Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Ημερολόγιο ενός μοντέλου σε κρουαζιέρα


>> Ημέρα 1η
>> Αγαπημένο μου ημερολόγιο.
>> Όλα είναι πακεταρισμένα για την κρουαζιέρα.
>> Τα πιο σέξι φορέματά μου και τα είδη μακιγιάζ.
>> Έχω εξουθενωθεί!
>> --------------------------------------------------------------
>> Ημέρα 2η
>> Όλη μέρα στη θάλασσα, ήταν υπέροχα, είδα φάλαινες και δελφίνια!
>> Γνώρισα και τον Καπετάνιο σήμερα - φαίνεται πολύ καλός άνθρωπος.
>> --------------------------------------------------------------
>> Ημέρα 3η
>> Σήμερα ήμουν στην πισίνα. Έκανα βόλτα στο κατάστρωμα κι έπαιξα γκολφ.
>> Ο Καπετάνιος με προσκάλεσε στο τραπέζι του για φαγητό.
>> Αισθάνθηκα μεγάλη τιμή και πέρασα υπέροχα.
>> Είναι πολύ ελκυστικός και περιποιητικός.
>> ------------------------------------------------------------
>> Ημέρα 4η
>> Κέρδισα 8000 στο καζίνο του πλοίου!
>> Ο Καπετάνιος μου ζήτησε να φάω μαζί του στην καμπίνα του.
>> Είχαμε ένα πολυτελές δείπνο με χαβιάρι και σαμπάνια.
>> Μου ζήτησε να περάσω τη νύχτα μαζί του, αλλά αρνήθηκα.
>> Του είπα ότι δεν μπορώ να φανώ άπιστη στον άντρα μου.
>> -----------------------------------------------------------------
>> Ημέρα 5η
>> Στην πισίνα και σήμερα.
>> Κάηκα απ' τον ήλιο, κι ύστερα πήγα στο πιάνο μπαρ για ποτό την υπόλοιπη
>> μέρα.
>> Ο Καπετάνιος με είδε και με κέρασε αρκετά ποτά.
>> Πραγματικά είναι γοητευτικός.
>> Και πάλι μου ζήτησε να πάω στην καμπίνα του το βράδυ...
>> Αρνήθηκα ξανά.
>> Μου είπε ότι αν δεν του δώσω αυτό που θέλει από μένα, θα βυθίσει το
>> πλοίο.
>> Σοκαρίστηκα.
>> -------------------------------------------------------------------------
>> Ημέρα 6η
>> Σήμερα έσωσα 1600 ζωές.
>> Δυο φορές...
>>
>> τσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive