Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Δήλωση του Υφυπουργού κ. Άδωνι Γεωργιάδη


Κύριε Υπουργέ, αγαπητέ Μιχάλη.
θέλω να πω ότι είμαι εξαιρετικά συγκινημένος που βρίσκομαι εδώ, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό να ανταποκριθώ τόσο στην εμπιστοσύνη του κ. Πρωθυπουργού του κ. Παπαδήμου, όσο και του Προέδρου του Λαϊκού Ορθοδόξου Συναγερμού του Γιώργου Καρατζαφέρη, χωρίς τον οποίο δεν ήμουν εδώ.
Θέλω να διαβεβαιώσω τους πάντες ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, τις επόμενες εβδομάδες θα κριθεί όχι απλώς η παραμονή της χώρας στην Ευρωζώνη, αλλά η παραμονή της χώρας στην Ευρώπη. Είμαστε αποφασισμένοι να πετύχουμε, ο τόπος δεν έχει άλλο χρόνο για χάσιμο και βεβαίως ο χώρος της ναυτιλίας τον τομέα της οποίας έχω αναλάβει την ευθύνη, μπορεί να είναι η αιχμή του δόρατος για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.
Προς αυτή την κατεύθυνση θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις και θέλω να το πω αυτό και να ακουστεί ότι αισθάνομαι πολύ μεγάλο αίσθημα ασφάλειας κ. Υπουργέ, που είστε εσείς Προϊστάμενος σε αυτό το Υπουργείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive