Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Η οδύσσεια του βλάκα Τρυποκάρυδου που αγόρασε laptop Turbo-x. (Μην αγοράζετε laptop από το Πλαίσιο!)

Γεια σας και πάλι κυρίες, κύριοι και αγαπητά μου παιδιά!

Άργησα να σας γράψω και ξέρω πως σας έλειψα! Δυστυχώς το laptop μου βρίσκεται στο service του Πλαισίου για 3η φορά! Και έτσι αναγκαστικά σας γράφω από τον "καρβουνιάρη", από ένα dekstop του 2004...
Πριν ενάμισι χρόνο αγόρασα ένα Turbo-X Prime GS57-225. Ήμουν πολύ χαρούμενη! Καινούργιο ήταν πολύ εντυπωσιακό. Πρώτη φορά στη ζωή μου είχα laptop και επιτέλους θα γλίτωνα από τον "καρβουνιάρη" μου. Δε σας κρύβω πως το ότι είχε 2 χρόνια εγγύηση ήταν ένας από τους λόγους που το διάλεξα. Από την αρχή φοβόμουν τα προβλήματα, αλλά δεν περίμενα κάτι τέτοιο!
Turbo-X Prime GS


Στην αρχή ήταν όλα καλά και εγώ παρέμενα ενθουσιασμένη, και εκεί δημιούργησα αυτό το blog και μερικές ακόμη ιστοσελίδες. Στη συνέχεια άρχισαν κάποιαμικρόπροβληματα, αλλά δεν έδωσα σημασία αφού μπορούσα να κάνω τη δουλειά μου κανονικά ( έβγαζε υπερβολική ζέστη, έκανε θόρυβο κλπ). Και λίγο πριν τη Καθαρή Δευτέρα φέτος ήρθε η ώρα για το πρώτο service. Είχε πολλά προβλήματα, αλλά το πιο σοβαρό ήταν πως δεν μπορούσε να φορτίσει- και εκείνο ήταν που με απασχολούσε, αφού χωρίς ενέργεια δεν γινόταν να λειτουργήσει. Και όχι φίλοι μου, δεν έχουν πρόβλημα οι φορτιστές μου- πλέον έχω αγοράσει 3 επειδή αρχικά αυτό νόμιζα! Αν πιέσεις με δύναμη το βύσμα στην υποδοχή, φορτίζει κανονικά! Αλλά για πόσο θα το κάνεις αυτό; Ή θα πάθεις ηλεκτροπληξία, ή θα πάθει το χέρι σου αγκύλωση- εγώ πολλές φορές κόντεψα να πάθω και τα 2!
Πήγε για service και του άλλαξαν μητρική. Και εγώ το ηλίθιο Πτηνό χάρηκα, νόμιζα πως τα βάσανα μου τελείωσαν. Αμ δε...


Και φτάνουμε στο Μάιο! 2,5 μήνες κράτησε το "καλό". 11/05 το παραδίδω για service και επιστρέφω απογοητευμένη στη σταθερή αξία: τον "καρβουνιάρη"! Το πρόβλημα το ίδιο, δεν φορτίζει... Ξαφνικά, ενώ όλα ήταν μια χαρά, ξαφνικά σταμάτησε να κάνει επαφή η υποδοχή με το βύσμα και δε φορτίζει!
Άντε πάλι αλλάζουν τη μητρική...
Fortron Τροφοδοτικό για Laptop NB90 Lite
Χθες 2/06, εκεί που κάθισα ήρεμα και ωραία να ανοίξω το laptop, και να σας γράψω, είδα τη μπαταρία χαμηλή και πήγα να το φορτίσω... Και δεν φόρτιζε! Λέω δε μπορεί! Κάποιο λάθος θα έχει γίνει! Άρπαξα έναν άλλο φορτιστή από τη "συλλογή" μου μα ούτε αυτόν τον αντιλήφθηκε... Τρέχω αμέσως και αγοράζω έναν καινούργιο- πάλι από το Πλαίσιο σαν καλός ΜΑΛΑΚΑΣ που είμαι ενώ δεν έπρεπε να τους δίνω ούτε δεκάρα.... Γυρνάω πίσω και λέω όλα καλά τώρα. Μόνο που και πάλι δε φόρτιζε γιατί ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΜΗΤΡΙΚΗ- ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ- ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!


Πήγα στο Πλαίσιο και τα είπα όλα αυτά.... Άλλο τύπο μητρικής δε μπορούν να βάλουνε λέει- δεν ταιριάζει- δεν γίνεται. Προσπάθησαν να με βγάλουν με ευγενικό τρόπο τρελή όταν τους έλεγα πως είμαι βέβαιη πως θα χαλάσει και πάλι και πως το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πρόβλημα. "Αν ήταν έτσι θα ερχόντουσαν 50 τη μέρα" μου είπε ο τυπάκος που ήταν εκεί υπερασπιζόμενος τη θεσούλα του, "Και να έρχονται δε θα μου το πεις εσύ! Αλλά κάποιοι μπορούν απλά να μην γουστάρουν αυτή την ταλαιπωρία, να έχουν 800 ευρώ και απλά να τα δίνουν για καινούργιο" απαντάω εγώ!


Θα μου το "φτιάξουνε" και εγώ σας λέω θα χαλάσει και πάλι. Και σίγουρα διαβάζοντας αυτό κάποιοι από εσάς θα επικοινωνήσετε μαζί μου να αναφέρετε πως είχατε το ίδιο πρόβλημα!
Στο μεταξύ θα επικοινωνήσω με το ΙΝΚΑ και λοιπούς φορείς...
Οι υπάλληλοι φυσικά και δε φταίνε. Ό,τι τους διατάζουν οι μεγάλοι εκεί μέσα κάνουν. Και οι μεγάλοι κάνουν τις παραγγελίες του σκάρτου υλικού και οι μικροί απλά συναρμολογούν!


Τα συμπεράσματα δικά σας!


Υ.Γ- Όταν το αγόρασα κόστιζε περίπου 800 ευρώ, τώρα από ότι είδα μόλις 411. Αλλά και τα 411 θα είναι ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ!

http://trupokarudos.blogspot.com/2010/07/laptop-turbo-x-laptop.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive