Θείος μου από την πλευρά της Μητέρας μου  Πόπης Βουργουράκη είναι ο Ιωάννης Σφακιανάκης  ο οποίος θεωρείται μια από τις πιο μεγάλες πολιτικες μορφές της Κρητης κατά τις τελευταίες δεκαετίες του 19ου και των αρχών του 20ου αι.
H Γιαγιά μου από την πλευρά του Πατέρα μου Αθανάσιου Ζώτου έζησε την σφαγή στην Μικρά Ασία συγκεκριμένα στην Σμύρνη , έζησε τον συνωστισμό κατά την Κυρία Ρεπούση ,o Πατέρας μου έζησε και αγωνίσθηκε για την Πατρίδα την Γερμανική Κατοχή και αργότερα ως Αρχιπλοίαρχος βιώσε την μεταπολεμικη περίοδο και  την Δικτατορία των Συνταγματαρχών . Με καταγωγή από το χωρίο Πηγή της Ηπείρου την Μικρά  Ασία  την Λεβεντογέννα Κρήτη επιδιώκω να σταθώ επάξια απόγονος άξιων προγόνων....
   Σας Ζητώ να ξυπνήσεται, δεν πάει άλλο, φτάνει πια, ο δρόμος τελειώνει, η πατρίδα τελειώνει, το όνειρο τελειώνει, όλα πάνε προς το τέλος, το χιόνι βρωμίστηκε από τα πατήματά τους, ο αέρας μολύνθηκε απ' την ανάσα τους, τα λόγια γίνονται σφικτήρες και πνίγουν το μυαλό, οι σκέψεις ταξιδεύουν σαν τραυματισμένες καρακάξες σ ένα άδειο τοπίο.. δεν έχουμε τίποτε να σώσουμε πια, παρά μόνο Εμάς. Κι αυτό είναι πάρα πολύ…
Δεν ήμουν και δεν θα είμαι σε κάνενα άλλο κόμμα η παράταξη ,δεν γυρίζω από κόμμα σε κόμμα προκειμένου να έχω μια κομματική στέγη με απώτερο σκοπό μια Καρέκλα. Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός ,δεν έχω «σόι»  να με στηρίξει ούτε σπόνσορες , ,εχω ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!!!
Αν θέλεις  στην Ελληνική Βουλή ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ OXI!! ΑΝΑΙΣΘΗΤΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ τότε ΣΤΗΡΙΞΕ ΜΑΣ!!!!
ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ (Ελένη) ΖΩΤΟΥ
Υπ.Βουλευτής ΛΑ.Ο.Σ Νομού Ηρακλείου
Κτηματομεσίτης αστικών συμβάσεων απο το 1995
WWW.ZOTOUAKINITA.GR
THΛ.2810323368 & 6932035788