(ΤΙ γράφαμε ΕΔΩ>> http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2011/04/blog-post_3758.html)
Η είδηση σχετικά με την
επανέναρξη της παραγωγής του Ελληνικού οχήματος ΡΟΝΥ αποτελεί πλήρη δικαίωση
των προσπαθειών του ΛΑΟΣ αφού το ζήτημα ήρθε για 1η φορά στη Βουλή το 2008
κατόπιν συγκεκριμένων οδηγιών του Προέδρου του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρη προς τον
Βουλευτή Β΄ Αθηνών Κ. Αϊβαλιώτη. Υπενθυμίζεται ότι ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης είχε
προσπαθήσει ως Ευρωβουλευτής την περίοδο 2004-2007 να κινητοποιήσει τα Όργανα
της ΕΕ ώστε να στηριχτεί η Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία μέσω συγκεκριμένων
Κοινοτικών πρωτοβουλιών....
Οι εντολές του Γ.
Καρατζαφέρη προς τον κ. Αϊβαλιώτη ήταν να βγει το ζήτημα της Ελληνικής
αυτοκινητοβιομηχανίας από την πλήρη αφάνεια και η προσπάθεια έγινε επί 3 χρόνια
με 2 διαφορετικές κυβερνήσεις (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) και 4 διαφορετικούς Υπουργούς,
ώστε να δοθεί ώθηση στο ζήτημα της παραγωγής Ελληνικών αυτοκινήτων. Συνεχείς
ήταν οι Ερωτήσεις στη Βουλή (36 συνολικά), πάνω από 30 ομιλίες και αναφορές
έγιναν για το θέμα ενώ παράλληλα το ζήτημα ετέθη σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες
και υπουργεία, υπεβλήθησαν κατ΄ επανάληψη Επίκαιρες Ερωτήσεις ώστε να έρθουν οι
αρμόδιοι υπουργοί (κ. κ. Μαγκριώτης, Ξυνίδης, Ρήγας κ.α.) μέσα στην Ολομέλεια
της Βουλής και να δώσουν απαντήσεις για την ΡΟΝΥ ενώ έγιναν και συνεχείς
παραστάσεις με αποστολή ενημερωτικού υλικού (π.χ. τον Ιανουάριο του 2010 στην
τότε Υπουργό Οικονομίας κ. Κατσέλη κ.α.) για μια 100% Ελληνική βιομηχανία που
κατασκεύασε στο παρελθόν 97.000 Ελληνικά αυτοκίνητα. Τελικά ήρθε η δικαίωση και
έτσι ξαναρχίζει τον Απρίλιο του 2012 η παραγωγή των Ελληνικών αυτοκινήτων ΡΟΝΥ
στη Μακεδονία με τιμή περίπου 7.000 ευρώ και πρόβλεψη παραγωγής για το 2012
περίπου 500 αυτοκινήτων του νέου, ανανεωμένου και 100% Ελληνικής σχεδίασης και
κατασκευής μοντέλου ΡΟΝΥ.
Σχεδόν 10.000 Έλληνες θα
βρουν δουλειά αμέσως και εμμέσως αφού θα δουλέψουν - εκτός της κύριας
εγκατάστασης στη Ν. Ραιδεστό Θεσσαλονίκης - και περιφερειακές επιχειρήσεις που
φτιάχνουν π.χ. τζάμια στο Κιλκίς, ψυγεία αυτοκινήτων στις Σέρρες, τσιμούχες και
πατάκια στη Βέροια κλπ. Αξίζει να σημειωθεί ότι - επίσης κατόπιν εντολών του Προέδρου
του ΛΑΟΣ κ. Γ.
Καρατζαφέρη προς τον Κ. Αϊβαλιώτη - το 2010 ετέθη προς τους κ. κ. Ρέππα και
Τσιόκα (τότε Υπουργό και Γ.Γ. Μεταφορών, αντίστοιχα) το ζήτημα της έγκρισης
τύπου και για άλλη μια 100% Ελληνική επιχείρηση κατασκευής αυτοκινήτων που
εδρεύει στη Μακεδονία, την «REPLICAR HELLAS», η οποία φτιάχνει - κατόπιν αδείας
της PORSCHE - ρέπλικες αυτών των φημισμένων Γερμανικών αυτοκινήτων στην Πιερία
και κάνει εξαγωγές στην Ελβετία αλλά και στην ίδια την Γερμανία (!). Και γι΄
αυτό το ζήτημα υπήρξε αίσια έκβαση και πλέον όποιος Έλληνας θέλει
να δημιουργήσει μια Ελληνική επιχείρηση παραγωγής ή
συναρμολογήσεως οχημάτων μπορεί να ενημερωθεί για τα βήματα που πρέπει να
ακολουθήσει με βάση το ΦΕΚ που έχει εκδοθεί.
Οι υπεύθυνοι της "REPLICAR
HELLAS" ευχαρίστησαν θερμά για την προσπάθεια να στηριχθεί η Ελληνική
αυτοκινητοβιομηχανία ενώ το ίδιο έκαναν με επιστολές τους προς τον Κ. Αϊβαλιώτη
και ο Σύλλογος Εργαζομένων της "Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων"
(ΕΛΒΟ) αλλά και ο "Σύνδεσμος Κατασκευαστών Πλαισίων και Αμαξωμάτων
Αυτοκινήτων" οι οποίοι επαίνεσαν τη συνεχή και επίμονη προσπάθεια εντός
και εκτός Βουλής σχετικά με την αναβίωση της Ελληνικής βιομηχανίας αυτοκινήτων,
πάσης φύσεως οχημάτων και αμαξωμάτων.
Ola kala kai oraia,exo akousei kai ton Aiwalioti kai bravo tou.Omos ti geinetai pali otan dimiourgithoun etairies kai theseis ergasias kai erthei pali H Papariga me to PAME kanoun apergies,apaitoun 1400€ wasiko,tha fugoun oles oi etairies pali sta BALKANIA;
ΑπάντησηΔιαγραφή