Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Και ιμάμης και βιαστής, γίνεται; Στο Ισλάμ, όλα γίνονται, αρκεί να είσαι πιστός!



Δικάζεται για απόπειρα βιασμού ο ιμάμης που δήλωνε ότι "οι ακάλυπτες από μαντήλα γυναίκες επί της ουσίας ζητούν να βιαστούν"
Ο "κ". Shahid Mehdi εκτός απο ιμάμης του τζαμιού της Ισλαμικής Θρησκευτικής Κοινότητας Dortheavej στην Κοπεγχάγη:...
α) κατέχει και το ιερατικό αξίωμα του μουφτή εκείνου δηλαδή που μπορεί ερμηνεύοντας το Κοράνι να αποδίδει δικαιοσύνη ή ακόμα και να "θεολογεί" 
β) διευθύνει  το ιδιωτικό σχολείο της παραπάνω κοινότητας 
γ) υπήρξε πρόεδρος  του Ισλαμικού Πολιτιστικού Κέντρου στην Brønshøj
 

Αυτός  λοιπόν ο "κύριος"  όταν  δήλωνε  σε τηλεοπτική του συνέντευξη  ότι "οι γυναίκες  που δεν φορούν  ισλαμική  μαντήλα ή  Hijab, ζητούν  επί της ουσίας να βιαστούν και πως για αυτόν τον  λόγο  δεν   είναι άξιες σεβασμού", δεν  εξέφραζε απλώς τις προσωπικές του  απόψεις, αλλά  μιλούσε  "ex officio" ως μουφτής,  ως  νομο-κανονικός  δηλαδή  ερμηνευτής του κορανίου. Φυσικά οι απαράδεκτες αυτές θέσεις έχουν διατυπωθεί και απο πολλούς άλλους ιμάμηδες ή μουφτήδες διεθνώς, όπως θα δείτε παρακάτω.

Το  "δυστύχημα" για  τον εν λόγω  ιμάμη- μουφτή  είναι  τό ότι όταν πέρυσι τον Αύγουστο αποπειράθηκε να βιάσει μια  23χρονη Δανέζα που είχε βγάλει για βόλτα τον σκύλο της σε πάρκο της  Κοπεγχάγης, ξέχασε πως βρίσκεται σε μία χώρα που δεν έχει επικρατήσει ακόμα το Ισλάμ. Έτσι λοιπόν συνελήφθη και   σήμερα βρίσκεται στο εδώλιο του κατηγορουμένου αυτός και όχι το θύμα, πράγμα που θα συνέβαινε αν η 23χρονη Δανέζα ζούσε σε κάποια ισλαμική "δημοκρατία".

Ο  Shahid Mehdi δεν είναι ο μοναδικός θρησκευτικός εκπρόσωπος του Ισλάμ και  νομο-κανονικός  ερμηνευτής  του κορανίου, που  έχει  εκφράσει την άποψη ότι οι γυναίκες που βιάζονται δεν είναι θύματα αλλά υπαίτιες αυτής της κτηνώδους πράξης.
Ιδού λοιπόν τι  έχουν πεί  μερικοί  "συνάδελφοί" του σχετικά με το καθ΄ημάς  έγκλημα του βιασμού αλλά και την γυναίκα γενικώτερα:

Sheik Faiz Mohammad, Σίδνεϊ
Για ένα θύμα βιασμού: "Κανείς δεν φταίει, αλλά o εαυτός της. Έχει εμφανίσει την ομορφιά της σε όλο τον κόσμο..."
Sheik Taj Aldin al-Hilali, Αυστραλία
"Αν ένα ακάλυπτο κρέας  μείνει  έξω και έλθουν οι γάτες και το φάνε  θα φταίνε οι γάτες ή το ακάλυπτο κρέας;" (βλ. εδώ )

Muhammad Al Jibaly
"Από την ηλικία των δέκα, είναι  υποχρέωσή σου να την αναγκάσεις να φορά μαντήλα, και αν δεν φορέσει να την χτυπήσεις"

Khalid Yasin
"Όλη αυτή η αυταπάτη για την ισότητα των γυναικών είναι ένα μάτσο ανοησίες, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα."
"...Το Κοράνι επιτρέπει στον άνδρα να δέρνει τη γυναίκα του"

Αμπού Usamah
"Ο Αλλάχ δημιούργησε τη γυναίκα κατώτερη. Ακόμα κι αν έχει  διδακτορικό  δίπλωμα η νόησή της είναι ελλιπής, ανεπαρκής. Μπορεί να πάσχει από ορμόνες που την  κάνουν συναισθηματική. Οι μαρτυρίες  δύο γυναικών ισούνται με μία μαρτυρία ανθρώπου"
 
 Αϊμάν αλ Ζαουάχρι (Αλ Κάιντα)
"Είμαι εναντίον της  δημοκρατίας γιατί  προβλέπει "ισότητα μεταξύ των πολιτών", επιβάλλει την ανεξιθρησκεία και καταργεί "την κυριαρχία του ανθρώπου πάνω στη γυναίκα."
Και το "κερασάκι στην τούρτα"
  
Πριν απο δύο χρόνια (28 Οκτωβρίου 2011) το μέλος  του "Συμβουλίου  της σαρία"  Σεϊχης Abu Humam Al-Athari εξέδωσε μια "Φετβά", βάσει της οποίας:
"O  μουσουλμάνος  αγωνιστής του ιερού πολέμου (μουτζαχεντίν) , έχει  το δικαίωμα να  απαγάγει, να φυλακίζει και να βιάζει  τις γυναίκες  των απίστων"

Τα κυριότερα σημεία αυτής της "Φετβά" είναι τα εξής:

 "Επιτρέπεται στους μουτζαχεντίν που βρίσκονται στα μέτωπα  της  τζιχάντ (ιερός πόλεμος), να απαγάγουν τις γυναίκες των απίστων και  να τις κρατούν ως αιχμαλώτους τους.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το να πάρει ένας  πολεμιστής απίστων (Μουτζαχεντίν) στην ιδιοκτησία του μία αιχμαλωτισμένη γυναίκα απίστου, είτε Χριστιανού , είτε  Εβραίου (Ahl Al-Kitab) είτε  ειδωλολάτρη,επιτρέπεται σύμφωνα με την σαρία... Η άδεια χορηγείται από τον ιμάμη που διανέμει τα λάφυρα.Αν δεν υπάρχει ιμάμης τότε  ο μουτζαχεντίν  δεν μπορεί να  πάρει την αιχμαλωτισμένη άπιστη... 
Στην Φετβά τονίζεται επίσης:
 ...ότι πριν αποφασίσει ο  μουτζαχεντίν να πάρει (στην ιδιοκτησία του) αιχμάλωτες  γυναίκες απίστων, πρέπει να εξετασθούν τα κέρδη και οι  ζημίες που θα προκύψουν από αυτή την πράξη.Αν π.χ Ο ιμάμης  σε μια δεδομένη χώρα όπου  οι μουσουλμάνοι  δεν είναι ισχυροί,κρίνει ότι η αιχμαλωσία   γυναικών των απίστων  θα κάνει τους άπιστους  να συνασπιστούν και να βιάζουν τις γυναίκες των μουσουλμάνων, τότε  θα πρέπει να την απαγορεύσει.
Ενώ σε  κάποιο άλλο  σημείο   ο Σεϊχης Al-Athari σημειώνει ότι:
 "Yπάρχουν πάρα πολλές αποδείξεις σχετικά με το  επιτρεπτό της ληψης αιχμάλωτων  γυναικών απίστων που δεν είναι δυνατόν να απαριθμηθούν εδώ, αλλά μπορούν να  χωριστούν  σε δύο κατηγορίες, εκείνες των  "γενικών"και εκείνες  των  "ειδικών αποδείξεων". 
Εξηγεί ότι οι " γενικές αποδείξεις "είναι εκείνες οι οποίες διευκρινίζουν ότι απαγορεύεται να παραβιάζουν την τιμή των μουσουλμάνων γυναικών, πράγμα που δεν  δεν ισχύει για τις γυναίκεςτων απίστων, εκτός από τις περιπτώσεις εκείνων στις οποίες έχει εξασφαλισθεί  προστασία. 
Σε όλα αυτά  κατά τον  Σεϊχη Abu Humam Al-Athari και την  "φετβά" του, η  νομιμότητα είναι απόλυτη και  βασίζεται στις αρχές της Σαρία. 
Σχετικά με τις  "ειδικές αποδείξεις" σχετικά με το  επιτρεπτό της ληψης αιχμάλωτων  γυναικών απίστων λέει: 
"Οι περισσότεροι μελετητές, συμπεριλαμβανομένης των  Malik , Al-SHAFI'I, Αμπού Hanifa κ.α, πιστεύουν ότι η λήψη αιχμάλωτων γυναικών απίστων, τους  αφαιρεί την προστασία που ενδεχομένως απολάμβαναν προηγουμένως και ότι  όποιος μουτζαχεντίν τις κατέχει μπορεί  να έχει σεξουαλική επαφή μαζί τους. Ο Al-Athari αναφερόμενος σε  ερμηνεία της απόφασης Al-Qurtubi που "προστατεύει" όσες είναι "εγγαμες", τονίζει  ότι  αυτή  η "προστασία" είναι  άκυρη  στις περιπτώσεις των αιχμαλωτισμένων  γυναικών απίστων και επιτρέπεται στους απαγωγείς τους να  έχουν μαζί τους  σεξουαλική επαφή (σχ. κλασσικοπερίπτωσης: δηλαδή να τις βιάζουν).  
Απαντώντας δε στο ερώτημα,  πόσο  χρονικό διάστημα πρέπει να περιμένει ένας  μουτζαχεντίν  προκειμένου να έχει μαζί της "σεξουαλική επαφή", απαντά ότι αυτό εξαρτάται από την κατάστασή της: αν π.χ είναι έγκυος, θα πρέπει να περιμένει μέχρι να γεννήσει, αν έχει έμμηνο ρύση, θα πρέπει να περιμένει έως ότου ολοκληρωθεί. Αν η απαχθείσα  αιχμάλωτος άπιστη είναι  τόσο νέα  ώστε να μην έχει  ακόμη έμμηνο ρύση, τότε ο "πολεμιστής"  θα πρέπει να περιμένει  ένα μήνα από τη στιγμή  που  ήλθε στην"ιδιοκτησία" του για  να την βιάσει.

Ως επίλογο  διαλέξαμε  ένα  μικρό  άρθρο  της Taslima Nasreen* απο την ιστoσελίδα  "No country for women":

Μουσουλμάνοι  "ιερείς"  που βιάζουν  παιδιά

 Είναι αρκετά κοινό ότι οι βιαστές ιμάμηδες ή μουσουλμάνοι ιερείς  προτιμούν τα παιδιά. Ωστόσο δεν καταλαβαίνω γιατί το Ισλάμ δεν συμβουλεύει  τους άνδρες να μην έχουν σεξουαλικές σχέσεις με παιδιά. Ίσως επειδή  ο  ίδιος ο προφήτης Μωάμεθ  παντρεύτηκε ένα εξάχρονο κοριτσάκι (ο γάμος επισφραγίστηκε όταν το εξάχρονο  παιδί έγινε εννέα χρονών). Στο δικό  μας δίκαιο το  σεξ με παιδιά (με ή χωρίς τη συναίνεση τους) θεωρείται βιασμός και ο  βιασμός τιμωρείται από το νόμο. Αλλά οι νόμοι του Αλλάχ είναι διαφορετικοί ως φαίνεται  από τους νόμους των πολιτισμένων χωρών που ενδιαφέρονται για τα τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα δικαιώματα των γυναικών και  των παιδιών.
 
Οι ιμάμηδες που έχουν βιάσει παιδιά:

 Ακούμε απο τους  μουσουλμάνους ότι ο φόβος του Αλλάχ, ή αγάπη για τον Αλλάχ, αποτρέπει τους ανθρώπους από το να κάνουν κακά πράγματα. Ωστόσο  τίποτα δεν θα μπορούσε να αποτρέψει τους ιμάμηδες από τη διάπραξη εγκλημάτων, και αυτό γιατί οι ιμάμηδες γνωρίζουν πολύ καλά  πως Αλλάχ θα συγχωρήσει όλες τις αμαρτίες τους και θα τους επιβραβεύσει με παράδεισο, αν προσευχηθούν σε αυτόν  πέντε φορές την ημέρα, αν έχουν απομνημονεύσει το Κοράνιο, ή αν πάνε στη Μέκκα για να κανουν το  Χατζ.

Η Taslima Nasreen αν και γεννήθηκε  στο  Μπαγκλαντές  δεν ζεί εκεί  αφού  εναντίον  της  έχουν εκδοθεί  δεκάδες "Φετβά"  με την  εντολή να θανατωθεί.Είναι  ρεπόρτερ , συγγραφέας, και γιατρός  πασίγνωστη και πολυβραβευμένη για την δράση της υπέρ της προστασίας  των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

(οι πηγές που χρησιμοποιήσαμε  σε αυτήν την ανάρτηση  είναι πολλές και βρίσκονται - για  όποιον έχει όρεξη να ψάξει- στις  8 πρώτες  σελίδες της αναζήτησης  στην Google εδώ)

  Ειλικρινά  θα είχε ενδιαφέρον  να  μάθουμε  τι λένε  για όλα τα παραπάνω   οι "οικουμενιστές"  ιεράρχες της  Ορθόδοξης εκκλησίας, που υπηρετούν διακαώς  τα  νεοεποχήτικα  δόγματα  της πανθρησκείας.
 Τι  θα μας έλεγε  άραγε  ο  μακαριώτατος  Αρχιεπίσκοπος  Αλβανίας κ. Αναστάσιος, ο  οποίος  μάλιστα  έχει "εξειδικευθεί"  σε ότι  αφορά  την "σωτηρία της  ψυχής"  εντός του Ισλάμ;

Επειδή  κάποιοι   θα παρασυρθούν  νομίζοντας  ότι  αυτό  το κείμενο "εξυπηρετεί"   ρατσιστικές προπαγάνδες   όπως  π.χ εκείνη του  ασύμβατου   με την  Ορθόδοξη πίστη   κόμματος  της  Χρυσής Αυγής, θα  ξεκαθαρίσουμε  ότι  οι αναφορές μας  δεν  στρέφονται  εναντίον  προσώπων  αλλά εναντίον εκείνων  των  απάνθρωπων  ή μισάνθρωπων πολιτικών ή θρησκευτικών αντιλήψεων  όπως  είναι  ο ισλαμισμός απο την μιά  και ο εθνικοσοσιαλισμός απο την άλλη.
Όπως περιγράφουμε στο παρακάτω video που έχουμε παρουσιάσει  πρόσφατα, τόσο το Ισλάμ όσο και ο Εθνικοσοσιαλισμός - ναζισμός, είναι  δύο  απο τα "όπλα"  που χρησιμοποιεί  η "Νέα Εποχή" σήμερα  εναντίον  κυρίως της  Ορθοδοξίας .
Αναμφιβόλως  ένα τρίτο  εξ ίσου  "θανατηφόρο" και  ακόμα  πιό  δόλιο  "όπλο"  που  χρησιμοποιεί  η "Νέα Εποχή" ,είναι και  ο "οικουμενισμός"  για τον  οποίο  έχουμε  γράψει σε πολλές  παλαιότερες αναρτήσεις μας.
Δείτε  το Video:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive