Tου Καθ.Δρ.Γ.Ζουγανέλη
Ώρες ανάπτυξης περνούν στο ΣΥΡΙΖΑ. Μόνο που δεν ξέρουν τί τους γίνεται ή ξέρουν και συνεχίζουν να στήνουν διάλυση και αποχαύνωση.
Από τότε που πήγα στο σχολείο και υπήρξα ένας εξαιρετικός μαθητής, το μόνο που άλλαζε κάθε 4 χρόνια (στις εκλογές) ήταν οι Πανελλαδικές.
Στην πορεία μου διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε σκοπός να γίνει τίποτα στην Παιδεία και στην Έρευνα στην Ελλάδα. ΟΙ ΗΠΑ κατασκεύαζαν καθηγητές ΑΕΙ στο εξωτερικό με φανερές ελλείψεις γνώσεων σε τεχνολογία που είναι τα λεφτά και η ανάπτυξη, τους έδιναν λεφτά από προγράμματα και τους έστελναν στην Ελλάδα στην οποία έπαιρναν θέσεις - κλειδιά με τη βοήθεια των ΜΜΕ, που τους έφτιαχναν το πρόσωπο. Σας σοκάρω;...
Η ιστορία απέδειξε ότι όλοι οι τύποι αυτοί ήταν ανίκανοι και σαν επιστήμονες και σαν ολοκληρωμένοι άνθρωποι. Δεν πρόσφεραν τίποτα στη παραγωγή και στις εξαγωγές της χώρας, δηλαδή δεν πρόσφεραν τίποτα στην ανάπτυξη.
Είχαν όμως και άλλο ρόλο, να εμποδίζουν
άλλους να έλθουν στην Ελλάδα να φτιάξουν χρήσιμα πράγματα αλλά και να εμποδίζουν την ανάπτυξη μέσα απο θέσεις συμβούλων και απο συμμετοχές σε επιτροπές που μοίραζαν λεφτά σε τρίχες και σε φίλους.
Πολλούς απο αυτούς τους έχετε δεί σαν Γενικούς Γραμματείς Έρευνας, Πρυτάνεις, Υπουργούς αλλά και Ευρωβουλευτές. Όλοι υπότροφοι του Μεγάρου.
Ότι δεν παράγει σε αυτή τη χώρα, ότι είναι της τρικλοποδιάς παίρνει θέση στη πυραμίδα και αναρριχάται. Αρκεί να είναι υπάκουος, δοσίλογος και τεμπέλης.
Σκεφτείτε με βάση αυτό που σας εκμυστηρεύτηκα, τί προσόντα πρέπει να έχει αυτός που θα είναι Πρωθυπουργός, Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Πρόεδρος του Αρείου Πάγου, Αρχηγός ΓΕΕΘΑ κλπ.
Δεν με ξένισε συνεπώς η επιθυμία Τσίπρα να παπαρολογήσει για την Παιδεία. Ούτε ο πρώτος είναι που το έκανε ούτε ο μοναδικός που το κάνει. Δεν θα σας αναλύσω τί λέει. Μπορεί και μέχρι το βράδυ να τα αλλάξει. Βαριέμαι.
Ώρες ανάπτυξης περνούν στο ΣΥΡΙΖΑ. Μόνο που δεν ξέρουν τί τους γίνεται ή ξέρουν και συνεχίζουν να στήνουν διάλυση και αποχαύνωση.
Από τότε που πήγα στο σχολείο και υπήρξα ένας εξαιρετικός μαθητής, το μόνο που άλλαζε κάθε 4 χρόνια (στις εκλογές) ήταν οι Πανελλαδικές.
Στην πορεία μου διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε σκοπός να γίνει τίποτα στην Παιδεία και στην Έρευνα στην Ελλάδα. ΟΙ ΗΠΑ κατασκεύαζαν καθηγητές ΑΕΙ στο εξωτερικό με φανερές ελλείψεις γνώσεων σε τεχνολογία που είναι τα λεφτά και η ανάπτυξη, τους έδιναν λεφτά από προγράμματα και τους έστελναν στην Ελλάδα στην οποία έπαιρναν θέσεις - κλειδιά με τη βοήθεια των ΜΜΕ, που τους έφτιαχναν το πρόσωπο. Σας σοκάρω;...
Η ιστορία απέδειξε ότι όλοι οι τύποι αυτοί ήταν ανίκανοι και σαν επιστήμονες και σαν ολοκληρωμένοι άνθρωποι. Δεν πρόσφεραν τίποτα στη παραγωγή και στις εξαγωγές της χώρας, δηλαδή δεν πρόσφεραν τίποτα στην ανάπτυξη.
Είχαν όμως και άλλο ρόλο, να εμποδίζουν
άλλους να έλθουν στην Ελλάδα να φτιάξουν χρήσιμα πράγματα αλλά και να εμποδίζουν την ανάπτυξη μέσα απο θέσεις συμβούλων και απο συμμετοχές σε επιτροπές που μοίραζαν λεφτά σε τρίχες και σε φίλους.
Πολλούς απο αυτούς τους έχετε δεί σαν Γενικούς Γραμματείς Έρευνας, Πρυτάνεις, Υπουργούς αλλά και Ευρωβουλευτές. Όλοι υπότροφοι του Μεγάρου.
Ότι δεν παράγει σε αυτή τη χώρα, ότι είναι της τρικλοποδιάς παίρνει θέση στη πυραμίδα και αναρριχάται. Αρκεί να είναι υπάκουος, δοσίλογος και τεμπέλης.
Σκεφτείτε με βάση αυτό που σας εκμυστηρεύτηκα, τί προσόντα πρέπει να έχει αυτός που θα είναι Πρωθυπουργός, Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Πρόεδρος του Αρείου Πάγου, Αρχηγός ΓΕΕΘΑ κλπ.
Δεν με ξένισε συνεπώς η επιθυμία Τσίπρα να παπαρολογήσει για την Παιδεία. Ούτε ο πρώτος είναι που το έκανε ούτε ο μοναδικός που το κάνει. Δεν θα σας αναλύσω τί λέει. Μπορεί και μέχρι το βράδυ να τα αλλάξει. Βαριέμαι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.