Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

O παράνομα απολυμένος από την ΓΣΕΕ σας εύχεται Καλό ΠΑΣΧΑ

Στους 1.000.000 χρήστες του διαδικτύου που επισκέφθηκαν μέχρι τωρα το blog μου (ΒΛΕΠΕ ΕΙΚΟΝΑ)

– Το μοναδικό μονοθεματικό blog με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ΕΛΛΑΔΑ (μέσα στο 5.000 πρώτα site !) στους 100δες bloggers που έγραψαν και γράφουν για μένα και το blog μου και …βέβαια σε αυτούς που με απέλυσαν να προσλάβουν τα ανίψια τους , τα παιδιά τους , τους γραμματείς τους …τους κολλητούς τους και συνεχίζουν να μου υπεξαιρούν την νόμιμη εργασία μου μετατρέποντας την κορυφαία οργάνωση των εργαζομένων σε οικογενειακή και φιλική “μπίσνα” …και μάλιστα μου είχαν κατάθεση ανταγωγή 100.000 να με εκφοβίσουν και να κάνουν παιχνίδι με την εργατική μου αγωγή …

Ωστόσο ήρθε και η νομική μου δικαίωση για την υπόθεση που χρησιμοποίησαν ως πρόσχημα να με απολύσουν καταργώντας τον εσωτερικό κανονισμό εργασίας της ΓΣΕΕ ( μνημείο αντεργατικής μεθόδευσης απο λεγόμενους εργατολόγους της ΓΣΕΕ )

ΟΜΟΦΩΝΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΘΩΩΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΕΛΥΣΕ παράνομα Η ΓΣΕΕ

με απέλυσαν, και δεν αφορούσε την ΓΣΕΕ να αποδείξει ποσο σχεδιασμένη και καλοστημένη ήταν η απόλυση μου για εκδίκηση …σαν ένα καλοστημένο συμβόλαιο ” εκτέλεσης” εργαζομένου !

Τώρα βεβαια σιωπούν και συνεχίζουν το οικογενειακό τους πάρτι με την δουλειά μου και τα λεφτά μου …Η συνέχεια τις επόμενες μέρες

Και πάλι καλό Πάσχα σε όλους και στους απίθανους διώκτες μου ..

Η αξιοπρέπεια της δουλειάς δεν είναι αποτέλεσμα δουλείας , γλειψίματος και προσκυνήματος !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive