Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

(ΑΚΟΜΑ) Φτιάχνουν πίστα Formula 1 στη Δραπετσώνα!


Το σχέδιο της πίστας Formula 1 στη Δραπετσώνα. Θα γίνει πραγματικότητα; Η FIA, άναψε το πράσινο φως από την πλευρά της, παραπέμποντας στον επόμενο...

H FIA ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ JEAN TODT
ΜΑΘΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ
Είναι ένα όνειρο, για πολλούς απατηλό... Να αντηχήσουν, κάποτε, οι ήχοι των μονοθεσίων της Formula 1 στην Αττική. Να δούμε στην Ελλάδα να οδηγούν οι Αλόνσο, Μπάτον, Χάμιλτον, Σουμάχερ, Φέτελ και τα... άλλα παιδιά. Πόσο πιθανό είναι να τα δούμε όλα αυτά στη... Δραπετσώνα; "Πολύ", λέει ο δήμαρχος της περιοχής, Λουκάς Τζανής, ο οποίος, όπως θα διαβάσετε σήμερα στην Athens Post, έχει στα χέρια του επιστολή του προέδρου της FIA, Jean Todt, που του λέει "προχώρα στο έργο κι εμείς είμαστε μαζί σου".
Ο δήμαρχος ενημέρωσε τη FIA για την πρόθεσή του να φτιάξει μια πίστα. Αξίζει, ή θα πάει χαμένη, αναρωτήθηκε; Ο πρόεδρος της FIA,  Jean Tοdt, απέστειλε

 επιστολή στο Δήμαρχο κ. Λουκά Τζανή με την οποία τον ευχαριστεί για την πρωτοβουλία του αναφορικά με την κατασκευή πίστας αγώνων στην πόλη και τον ενθαρρύνει για την προσπάθεια υλοποίησης του έργου.
Ο δήμαρχος κ. Λουκάς Τζανής δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να έχουμε την υποστήριξη του προέδρου της FIA. Κόντρα σε όλους όσους αρνούνται να πιστέψουν στο έργο μας και να υποστηρίξουν την προσπάθεια μας, συνεχίζουμε συστηματικά και με μεθοδικότητα να οργανώνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που θα φέρουν εις πέρας αυτό το κολοσσιαίο εγχείρημα. Όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν, το έργο αυτό θα μετατρέψει την πόλη μας σε πόλη έλξης παγκόσμιου ενδιαφέροντος και θα δημιουργήσει στο Δήμο μας μια νέα πηγή εσόδων, καθώς θα δημιουργήσει πάνω από 3.500 νέες θέσεις εργασίας, ενώ παράλληλα θα συμβάλει στην περιβαλλοντική αναβάθμιση της περιοχής και στην αύξηση του πρασίνου κατά 250 στρέμματα.»

Το κείμενο της επιστολής (στα Αγγλικά και στη συνέχεια, μεταφρασμένο) είχε ως εξής:

Dear Mr Mayor

I would like to thank you for your letter informing me of the support that your municipality is giving to the project to built a circuit with a view to hosting a future Formula 1 Grand Prix.
I have taken due note of this wish. It really gives me great pleasure to see a town like yours become so involved in such a project and I would like to offer you me strongest encouragement.
As you know, it is not the FIA that proposes the various venues of the Grand Prix but rather the promoter of the Formula 1 World Championship. I therefore invite you to pursue your work on this programme with the promoter and with the Automobile and touring Club of Greece (ELPA).

With Best Wishes.
Yours sincerely,

Jean Todt.

Ακολουθεί η μετάφραση της

Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το γράμμα σας που με ενημερώνει για την υποστήριξη που η Δημοτική Αρχή προσφέρει στο εγχείρημα της κατασκευής πίστας αγώνων, με την προοπτική να φιλοξενήσει μία μελλοντική Grand Prix Formula 1.
Έλαβα υπ’ οψιν μου αυτή σας την επιθυμία. Ειλικρινά μου δίνει μεγάλη χαρά να βλέπω πόλεις σαν τη δική σας να εμπλέκονται σε τέτοιου είδους εγχειρήματα και θα ήθελα να σας προσφέρω τη μεγαλύτερη μου ενθάρρυνση. Όπως γνωρίζετε δεν είναι η FIA που προτείνει τις διάφορες εκδηλώσεις για το Grand Prix, αλλά ο προαγωγός της Formula 1 World Championship. Για το λόγο αυτό σας προσκαλώ να προωθήσετε τη δουλειά σας σε αυτό το πρόγραμμα με τον προαγωγό και την ΕΛΠΑ.

Με τις θερμότερες ευχές μου

Jean Todt.

Τι είχε γίνει νωρίτερα;
Προηγήθηκαν παλινωδίες, οι οποίες θύμιζαν λίγο τον... γάμο του Καραγκιόζη. Γιατί ο κάτοχος των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1, Bernie Ecclestone, ήθελε πολύ να δει τον αγώνα στην Ελλάδα. Και συγκεκριμένα, στην Αθήνα. Ο Ecclestone, είχε ζητήσει και επίσημα να του δοθεί η άδεια να δημιουργήσει ένα πάρκο στο Ελληνικό για το σκοπό αυτό. Η πρόταση, ήταν συμφέρουσα: Το πάρκο, θα κατασκευαζόταν στα πρότυπα του Albert Park της Αυστραλίας. Το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού θα γινόταν πίστα με ξενοδοχεία και άλλες εγκαταστάσεις που, μια φορά το χρόνο θα φιλοξενούσαν αγώνα Formula 1. Κάποιες μέρες ακόμα, θα φιλοξενούσαν αγώνες F1 σκαφών (στη θάλασσα, στο Ελληνικό), το Πρωτάθλημα Τουρισμού, το MotoGP, ακόμα και τους αεροπορικούς αγώνες της RedBull. Το υπόλοιπο διάστημα, η πίστα- πάρκο θα ήταν ελεύθερη για χρήση ως πάρκο από τους Έλληνες. Η κυβέρνηση Καραμανλή, στην οποία έγινε η πρόταση (η οποία σημειώνουμε πως μίλαγε για χρηματοδότηση 100% από τη FIA που θα έκανε απόσβεση από τον πρώτο αγώνα με τη διαφήμιση και θα απέφερε, εκτός των άλλων, περίπου 1 εκατομμύριο περισσότερους τουρίστες στην Ελλάδα μετά τον πρώτο αγώνα), δεν απαντήθηκε ποτέ, με αποτέλεσμα ο Ecclestone να εκνευριστεί και να βάλει εσπευσμένα στο καλεντάρι της F1 την Κωνσταντινούπολη. Βέβαια, υπήρχαν λόγοι που ο Καραμανλής δεν απάντησε ποτέ.
Πρώτα, ήταν τα γνωστά συμφέροντα. Κατασκευαστικοί κολοσσοί (ελάτε τώρα, όλοι ξέρουμε για ποιους μιλάμε, δεν είναι ανάγκη να λέμε ονόματα και οικογένειες) οι οποίοι ήθελαν και θέλουν το Ελληνικό να γίνει οικόπεδα. Φιλετάκι. Αυτοί, δεν το επέτρεπαν με τίποτα και απειλούσαν να ρίξουν την κυβέρνηση αν προχωρούσε (ελάτε τώρα πάλι, όλοι ξέρουμε πώς τα ΜΜΕ ανεβοκατέβαζαν κυβερνήσεις και ποιους έλεγε "νταβατζήδες" ο Καραμανλής στο Μπαϊρακτάρη. Άλλωστε αυτοί τον έφαγαν).
Μετά, ήταν οι δήθεν "οικολόγοι". Πρόκειται για "περιοίκους". Αχυρανθρώπους των παραπάνω συμφερόντων, ή απλούς οικοπεδοφάγους του χειρίστου είδους, που μίλαγαν για "διατάραξη κοινής ησυχίας" από τα αυτοκίνητα των αγώνων. Λες και η παραλιακή είναι ήσυχη, ή ο σκουπιδότοπος που είναι σήμερα το Ελληνικό, είναι ειδυλλιακό τοπίο.
Και τέλος, ήταν η απόλυτη βλακεία του Έλληνα: Την πρόταση μπλόκαραν οι... μισές πόλεις της Ελλάδας. Από τη μία η ΕΛΠΑ, η οποία είχε κάνει επένδυση φτιάχνοντας πίστα στον Ορχομενό, την οποία βέβαια δεν ήθελε η FIA γιατί έλεγε ότι "ήταν πολύ μακριά από την Αθήνα". Ε, εδώ που τα λέμε, οι άνθρωποι ήθελαν να φέρουν την F1 στο Ελληνικό για την αίγλη της Αθήνας. Αν ήθελαν κορφοβούνι στη μέση του πουθενά, έβρισκαν εύκολα. Μετά, ήρθε και η Πάτρα. Η οποία επίσης ήθελε να φτιάξει πίστα F1 και αλληλοσαμποταριζόταν με τον Ορχομενό. Για να μπεί στο παιχνίδι μετά και ο Π. Ψωμιάδης, ζητώντας η πίστα να γίνει στη Θεσσαλονίκη, στη συνέχεια η Κρήτη και πάει λέγοντας. Έτσι, μέσα στη βαβούρα και το μαλλιοτράβηγμα, η ευκαιρία χάθηκε για όλους. Οι επιτελείς της F1 είδαν ότι δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν εύκολα και, πήραν τα κουβαδάκια τους και σ' άλλη παραλία.
Και τώρα που το όνειρο ξεχάστηκε και οι επιταγές των Γερμανών και των Γάλλων έχουν πείσει τους Έλληνες ότι χρωστάνε και τα σώβρακά τους (και ας ξέρουμε πολύ καλά πως όλοι αυτοί μας χρωστούν τα δεκαπλάσια από αυτά που τους χρωστάμε) όλοι σιωπούν. Όλοι; Όχι. Ο κ. Τζανής, τον οποίο εμείς εδώ στην Athens Post αδυνατούμε να τον κρίνουμε ως καλό ή κακό δήμαρχο (αυτό το κάνουν οι δημότες του, άλλωστε) έκανε κάτι έξυπνο. Αντί για καβούρια στις τσέπες, αντί να κοιτάζει πώς θα μοιράσει οικόπεδα σε wannabe ιδιοκτήτες αυθαιρέτων, σκέφτηκε να κάνει ένα γιγαντιαίο έργο, που θα διαφημίσει όλη την Ελλάδα. Και, εγωιστικά αν το δει, θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας στην πόλη του και θα την τονώσει, από κάθε πλευρά. Μακάρι να το δούμε... 
Αναρτήθηκε από Athens Post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive