Εδώ και χρόνια, από το 1971, όταν ο Καναδάς υιοθέτησε ως εθνική πολιτική γ
ια την ενσωμάτωση των μεταναστών από τις πρώην αποικίες , η ιδεολογική υπεράσπιση στον υπόλοιπο κόσμο του όρου..
της«πολυπολιτισμικότητας» (multiculturalism) σε βαθμό που να υπάρχει πλήρης αναντιστοιχία με τα πρακτικά αποτελέσματα του φαινoμένου παρήγαγε μια εντελώς αφηρημένη, παραπλανητική και δογματική προσέγγιση με απλοϊκές και κατασκευασμένες αλήθειες που ηαντανάκλαση της αντικειμενικής πραγματικότητας αποκαλύπτει και διαψεύδεικαθημερινά, από την στιγμή πουτο όλο κατασκεύασμα δεν συμβαδίζει με τις αξίες της ανοιχτής κοινωνίας καθώς η χωρίς όριαπολιτισμική ανομοιομορφία κάνει τη συνύπαρξη δύσκολη με την έννοια ότι στην πράξη καταργεί την ελευθερία των ιθαγενών.Στα νεότερα χρόνια, μετά την πτώση του τείχους στο Βερολίνο η προσέγγιση διαφοροποιείται εν μέρει και χαρακτηρίζεται από μια γενική τάση να εξασφαλιστεί σε όλους τους ανθρώπους που φτάνουν στον δυτικό πολιτισμό εργασία, τροφή και στέγη δεδομένου ότι οι κακουχίες του πολέμου ή οι πολιτικές αναταραχές, ως αποτέλεσμα, η εκμετάλλευση από πολυεθνικές των φυσικών πόρων στις χώρες καταγωγής των « περιπλανώμενων ταξιδιωτών» και η μετακίνηση πληθυσμών εξαιτίας των κλιματικών αλλαγών απορρίπτουν σε αρκετούς το δικαίωμα για μια καλύτερη ζωή στα πλαίσια της ανεξαρτησίας και της εδαφικής ακεραιότητας.
Aν και το φαινόμενο έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις εντούτοις δεν υπάρχουν στο διεθνές δίκαιο σαφείς κανόνες που να ρυθμίζουν τα επιτρεπτά πλαίσια πουδημιουργούν και εξελίσσουν το θεσμικό υπόβαθρο της πολυπολιτισμικότητας. Η σύμβαση της Γενεύης του 1951 για το Καθεστώς των προσφύγων και οι μετέπειτα τροποποιήσεις της καθορίζουν το γενικό πλαίσιο και τις βασικές αρχές με βάση τον παγκόσμιο πληθυσμό εκείνης της εποχής .
( Για παράδειγμα, είναι λογικό σήμερα να μετακινείται κάποιος από την μια άκρη του κόσμου στην άλλη χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα;).
Στην περίπτωση, η υπαγωγή πολλών ατομικών περιπτώσεων στον ίδιο κανόνα μόνο με την ένδειξη ότι υπάρχουν παραβιάσεις ατομικών δικαιωμάτων ή θεμελιωδών ελευθεριών ώστε να δικαιολογείται η έννοια του πρόσφυγα συνιστά έμμεση ένωση κρατών και διαφόρων πολιτισμών με εντελώς διαφορετικό θετικό ή φυσικό δίκαιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.