Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ. ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ



Καθώς περνούσε με την λιμουζίνα του ο πλούσιος κύριος 
βλέπει δύο φτωχούς πεινασμένους να τρώνε τα χόρτα στην άκρη του δρόμου. 
Σταματά αμέσως και λέει στον πρώτο: 
-Γιατί τρως τα χόρτα; 
-Γιατί είμαι φτωχός και πεινάω κύριε 
-Έλα μαζί μου καλέ μου άνθρωπε
-Μα έχω γυναίκα και τρία παιδιά
-Φέρτους κι αυτούς μαζί σου.
Μετά λέει και στον δεύτερο: ...

-Έλα και εσύ μαζί μου
-Μα έχω γυναίκα και πέντε παιδιά
-Φέρτους κι αυτούς μαζί σου.
Τους παίρνει λοιπόν όλους μαζί του και πάνε στην βίλλα του.
Βέβαια ήταν πολύ στριμωγμένοι αν και η λιμουζίνα ήταν πελώρια.
-Κύριε σας ευχαριστούμε πολύ, λένε οι πτωχοί
-Όχι εγώ σας ευχαριστώ που ήρθατε.... το χορτάρι στον κήπο μου είναι ένα μέτρο ψηλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive