Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ


Τη Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου, στις 19.30, θα παρουσιάσω το καινούργιο μου μυθιστόρημα "Η κυρία Μέλπω" που εκδόθηκε από την "Εμπειρία Εκδοτική".

Η παρουσίαση θα γίνει στο Αμφιθέατρο "Αντώνης Τρίτσης", στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, Ακαδημίας 50 ( είσοδος και από την οδό Σόλωνος).


Η παρουσία σας θα μου δώσει πολύ μεγάλη χαρά.


Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και συγγραφέας Βύρων Πολύδωρας και ο βουλευτής και συνάδελφός μου δημοσιογράφος Γιάννης Δημαράς θα μου κάνουν τη μεγάλη τιμή να μιλήσουν για το βιβλίο μου.

Η ηθοποιός και υπεύθυνη του Σπιτιού του Ηθοποιού Άννα Φόνσου θα είναι επίσης κοντά μου για να "ζωντανέψει" με το δικό της τρόπο αποσπάσματα από την "Κυρία Μέλπω"

Δημήτρης Κωνσταντάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive