Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Οι «καυτοί» διάλογοι τραγουδίστριας με νονό της νύχτας. Οι επιταγές, τα λεφτά και τα χρυσά ρολόγια

Σάλος έχει ξεσπάσει με την είδηση της πασίγνωστης τραγουδίστριας που εμπλέκεται με μαφιόζους της νύχτας, ώστε να τακτοποιήσει τις οικονομικές διαφορές της με επιχειρηματία. Η «Espresso» αποκαλύπτει τους διαλόγους της με τον νονό της νύχτας, αλλά και τη συνομιλία αυτού με τον επιχειρηματία.


Η συνομιλία τραγουδίστριας- νονού

Τραγουδίστρια:
Ό,τι επιταγές του' χα δώσει, θέλω τα χρήματα πίσω όλα.
Νονός: Το θυμάσαι το νούμερο, πόσο είναι περίπου;
Τραγουδίστρια: Εμείς θέλουμε τα διακόσια πενήντα.
Νονός: Ωραία, άσε, θα το κανονίσω εγώ αυτό.
Τραγουδίστρια: Αυτό θέλουμε εμείς, τα
άλλα διακόσια πενήντα του τα δίνουμε.
Νονός: Θα το κανονίσω εγώ, θα πάω εγώ εκεί.
[...]
Τραγουδίστρια: Μισό, άκου, μισό συν ένα Rolex και συν ένα Cartier, ένα Cartier με μπριγιάν.
Νονός: Αυτά τα έχει το καθίκι;
Τραγουδίστρια: Ένα Cartier χρυσό με μπριγιάν συλλεκτικό, συν ένα Rolex.
Νονός: Ωραία.
Τραγουδίστρια: Έτσι ή αλλιώς θα πάει να μας φέρει καινούργια.
Νονός: Όχι, τι καινούργια, θα μας φέρει αυτά. Ό,τι έχει πάρει θα το κανονίσω εγώ.

Η πρώτη συνομιλία νονού- επιχειρηματία

[...]
Νονός:
Καλά είσαι; Καλησπέρα. Δεν με ξέρεις, μπορεί να με έχεις δει φατσικώς. Εεε... εκείνη την εκκρεμότητα, δεν πήγες σήμερα να δώσεις τίποτα λεφτά από εκεί που σε περιμένανε;
Επιχειρηματίας: Σε ποια εκκρεμότητα; Δεν κατάλαβα.
Νονός: Εκεί, ήταν να δώσεις κάποια λεφτά, μου το πε η... (όνομα τραγουδίστριας) Δεκαοχτώ χιλιάδες, σήμερα.
Επιχειρηματίας: Επειδή είμαι με δικηγόρους εδώ πέρα και έχω ένα θέμα να λύσω, έτσι;
Νονός: Ναι.

Η δεύτερη συνομιλία νονού- επιχειρηματία

[...]
Νονός:
Είμαι ο Α... του...(αναφέρει το όνομα γνωστού νονού). Κατάλαβες ποιος είμαι;
Επιχειρηματίας: Όχι, δεν κατάλαβα ποιος είσαι...
Νονός: Δεν κατάλαβες...
Επιχειρηματίας: Για εξήγησέ μου...
Νονός: Τέλος πάντων, να σου πω. Τι θα κάνουμε εκεί με τα λεφτά τώρα, με της...(όνομα τραγουδίστριας). Τι θα κάνει η γυναίκα;
Επιχειρηματίας: Ποια λεφτά της... Δεν κατάλαβα.
Νονός: Αυτά που της χρωστάς. Τι ποια λεφτά; Τι ποια λεφτά;
Επιχειρηματίας: Εσύ... Εσένα έχει βάλει η...(όνομα τραγουδίστριας) και με έχεις πάρει τηλέφωνο;
Νονός: Όχι, εμένα με έχει βάλει άλλος και πήρα από μόνος μου.
Επιχειρηματίας: Ναι, ποιος είναι, αυτός που σε έβαλε;
Νονός: Λοιπόν. Αυτός που σε παίρνει τώρα. Να σου πω. Πού είσαι να τα πούμε από κοντά;
Επιχειρηματίας: Μα δεν έχουμε εμείς καμία διαφορά με την...(όνομα τραγουδίστριας).
Νονός: Ναι, κάτσε ρε, (όνομα επιχειρηματία). Να σου πω κάτι. Δεν... της χρωστάς λεφτά της... (όνομα τραγουδίστριας)...
ΚΙ ΕΔΩ: http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2011/04/blog-post_3190.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive