Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

OXI KI ETΣΙ ΒΡΕ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗ. Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΔΩΝΙ & ΕΥΓΕΝΙΑΣ. ΒΙΝΤΕΟ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

Κραουνάκης εναντίον Άδωνι Γεωργιάδη και η απάντησηΠριν λίγες ημέρες ο Σταμάτης Κραουνάκης, τραγουδώντας σε συναυλία υπέρ της ΕΡΤ, επέλεξε να παραφράσει τον πολύ γνωστό στίχο από τον "Άδωνι", μιλώντας για τον Άδωνι Γεωργιάδη και την Ευγενία Μανωλίδου.
"Με την ξανθιά, την κουλή να σε λέει μπουμπούκο..."
Κι αν αναρωτιέμαι η καργ...λα τι χρώμα φοράει βρακί, έλα...τα βούρλα φυτρώνουν στον βούρκο..."
"Πάμε στον Άδωνι για φραπέ που μας λέει κομμούνια, φρικιά, τον σιχαίνονται και οι φοιτητές", χαρακτηρίζοντας τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και τη σύζυγό του...
Ο Άδωνις Γεωργιάδης...

 αντέδρασε αρχικά ανεβάζοντας στο twitter  τη φωτογραφία, που βλεπετε και την οποία του είχε ζητήσει να βγάλουν μαζί ο Σταμάτης Κραουνάκης και ύστερα μιλώντας στην εκπομπή του στον "Blue Sky":
«Πριν από τρεις-τέσσερις μήνες τον συνάντησα στους διαδρόμους του ραδιοφωνικού σταθμού ΒΗΜΑ. Δεν γνωριζόμασταν. Μου έκανε απίστευτες αγάπες. Μου ζήτησε να βγάλουμε φωτογραφία, βγάλαμε με το δικό μου κινητό και μου λέει όχι, όχι κάτσε να βγάλουμε και με το δικό μου, θέλω να έχω και εγώ μια. Έκανε τούμπες''. Είσαι φοβερός, είσαι τρομερός, πώς τα λες έτσι μου έλεγε. Αγαπητέ Σταμάτη, εγώ δεν είμαι σαν εσάς".
Όταν λέω σε κάποιον ότι τον συμπαθώ του το λέω κατάμουτρα. Το ίδιο λέω και από πίσω του. Όταν κάποιον τον αντιπαθώ, του το λέω πάλι κατάμουτρα και το ίδιο λέω και από πίσω του. Η Ευγενία σε πείραξε; Γιατί πρέπει να εμπλέκεται στην υπόθεση ο άμαχος πληθυσμός";

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive