Online Mafia Rpg Game. Με υποστήριξη Ελληνικών.. ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2011

ΟΑΣΑ: Αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές. Ποιες τροποποιούνται ή καταργούνται

buses-oasaΣε τροποποιήσεις, αλλά και αναστολές λειτουργίας λεωφορειακών γραμμών προχωρεί ο ΟΑΣΑ, από το Σάββατο 23 και τη Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011, σύμφωνα με ανακοίνωσή του που περιλαμβάνει και σχετικό πίνακα με τις αλλαγές.
Οι αλλαγές -όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται- γίνονται για καλύτερη εξυπηρέτηση της επιβατικής κίνησης, αλλά και οι καταργήσεις λόγω επικάλυψης από υφιστάμενες γραμμές και χαμηλή επιβατική κίνηση.
Το Δελτίο Τύπου του ΟΑΣΑ...

Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και στο πλαίσιο της ενίσχυσης των συνδυασμένων μεταφορών, ο ΟΑΣΑ προχωρά το Σάββατο 23 Ιουλίου και  τη Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011 σε τροποποιήσεις στο δίκτυο λεωφορείων της Αθήνας.
Για το νέο σχεδιασμό του δικτύου λεωφορείων της πρωτεύουσας ελήφθησαν υπόψη, η συνεργασία με το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς καθώς και οι μεταβολές του πληθυσμού σε διάφορες περιοχές του Λεκανοπεδίου. Αναλυτικά, ο νέος σχεδιασμός γίνεται με βάση:
• Τις επεκτάσεις δικτύων των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός)
• Την αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών ώστε να προσαρμοστούν στις επεκτάσεις των δικτύων σταθερής τροχιάς και την ανάγκη για επιπλέον αύξηση των συχνοτήτων
• Την αύξηση του πληθυσμού και τη πληθυσμιακή μετατόπιση προς τα νέα αναπτυσσόμενα προάστια. Είναι χαρακτηριστικό ότι, μεγάλη αύξηση  παρατηρείται:
- στα βόρεια και βορειανατολικά προάστια (Μαρούσι, Πεύκη, Ηράκλειο, Μελίσσια, Βριλήσσια, Κηφισιά, κλπ),
- στις Ν.Α. περιοχές προς τη θάλασσα (Π. Φάληρο, Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη) με ετήσιους ρυθμούς ελαφρώς υψηλότερους από την προηγούμενη ομάδα,
- στα Μεσόγεια.
Αντίθετα, σοβαρή μείωση καταγράφεται:
- στο Δήμο της Αθήνας
- στο Δήμο Πειραιά και στους «προσφυγικούς» δήμους (Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Νίκαια, Ταύρος, Καισαριανή, Αιγάλεω, Νέα Ιωνία, Δάφνη, Μεταμόρφωση).
• Τους σημαντικούς πόλους έλξης μετακινήσεων που δημιουργούνται είτε από την ίδρυση και λειτουργία καινούργιων εγκαταστάσεων είτε από την μετεγκατάσταση υφιστάμενων σε νέες θέσεις (όπως νοσοκομεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, υπουργεία, εμπορικά κέντρα, αναπλάσεις όπως του Βοτανικού και του Ελληνικού κ.λπ.)
• Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για συγκοινωνιακή κάλυψη προς/από ποικίλους πόλους έλξης των μετακινήσεων και ιδιαίτερα προς τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς
• Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για υψηλότερο επίπεδο προσφερόμενης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης (συχνότερα δρομολόγια και μείωση του χρόνου αναμονής στις στάσεις, μικρότερες πληρότητες μέσα στα οχήματα, μικρά λεωφορεία στα τοπικά δίκτυα, μικρότερο μήκος περπατήματος προς/από τις στάσεις)
• Την αύξηση του κόστους κατοχής και λειτουργίας ΙΧ αυτοκινήτου,
• Την αύξηση του συνολικού αριθμού των μετακινήσεων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ και ο στόχος για αύξηση του μεριδίου των αστικών συγκοινωνιών στις μετακινήσεις αυτές στο 45% του συνόλου στα επόμενα 3 έτη (2013).
Με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο Οργανισμός, εκτιμάται ότι το 2011:
• η ημερήσια ζήτηση για ταξίδια στη ζώνη αστικού σχεδιασμού του ΟΑΣΑ θα ανέλθει σε 7 εκατομμύρια,
• το 32-35% από αυτά (ημερήσια ταξίδια) θα πραγματοποιούνται με μέσα μαζικής μεταφοράς,
• δεδομένου ότι ένα ταξίδι ισοδυναμεί με περίπου 1,2 επιβιβάσεις, εκτιμάται ότι σε μια τυπική καθημερινή θα πραγματοποιούνται 3 εκατομμύρια μετακινήσεις (επιβιβάσεις) με τα μέσα μαζικής μεταφοράς,
• τα αστικά λεωφορεία της δημόσιας συγκοινωνίας (ΟΣΥ) προσδοκάται ότι στο 2011 θα αναλαμβάνουν το 60% της ημερήσιας επιβατικής κίνησης των δημόσιων συγκοινωνιών (περίπου 1.8 – 2.0 εκατομμύρια επιβάτες).
Από τις συγκοινωνιακές παρεμβάσεις (αλλαγές δρομολογίων) στις Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ), αναμένεται σημαντική μείωση της διανυόμενης διαδρομής για τα λεωφορεία και μείωση του λειτουργικού κόστους (μείωση βαρδιών ανά ημέρα, μείωση κατανάλωση καυσίμου, βελτίωση ελκυστικότητας αστικών συγκοινωνιών, κλπ), που οδηγεί:
• σε βελτίωση των συνδέσεων (μεγαλύτερη συχνότητα, περισσότερα δρομολόγια) προς σταθμούς τουΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ, άρα βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη και συμβολή στην μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων στο λεκανοπέδιο,
• σε μείωση του λειτουργικού κόστους των αστικών συγκοινωνιών.
Σημειώνεται ότι, οι αλλαγές στο δίκτυο λεωφορείων  σε συνδυασμό με τη δρομολόγηση των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (φυσικού αερίου) αναμένεται να επιφέρει σημαντικά οφέλη στους επιβάτες (καλύτερες συχνότητες και χρόνοι διαδρομής, ποιοτικότερα λεωφορεία, κλπ).
Στον πίνακα που ακολουθεί, παρουσιάζονται οι αλλαγές που θα ισχύσουν από τις 23 & 25 Ιουλίου 2011.
ΑΛΛΑΓΕΣ – ΤΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΛΕΩΦΟΡΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΑΠΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 23/7/2011
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗ
845     ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΟΔ. ΘΗΒΩΝ)     ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ – ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ
Α7     ΚΑΝΙΓΓΟΣ – ΚΗΦΙΣΙΑ     ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ – ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ
ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
129     ΓΛΥΦΑΔΑ – ΑΙΞΩΝΗ       ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΓΡΑΜΜΗ 128 & ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
248     ΣΟΥΡΜΕΝΑ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ     ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
320     ΤΟΠΙΚΗ ΣΠΑΤΩΝ       ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
441     ΣΤΑΘ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ      ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΓΡΑΜΜΗ 421
542     ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΤΕΛΩΝΕΙΟ – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ      ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
555     ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ – ΑΜΑΡΟΥΣΙΟ – ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ      ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ & ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
560     ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ – ΜΟΡΤΕΡΟ – Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ      ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
561     ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑ – ΠΟΛΙΤΕΙΑ – Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ       ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
623     Α. ΓΑΛΑΤΣΙ – ΠΕΡΙΒΟΛΙΑ – ΣΤ. Α. ΠΑΤΗΣΙΩΝ      ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΧΑΜΗΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
624     Α. ΓΑΛΑΤΣΙ – ΑΚΤΗΜΟΝΩΝ – ΣΤ. Α. ΠΑΤΗΣΙΩΝ      ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΧΑΜΗΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
714     ΠΛΑΤ. ΒΑΘΗ – ΠΑΡΝΗΘΑ      ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
720     ΑΝΑΚΑΣΑ – ΠΛ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ       ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ Γ10 & ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
802     ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΔΑΣΟΣ Α (ΜΕΣΩ Λ. ΑΘΗΝΩΝ)     ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ 845 (ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ
803     ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΔΑΣΟΣ Β (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)     ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ 845 (ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ
804     ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΔΑΦΝΙ     ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ 845 (ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ
812     ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ – ΧΑΙΔΑΡΙ     ΛΟΓΩ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΜΕΣΩ ΓΡΑΜΜΗΣ 811
872     ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΝΕΚΡ. ΣΧΙΣΤΟΥ      ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΜΕΣΩ ΓΡΑΜΜΗΣ  871
B7     ΚΑΝΙΓΓΟΣ – ΚΗΦΙΣΙΑ- Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ       ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΓΡΑΜΜΗ Α7 (ΕΝΙΣΧΥΣΗ) ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Γ8     ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ – Ν. ΙΩΝΙΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ     ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΜΜΗ Α8 ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Ε6     ΜΟΥΣΕΙΟ – ΧΑΛΑΝΔΡΙ      ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΌ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ
141     ΚΑΛΑΜΑΚΙ – ΣΤΑΘ. ΔΑΦΝΗΣ     ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
155     ΟΜΟΝΟΙΑ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΜΕΣΩ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ)     ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
210     ΤΕΡΨΙΘΕΑ – ΕΛΛΗΝΙΚΟ – ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ     ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΑΛΛΑΓΕΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 25/7/2011
ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
537     ΑΧΑΡΝΑΙ – ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ     ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
713     ΜΑΡΝΗ – ΖΩΦΡΙΑ     ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 711 ΚΑΙ Β12 ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ
412     ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ – Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ     ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 450 (ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ)
426     ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ – Π. ΠΕΝΤΕΛΗ (ΜΕΣΩ ΠΙΚΠΑ)     ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 460 & 461 (ΝΕΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ)
451Α     ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ – Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ     ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 450 & 451 (ΝΕΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ)
451Β     ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ – Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ (ΜΕΣΩ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ)     ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 460 & 461 (ΝΕΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ)
ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΕΤΡΟ
450     ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ – Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ     ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ 412 ΚΑΙ 451Α
451     ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ – Ν. ΠΕΝΤΕΛΗ     ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 451Α
460     ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ – Π. ΠΕΝΤΕΛΗ     ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ 426 ΚΑΙ 451Β
461     ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ – Π. ΠΕΝΤΕΛΗ     ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ 451Β ΚΑΙ 426
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ
605     ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ – ΠΕΡΙΣΣΟΣ     ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΑΘ. ΑΝ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ
711     ΑΧΑΡΝΑΙ – ΖΩΦΡΙΑ     ΛΟΓΩ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΝΟΜΑΣΙΑ 711 ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ – ΖΩΦΡΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Φόρτωση...

Follow by Email

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας

Blog Archive