτόνο σχέδιο του κ. Παπανδρέου θα δώσουμε την Ελληνική ιθαγένεια.!
Κανείς λοιπόν στα «έγκυρα» και «έγκριτα» Μ.Μ.Ε δεν στάθηκε σε αυτήν την. λεπτομέρεια, η οποία όμως είναι ταυτόχρονα και επικίνδυνη και ύποπτη.!
Για ποιόν λόγο ο Πρωθυπουργός της χώρας θα δίνει την Ελληνική ιθαγένεια και όχι την Ελληνική υπηκοότητα στους ανθρώπους αυτούς; Γνωρίζει ποια είναι η διαφορά μεταξύ των 2 αυτών όρων;
Εμείς καλοπροαίρετα θα θεωρήσουμε πως δεν γνωρίζει την διαφορά.
Ας δούμε λοιπόν συνοπτικά και με απλά λόγια την διαφορά έτσι όπως την εντοπίσαμε σε ένα απλό λεξικό στο διαδίκτυο.
Υπηκοότητα: ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη ενός κράτους με το κράτος αυτό!
Ιθαγένεια: ο νομικός και πολιτικός δεσμός που συνδέει το άτομο ως πολίτη με το κράτος στο οποίο ανήκει!
Συνειδητοποιείτε συνέλληνες την διαφορά μεταξύ των 2 όρων;
Στην υπηκοότητα έχουμε να κάνουμε απλά με τον πολιτικό δεσμόανάμεσα στον πολίτη και το κράτος, ενώ στην ιθαγένεια έχουμε να κάνουμε με τον πολιτικό δεσμό ανάμεσα στον πολίτη και το κράτος στο οποίο αυτός ανήκει!!
Δηλαδή το κράτος του, την πατρίδα του!!
Ιθαγενείς είμαστε εμείς οι Έλληνες στην πατρίδα μας δηλαδή!!
Εδώ που είναι οι ρίζες μας!!
Με το να δώσει λοιπόν ο αξιότιμος Πρωθυπουργός την Ελληνική Ιθαγένεια και όχι την Υπηκοότητα τους κάνει σαν εμάς!!
Αφού περάσει λοιπόν το νομοσχέδιο, το οποίο δεν θα το επιτρέψουμε,η γη η Ελληνική θα τους ανήκει δικαιωματικά καθώς θα είναι Ιθαγενείς!!! Δεν θα έχουν μόνο την υπηκοότητα αλλά και κάτι παραπάνω!
Η επεξήγηση του όρου είναι ξεκάθαρη!
Θα τους ανήκει η γη μας!
Η γη των προγόνων μας!
Θα τους ανήκει η χώρα μας!
Το ερώτημα είναι για ποιόν λόγο ενώ σε όλη την Ευρώπη έχουμε απόδοση υπηκοότητας .εμείς είμαστε τόσο γενναιόδωροι και δίνουμε Ιθαγένεια;;;
Αφυπνισθείτε Έλληνες!
Δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε σε καμία περίπτωση!
Η γη αυτή ανήκει στους Έλληνες!
Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες!
Ξεσηκωθείτε και αντιδράστε καθώς αν περάσει η εθνοκτόνος σκέψη του ΠΑΣΟΚ η γη αυτή θα ανήκει και στους μετανάστες, που θα είναι Έλληνες Ιθαγενείς και όχι απλά Έλληνες υπήκοοι!!
Αφυπνισθείτε επιτέλους Έλληνες!
ΣΧΟΛΙΟ:Τις καλύτερες απαντήσεις σε τέτοιου είδους ζητήματα μας τις δίνει πάντα ο Συνταγματικός Νόμος.
Το "Ευαγγέλιο" της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Τα πάντα ξεκινάνε από το άρθρο 1 παράγραφος 2.
Τι μας λέει αυτό το άρθρο;
Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
Μέσα στην έννοια της κυριαρχίας, η οποία είναι καθολική και απόλυτη, συμπεριλαμβάνεται και η πολύ "στενότερη" έννοια της ιδιοκτησίας και άρα η έννοια του συμφέροντος.
Όπου υπάρχει κυριαρχία υπάρχει ιδιοκτησία και όπου υπάρχει ιδιοκτησία υπάρχει συμφέρον.
Ο ελληνικός λαός είναι κυρίαρχος στην πατρίδα του
και άρα ιδιοκτήτης της.
Απειλούνται τα συλλογικά συμφέροντά του κάθε φορά που απειλείται η πατρίδα του με την ίδια λογική που απειλούνται τα συμφέροντα του κάθε ιδιοκτήτη κάθε φορά που απειλείται η ιδιοκτησία του.
Όταν προστίθενται αυθαίρετα συνδικαιούχοι σε μια περιουσία, η οποία παραμένει αναλλοίωτη, ευνόητο είναι ότι έχουμε απειλή των συμφερόντων των προηγούμενων ιδιοκτητών και στην προκειμένη περίπτωση των συμφερόντων του ελληνικού λαού.
Το "Ευαγγέλιο" της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Τα πάντα ξεκινάνε από το άρθρο 1 παράγραφος 2.
Τι μας λέει αυτό το άρθρο;
Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
Μέσα στην έννοια της κυριαρχίας, η οποία είναι καθολική και απόλυτη, συμπεριλαμβάνεται και η πολύ "στενότερη" έννοια της ιδιοκτησίας και άρα η έννοια του συμφέροντος.
Όπου υπάρχει κυριαρχία υπάρχει ιδιοκτησία και όπου υπάρχει ιδιοκτησία υπάρχει συμφέρον.
Ο ελληνικός λαός είναι κυρίαρχος στην πατρίδα του
και άρα ιδιοκτήτης της.
Απειλούνται τα συλλογικά συμφέροντά του κάθε φορά που απειλείται η πατρίδα του με την ίδια λογική που απειλούνται τα συμφέροντα του κάθε ιδιοκτήτη κάθε φορά που απειλείται η ιδιοκτησία του.
Όταν προστίθενται αυθαίρετα συνδικαιούχοι σε μια περιουσία, η οποία παραμένει αναλλοίωτη, ευνόητο είναι ότι έχουμε απειλή των συμφερόντων των προηγούμενων ιδιοκτητών και στην προκειμένη περίπτωση των συμφερόντων του ελληνικού λαού.
Αυτά τα συλλογικά συμφέροντα είναι ταυτόχρονα και ατομικά, εφόσον καθιστούν τους Έλληνες πολίτες "συνέταιρους" στην κυριαρχία και άρα στην ιδιοκτησία της πατρίδας τους.
Το συλλογικό συμφέρον του ελληνικού λαού σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της πατρίδας του μοιράζεται στα μέλη του.
Η έννοια της κυριαρχίας μοιράζεται στους δικαιούχους της -οι οποίοι είναι οι Έλληνες πολίτες ως άτομα- και άρα αυτό το οποίο μοιράζεται είναι η ιδιοκτησία, με αποτέλεσμα το συλλογικό συμφέρον να γίνεται ταυτόχρονα και ατομικό συμφέρον.
Το ατομικό συμφέρον ενός Χανιώτη στην Καστοριά ή το ατομικό συμφέρον ενός Ροδίτη στον Έβρο.
Μακάρι όλοι οι ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ να το καταλάβουν αυτό και να πάρουν θέση...
ΑπάντησηΔιαγραφήπρέπει να αντιδράσουμε όλοι μαζί... όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ!
τα περι υπηκοοτητας-ιθαγενειας ειναι ακριβως το
ΑπάντησηΔιαγραφήιδιο πραγμα (πολυ κανουν το σφαλμα να τα θεωρουν
διαφορετικα),ενοιολογικα διαφερουν (αλλα δεν θα μπουμε σε μια
φιλολογικη-φιλοσοφικη συζητηση γιατι μετα κοιταμε το δεντρο και χανουμε
το δασος) νομικα ομως που ειναι η ουσια δεν υπαρχει διαφορα και εχει τις
ιδιες ακριβως επιπτωσεις για το εθνος μας
ρωτα οποιον νομικο θελεις θα σου πει ακριβως τα ιδια περι υπηκοοτητας-ιθαγενειας,ειναι σαν να λεμε θα φας μπριζολα ή κοτολετα;γινεσαι ελληνας πολιτης ανεξαρτητα αν το πουμε υπηκοοτητα ή ιθαγενεια και εχει τα ιδια δικαιωματα με εσενα, με εμενα(πολιτικα,κοινωνικα κλπ...)και με ολους τους πραγματικους και γηγενεις ελληνες ως ελλην πολιτης ψηφιζεις,πας στρατο κλπ...
ο αλλος γινεται ελληνας πολιτης ειτε το πουμε
ιθαγενεια ειτε το πουμε υπηκοοτητα,εχει τα ιδια δικαιωματα με εσενα, με
εμενα(πολιτικα,κοινωνικα κλπ...)και με ολους τους πραγματικους και
γηγενεις ελληνες
στην γερμανια ο μοχαμεντ που παιρνει την deutsche
staatsbürgerschaft γινεται γερμανος πολιτης και θεωρειται πλεον
γερμανος σαν τον fritz,hans κλπ...
ενοιολογικα υπαρχει
διαφορα και δεν λεω να μην αναφερθει,αλλα εδω θα καταστραφεται και θα
καταστραφει ο ελληνισμος και εμεις θα συζηταμε αν θα το πουμε ιθαγενεια
ή υπηκοοτητα,μας παιρνει τωρα να το παμε σε μια φιλολογικη-φιλοσοφικη
συζητηση;
δηλαδη εαν ενας αφρικανος γινει ελληνας πολιτης και στο
ελληνικο διαβατηριο του γραψουμε ελληνικη υπηκοοτητα αντι ελληνικη
ιθαγενεια θα ειναι ενταξει;
θελει να αναλυσει κανεις την ενοιολογικη διαφορα μεταξυ
ιθαγενειας και υπηκοοτητας απολυτως κανενα προβλημα,ομως μετα πρεπει να
μπεις στην ουσια που ειναι κεντρικο το ζητημα οτι ο αλλος ο αλλοδαπος
ως ελληνας πολιτης πλεον γινεται κυριαρχος αυτου του τοπου οπως εσυ,εγω
και ολοι οι αλλοι πραγματικοι και γηγενεις ελληνες και διαλυεται η
εθνολογικη συσταση αυτου του εθνους και τοπου
τα λεω ολα αυτα
γιατι ακουω και κατι τρελα απο ατομα του πατριωτικου χωρου που λενε
ωραια να μην τους δωσουμε την ελληνικη ιθαγενεια αλλα να τους δωσουμε
την ελληνικη υπηκοοτητα,και δεν καταλαβαινουν(θελω να πιστευω αθελα
τους) οτι νομικα απορρεουν ακριβως τα ιδια δικαιωματα