Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΤΟ ΣΚΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Γ. ΑΥΤΙΑ. ΚΕΙΜΕΝΟ & ΒΙΝΤΕΟ



"Είμαι πάντα υπέρ του διαλόγου. Θυμίζω ότι την περίοδο που οι κ. Σαμαράς και Παπανδρέου ‘’πέταγαν πέτρες ο ένας στον άλλον’’, εγώ μίλαγα για κυβέρνηση εθνικής ανάγκης. Αν με είχαν ακούσει, από το 2010 που το λέω, η Ελλάδα δεν θα ήταν στην κατάσταση που είναι σήμερα.»... ΒΙΝΤΕΟ>>
Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων, σε συνέντευξη του Προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γ. Καρατζαφέρη στο Τ/Σ ΣΚΑΙ και τον δημοσιογράφο Γ. Αυτιά.

ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Δεν το ξεκίνησα εγώ αυτό. Το διάβασα και εγώ στις εφημερίδες. Είναι ένα θέμα που θα το σκεφτώ με τον εαυτό μου και θα το συζητήσω με τους συνεργάτες μου αργότερα. Σήμερα δεν υπάρχει τίποτα, ούτε από πλευράς προτεραιότητας, ούτε από πλευράς συμφωνιών μα κάποιους. Κάποιοι πιστεύουν ότι η κατάσταση που επικρατεί στην Αθήνα -με κόκκινους πάνθηρες κλπ, θέλει κάποιον άνθρωπο με την δική μου δομή και προσωπικότητα. Είναι κάτι που δεν έχω σκεφθεί καν. Αλλά δεν ξέρω καν τις σκέψεις του κ. Σαμαρά, του κ. Βενιζέλου και των άλλων για να προβώ σε κάποιες κινήσεις. Από την άλλη ο κ. Καμίνης έχει αποδειχθεί ανεπαρκέστατος. Σήμερα το κέντρο της Αθήνας ανήκει στους «Μαύρους Πάνθηρες» που λένε «προσέξτε να τα έχετε καλά μαζί μας». Αυτό πρέπει να απομονωθεί άμεσα και νομίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι –ίσως λίγοι στην Αθήνα- που μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτή την κατάσταση. Αλλά νομίζω ότι αν μου γινόταν μια τέτοια πρόταση, θα έπρεπε πρώτα να προηγηθούν πολλές συζητήσεις για το που πάει η Ελλάδα.

ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗ Ν.Δ
Ήταν κάτι που ξεκίνησε από τον Τύπο και το διαδώσανε τα μπλοκ. Ούτε είχα επίσημη πρόταση, ούτε αποδέχθηκα καμιά πρόταση. Υπήρξαν και άλλοι στο παρελθόν που επέστρεψαν στην ΝΔ και δεν έγινε αναφορά σε αυτούς ούτε σε μονόστηλο. Τώρα, το ενδεχόμενο και μόνο της επιστροφής μου στην ΝΔ, έχει γίνει πρώτο θέμα παντού. Αυτό δηλώνει ένα εκτόπισμα του κόμματος στο οποίο υπολογίζει πολύ η κοινωνία και αυτό το σέβομαι. Και το θέμα δεν είναι τι θα κάνει ο Καρατζαφέρης αλλά το ότι κάποιοι πρέπει να δουν την πραγματική ροή των πραγμάτων.
Ο κ. Σαμαράς, αν μη τι άλλο ευφυής, ξέρει ότι πρέπει να προσαρμόσει την πολιτική του σε μια άλλη πολιτική με στόχο το πως θα αφήσει πίσω του υστεροφημία και πως θα γλυτώσει από περιπέτειες. Γιατί ο κ. Τσίπρας, ερχόμενος στα πράγματα, επειδή δεν έχει να δώσει λεφτά και επειδή έχει στο κόμμα του κάποιες «άγριες» συνιστώσες, δεν θα μπορέσει να δώσει «άρτο» και θα επιδιώξει να δώσει «θεάματα» (ειδικά δικαστήρια κλπ).
Άρα ο κ. Σαμαράς παίζει το «αύριο». Την αξιοπρέπειά του και ίσως την ελευθερία του. Αν λοιπόν όλοι αναλογισθούν ότι αυτό που κάνουν μέχρι τώρα, ο ρόλος που παίζουν στην παράσταση δεν αποδίδει, τότε νομίζω θα βρούμε τον δρόμο μας προς την καλύτερη ημέρα.

ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ
Υπήρξα πάντα αμετακίνητος σε ένα συγκεκριμένο πολιτικό χώρο. Κάποιοι άλλοι είναι που από Δεξιοί, φλερτάρουν με τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Πρόεδρος για παράδειγμα των ΑΝ.ΕΛ φλερτάρει με τον ΣΥΡΙΖΑ.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ κ. ΣΑΜΑΡΑ
Δεν έχω βρεθεί κοινωνικά με τον κ. Σαμαρά για να μιλήσουμε. Βλέπω μια διάθεση περισσότερη φιλική από άλλοτε στο πρόσωπο μου, αλλά μέχρι εκεί.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ
Ο κ. Γεωργιάδης, όπως γνωρίζετε, έκανε για χρόνια διαφημιστική εκπομπή στο κανάλι, υπήρχαν κάποιες εκκρεμότητες τις οποίες ήθελε να τις συζητήσει με τον πρόεδρο του καναλιού, τον κ. Σκανδαλάκη και ενημέρωσε για την φόρμουλα που αποφασίσανε όσον αφορά τις εκπομπές. Αν επρόκειτο να γίνει κάποια συνεργασία, δεν θα γινόταν στο επίπεδο του Άδωνι και το ξέρει πολύ καλά και εκείνος.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝΤΕΣ τ. ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
Αποφάσισαν μια πορεία, έξω από το Πατριωτικό τόξο, πιο φιλελεύθερη και ο καθένας κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Μηδένα προ του τέλους μακάριζε. Είμαι από τους ανθρώπους που δεν ποδοπατούν συναισθήματα. Και οι τρεις αυτοί είναι κουμπάροι μου. Άλλον τον πάντρεψα και άλλου του βάπτισα το παιδί. Και να θέλω να βγάλω απέχθεια, δεν μ’ αφήνουν τα ανθρώπινα συναισθήματα, τα οποία κυριαρχούν σε εμένα.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Ε.Σ.Ρ ΣΤΟ ΑΡΤ
Δεν πρόκειται για κανενός είδους παρανομία. Αν ο κ. Σαμαράς επενέβη για να πάρω εγώ την άδεια, τότε είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στην χώρα. Θετική ψήφο έδωσε η πολύ καλή δημοσιογράφος Κα. Λίνα Αλεξίου –η μητέρα της κας Ζ. Κωνσταντοπούλου- και η κα. Ε. Δεμίρη. Μπορεί ο κ. Σαμαράς να επηρεάσει την άποψη των δύο αυτών κυριών; Εμείς είμαστε κανάλι πανελλήνιας εμβέλειας αναλογικά.
Εκπέμπαμε στην Θεσσαλονίκη από το 1990. Απλά τώρα ζητήσαμε να εκπέμπουμε και ψηφιακά. Όλη αυτή η εχθρική αντιμετώπιση δημιουργείται από ένα σύστημα που φοβάται το νέο ΑΡΤ που στήνω. Επαίρομαι για ένα πράγμα. Είμαι ένας από τους ελάχιστους ιδιοκτήτες καναλιού που είναι δημοσιογράφος.

ΠΡΟΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ
Υπάρχει ο κόσμος που μου λέει: «πρόεδρε προχώρα γερά και πατριωτικά», όπως εξάλλου πάμε και κάποιοι άλλοι μου λένε «έλα μέσα γιατί το πράμα δεν τραβάει». Αλλά καμιά από τις δύο προτάσεις δεν μ’ αφήνει αδιάφορο. Σκέφτομαι τι είναι καλύτερο για τον τόπο. Και έχω αποδείξει εν τοις πράγμασι, ότι πρώτα βάζω την Ελλάδα και μετά το κόμμα. Και στην κυβέρνηση Παπαδήμου μπήκα γι’ αυτό τον λόγο.


Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ Ν.Δ
Θα συζητήσουν τα Όργανα του κόμματος, σε τι επίπεδο θα εκπροσωπηθεί ο ΛΑ.Ο.Σ στο Συνέδριο της Ν.Δ. Σας θυμίζω ότι μας κάλεσε και το ΠΑΣΟΚ το χειμώνα και πήγαμε με ένα επίπεδο εκπροσώπησης και δώσαμε το παρόν. Δεν είμαστε βάρβαροι, αλλά δεν είμαστε και έτοιμοι να χρησιμοποιηθούμε στις «μυλόπετρες» των εντυπώσεων.

ΠΡΟΕΒΛΕΨΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΝΩΡΙΣ
Αναρωτιέμαι, αυτά που έβλεπα εγώ από το 2001 –ανεργία, εγκλήματα κλπ- δεν τα έβλεπε κανείς άλλος; Με το ακριβό ευρώ η Ελλάδα δεν μπορεί να ανακάμψει. Αν πηγαίναμε σε μια συμμαχία του Νότου –που τώρα είναι άκαιρη- και πηγαίναμε σε μια σχέση ισοτιμίας 1:1 με το δολάριο για 10 χρόνια, τότε δεν θα είχαμε όλους αυτούς τους τραπεζικούς οίκους στα πόδια μας, θα αναλαμβάνανε την κατάσταση οι πολιτικοί και θα μπορούσαμε να σωθούμε. Τότε που ήμουν στην κυβέρνηση είχα βάλει τρεις όρους:
Όχι μείωση σε μισθούς και συντάξεις
Όχι απώλεια εθνικής κυριαρχίας
Όχι στο ξεπούλημα της εθνικής περιουσίας
Όταν αθέτησαν το λόγο τους οι συμμετέχοντες στην κυβέρνηση, έφυγα γιατί παρέμεινα πιστός σε αυτό που κάνω.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ
Οι δημοσκοπήσεις με δείχνουν στο 0.9%. Αλλά όταν εγώ κάνω μια τόσο μεγάλη συγκέντρωση στις Σέρρες, τότε κάτι συμβαίνει. Οι συνάδελφοι στην περιοχή μου είπαν ότι δεν έχουν δει τόσο κόσμο τον τελευταίο χρόνο. Κάποιοι θέλουν να αποκρύψουν την πραγματικότητα ή θέλουν να οδηγήσουν τα πράγματα προς ίδιον όφελος.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΡΕΠΟΥΣΗ
Η κ. Ρεπούση είναι πρόβλημα για τον κ. Κουβέλη. Εκτός από τον κ. Κουβέλη που την «άδειασε» πρέπει να κάνει το ίδιο και όλη η Κ.Ο του ομάδα. Ένας άνθρωπος που αποκαλεί «συνωστισμό» την σφαγή της Σμύρνης και θεωρεί ότι δεν υπήρξε ο χορός του Ζαλόγγου, όλα αυτά είναι αθλιότητες εις βάρος της ιστορίας του ελληνικού έθνους. Οι δηλώσεις αυτές με έχουν ενοχλήσει πολύ και πιστεύω και πολύ κόσμο. Είναι αδιανόητο να παίζουμε με την ιστορία. Η κ. Ρεπούση είχε δείξει τον εαυτό της και προεκλογικά. Όμως κάποιοι άνθρωποι την έστειλαν στο Κοινοβούλιο. Δεν καταλαβαίνω πως αντέχει ο κ. Κουβέλης να ακούει αυτές τις δηλώσεις, ότι δεν υπήρξε η γενοκτονία των Ποντίων και των Μικρασιατών. Εμείς δώσαμε μάχες στο Ευρωκοινοβούλιο για να τις αναγνωρίσουν.

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Στο ξεκίνημα της πολιτικής μου, ήμουν οπαδός του Αχιλλέα. Μετά του Οδυσσέα. Τώρα νομίζω ότι ο ρόλος ο δικός μου είναι αυτός του Νέστορα. Να καθοδηγώ και να συμβουλεύω. Πρέπει να παραμερίσουμε την εξαλότητα. Είναι παραμύθι ότι ανάπτυξη θα έρθει από τις επενδύσεις των ξένων. Αυτοί δεν είναι επενδυτές, είναι ύαινες. Ψάχνουν στον κόσμο, που υπάρχουν πτώματα για να τα πάρουν. Ανάπτυξη θα υπάρξει αρχικά μέσα από το φιλότιμο των μικρομεσαίων. Αν ανοίξει ένα μαγαζί, μια βιοτεχνία, θα φύγουμε από τον φαύλο κύκλο της ύφεσης. Πρέπει όλοι να αναθεωρήσουμε πρακτικές.


Κάνω μια έκκληση προς όλους τους πολιτικούς ταγούς. Η συνταγή που ακολουθείτε δεν βοηθά την χώρα. Πρέπει όλοι –κι πρώτα αυτός που έχει το τιμόνι- να αλλάξουν μυαλά. Και όποιος μιλά με εξαλότητα, κάνει μεγάλο λάθος. Να δείξουμε σοβαρότητα και υπευθυνότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive