Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, και αισθάνομαι τουλάχιστον ηλίθιος, όταν:... Του Ανδρέα Κιμούλη



- Βλέπω τον μπροστινό οδηγό να μιλάει με το κινητό στο αυτί χωρίς κάποιο hands free (αλήθεια έχει γίνει μόδα ή θεωρείτε μαγκιά ?)
- Βλέπω το μπροστινό αυτοκίνητο να πηγαίνει με 50 χλμ, στην δεξιά λωρίδα στην Ε.Ο.( παλιά μαγκιά).....

- Περιμένω στο φανάρι για να στρίψω σε μονή λωρίδα..και εμφανίζεται πλάι μου ΙΧ που επίσης θέλει να στρίψει (κι άλλη μαγκιά ?)
- Σταματημένος σε κόκκινο φανάρι, βλέπω να με περνούν τα παπάκια με οδηγούς χωρίς κράνος, και όταν ανάψη το φανάρι τους έχω μπροστά μου να πηγαίνουν με 40 χλμ/ώρα ( να και οι μαγκιές από τους αναβάτες !)
- Σταματημένος μέσα στην κίνηση - πηγαίνοντας σαν χελώνα, βλέπω το παράνομα παρκαρισμένο όχημα, το οποίο προκαλεί όλη αυτή την κίνηση (αυτή και αν είναι μαγκιά....)
- Μου αναβοσβήνουν τα φώτα και μου κορνάρουν στην μεσαία λωρίδα στην ΕΟ όταν πηγαίνω σύμφωνα με το όριο ταχύτητας (κάνε πέρα γιατί θέλει να περάσει ο μάγκας !)
Αναπολώ τις μέρες που υπήρχε μιά Αστυνομία Πόλεων, με τα μπλόκα της και τις κλήσεις της. Γιατί χωρίς αυτή είμαι αναγκασμένος να υπομένω καθημερινά όλη αυτή την κατάσταση, όλη αυτή την αναρχία των δρόμων...
Χωρίς Αστυνόμο δεν πειθαρχεί ο ΜΑΓΚΑΣ....!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive