Στα 5,7 δισ. δολάρια ανήλθαν στο δεκάμηνο του 2010 οι επενδύσεις των Ελλήνων εφοπλιστών για την αγορά 233 πλοίων.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, που έρχονται πρώτες σε αγορές πλοίων διεθνώς, έχουν επενδύσει από την αρχή του χρόνου περί τα 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση 123 πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, περί τα 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση 58 τάνκερ, ενώ περίπου στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια έχουν εκτοξευθεί οι επενδύσεις τους στα πλοία μεταφοράς κοντέινερ.
Ο ελληνόκτητος στόλος τους τελευταίους μήνες έχει εμπλουτιστεί με 49 κοντέινερ, καθώς οι τιμές του παραμένουν χαμηλές, ενώ βελτιώνονται οι προοπτικές τους στη ναυλαγορά.
Όπως προκύπτει από την ανάλυση της Allied Shipbroking, στο διάστημα Ιανουαρίου - Οκτωβρίου 2010, διεθνώς έχουν αλλάξει χέρια 973 πλοία συνολικής αξίας 18,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ελληνικοί εφοπλιστικοί κύκλοι, επισημαίνουν ότι όσο η Κίνα αναπτύσσεται και παράγει θα έχει την διαρκή ανάγκη να εισάγει πρώτες ύλες. Αυτή η παράμετρος είναι καθοριστική για την παγκόσμια ναυτιλία. Όσο αυτό συμβαίνει η αγορά του ξηρού φορτίου θα έχει πάντα ικανοποιητικά ναύλα γιατί πολύ απλά μεταξύ των συμμετεχόντων στην θαλάσσια μεταφορά έχει μπει πλέον πολύ δυναμικά με δικό της ικανό στόλο και η Κίνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.