Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ

Προσθήκη λεζάντας
Καταρχήν να πω ένα Μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον Έντιμο υπάλληλο του προαστιακού, ο οποίος έκανε λάθος άθελά του στα ρέστα που μου έδωσε όταν πήγα στο κισέ του για να εκδώσω εισιτήριο για Κόρινθο και όταν του το ανέφερα λίγο αργότερα, κράτησε το τηλέφωνό μου για να με ειδοποιήσει σε περίπτωση που έβρισκε πλεόνασμα στο ταμείο του, όταν θα τελείωνε η βάρδια του.
Πράγματι ο συγκεκριμένος υπάλληλος με ειδοποίησε μέσω sms ότι βρήκε πλεόνασμα και μου ζήτησε να περάσω να τα πάρω. Μπράβο λοιπόν στον έντιμο αυτόν υπάλληλο, ήταν εκείνος που εργαζότανε στην έκδοση εισιτηρίων του προαστιακού στο σταθμό Λαρίσης 21-1-2012 ώρα 14.30.

Μπορεί να υπήρξε μια μικρή ταλαιπωρία στα δρομολόγια του προαστιακού λόγω του εκτροχιασμού που έγινε το πρωί της 21/1/2012 μεταξύ ΣΚΑ και Μεταμόρφωσης, όμως οι υπάλληλοι δώσανε τον καλύτερο τους εαυτό για την εξυπηρέτησή μας.

Έφυγα από σταθμό Λαρίσης με το τρένο για Χαλκίδα με μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ για Κόρινθο στις 14.50 και επέστρεψα από Κόρινθο, αναχώρηση 10.50 μετεπιβίβαση σε άλλη αμαξοστοιχία στη Μαγούλα, μετεπιβίβαση σε πούλμαν στο Σκα, μετεπιβίβαση στη Μεταμόρφωση σε αμαξοστοιχία με τελικό προορισμό για μένα τη Νερατζιώτισσα.


Ναι μεν υπήρχε αυτή η μικρή ταλαιπωρία, όμως είναι άδικο να κατηγορούνται οι υπάλληλοι του προαστιακού.

ΜΠΡΑΒΟ στον Έντιμο υπάλληλο (έκδοση εισιτηρίων) και Συγχαρητήρια στους υπόλοιπους (Μηχανοδηγούς Σταθμάρχες κλπ) για την άψογη εξυπηρέτηση.


ΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive