Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Πολύδωρας: Είμαι ευαίσθητος άνθρωπος και υποφέρω. «Καλούμαι να εξηγήσω αν είμαι χρυσαυγίτης ή όχι». ΒΙΝΤΕΟ

«Καλούμαι να εξηγήσω αν είμαι χρυσαυγίτης ή όχι»«Είμαι ευαίσθητος άνθρωπος και υποφέρω», τόνισε μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 ο Βύρων Πολύδωρας.
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ανέφερε: «Ζω την αγωνία της έντασης των ημερών. Διαπιστώνω ότι υπάρχει μια ορμή να γενικεύσουμε το κακό και να το χτυπήσουμε».
Επανέλαβε: «Είμαι λυπημένος με όσα συμβαίνουν στον τόπο, υποφέρω», τονίζοντας: «Ζούμε μια κατάσταση που δεν μπορούσα να την φανταστώ ούτε στους χειρότερούς μου εφιάλτες».  Ο κ. Πολύδωρας αναφέρθηκε και στην επίθεση που δέχτηκε πριν από κάποιους μήνες λέγοντας: «Κάποιοι θέλουν να εξουδετερώνουν τον διπλανό τους με συκοφαντικές κατηγορίες. Ήρθα εδώ βαρύθυμος... για να εκφέρω ένα μήνυμα ενότητας. Σε εκείνη την αποστροφή μιλούσα πάλι για συνεννόηση», ανέφερε. Και σημείωσε: «Καλούμαι να εξηγήσω αν είμαι χρυσαυγίτης ή όχι».
Αναφερόμενος στην επιστολή των έφεδρων αξιωματικών, είπε: «Και εγώ είμαι έφεδρος αξιωματικός. Και εγώ έχω αξιωματικό παιδί, τον Γιωργάκη μου. Αλλά είμαστε της Δημοκρατίας, της ειρήνης και υποφέρουμε. Φυσικά δεν υποφέρουμε στον ίδιο βαθμό με τους αστέγους».
Για τη Χρυσή Αυγή, είπε: «Έσπευσαν να με θάψουν, να με ρίξουν στα απόβλητα. Μα, έχω μια ιστορία και σας είπα την ιστορία και των προγόνων μου».
Αναφερόμενος στο τι συμβαίνει σήμερα και ποια είναι η σχέση του με τον πρωθυπουργό, είπε: «Εγώ ποτέ δεν υπήρξα master voice. Ήμουν πάντοτε άνθρωπος γνώμης και πάντα λέω τη γνώμη μου. Είμαι άνθρωπος γνώμης, όχι ό,τι πει ο αρχηγός», προσθέτοντας: «Έλεγα μέχρι πρότινος τη γνώμη μου, τώρα ο Αντώνης Σαμαράς δεν μου ζητάει καν τη γνώμη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive