Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Τα Σόδομα σε REPLAY - Αρσενοκοιτία: Υπόθεση πρωτίστως ετεροφυλοφιλική (Η κοινωνία σιωπά, αλλά οι πηγές επιμένουν) Ταύτιση χριστιανισμού - Freud 18+

http://youtube.com/watch?v=HNaFWYiwymo
http://youtube.com/user/maiphyl
Ο Αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Ζιόμπολας, έμπειρος εξομολογητής & πολυγραφότατος συγγραφέας τολμά & καταπιάνεται με το έργο του ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ παρά φύση πράξη

http://www.stamoulis.gr/ViewShopProduct.aspx?ProductId=393887 με την αρσενοκοιτία στις πραγματικές της διαστάσεις & μάλιστα γράφει από την πρώτη κιόλας σελίδα Αφορά & ανδρόγυνα, πολλά ανδρόγυνα σήμερα. Η διαπίστωση του αυτή αποτέλεσε έναυσμα προσωπικής έρευνας για παράλληλη μελέτη του βιβλίου με το Πηδάλιο της Εκκλησίας που περιλαμβάνει τους ιερούς & θείους κανόνες, όπου αποδοκιμάζονται & διαβαθμίζονται οι αμαρτίες με το βαθμό απαξίας τους & επιβάλλεται η αντίστοιχη εκκλησιαστική ποινή. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας σοκάρουν & ανατρέπουν πλήρως τις έως τώρα κοινωνικές αντιλήψεις για το βαθμό διαστροφής που αποδίδεται σε κάθε σεξουαλική συμπεριφορά ξεχωριστά.

Τι είναι η αρσενοκοιτία;

Σελίδες 18/19 Τι αναφέρουν Λεξικά - Εγκυκλοπαίδειες

ΠΑΠΥΡΟΣ ΛΑΡΟΥΣ επίτομο, έκδοση 1972

Αρσενοκοίτης: Ο μετά άρρενος συνουσιαζόμενος (Σημείωση μου: ο συνουσιαζόμενος με άντρες αναφέρει & το Ελληνικό Λεξικό του Τεγόπουλου - Φυτράκη, έκδοση 1993)

Δ. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ, εκσυγχρονισμένο ΝΕΟ ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ - ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ, έκδοση 1970

Αρσενομείκτης: Αρσενοκοίτης

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ, εκδόσεις "Σιδέρη" 1968

Αρσενοκοιτία: Παιδεραστία

Η πρώτη αναφορά στην αποδοκιμασία του Θεού για τις σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ ανδρών, χωρίς εν τούτοις να χρησιμοποιείται ακόμη ο όρος αρσενοκοιτία, που είναι μεταγενέστερος & συναντάται στην Ιερά Παράδοση, γίνεται στη Γένεση, το πρώτο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης & αναφέρεται στην τύχη των Σοδόμων & των Γομόρρων. Όταν μεταφράστηκε η Καινή Διαθήκη από τα Ελληνικά στα Λατινικά & από εκεί & πέρα σε περίπου 1.500 γλώσσες & διαλέκτους, ο όρος αρσενοκοιτία αποδόθηκε ως σοδομισμός ή σοδομία, που το Ελληνικό Λεξικό του Τεγόπουλου - Φυτράκη δίνει την έννοια της ομοφυλοφιλίας.

Αναλυτική ορολογική & πραγματιστική προσέγγιση της ομοφυλοφιλίας στη Γένεση διαβάστε στο http://therapeiaomofylofilias.blogspot.com/2010/04/6.html Οι 6 πύλες της Κολάσεως - ΑΓΟΡΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο Αντίχριστος είναι ομοφυλόφιλος και δαγκώνει (Βιβλική τεκμηρίωση)

Στο κεφάλαιο Περί Σοδόμων πέραν του βιβλίου της Γενέσεως στην Π. Διαθήκη & συγκεκριμένα στη σελίδα 95 ο Πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης παρουσιάζει τα αποσπάσματα από 1 μεταγενέστερο της Γενέσεως βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης, το Λευιτικό, όπου στηρίζεται ετυμολογικά η κατοπινή έννοια της αρσενοκοιτίας:

Λευιτικό 18:22 "& μετά άρσενος ου κοιμηθήση κοίτην γυναικείαν, βδέλυγμα γαρ εστι" Δηλαδή, δε θα συνερευθείς με άνδρα, όπως με μια γυναίκα, διότι είναι άκρως μισητή η αρσενοκοιτία.

Λευιτικό 20:13 "& ος αν κοιμηθεί μετά άρσενος κοίτην γυναικός, βδέλυγμα εποίησαν αμφότεροι, ένοχοι εισιν" Άμεση καταδίκη της παρά φύση αμαρτίας, εάν 2 ενεργήσουν αρσενοκοιτίαν.

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΝΔΡΙΚΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ. ΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ & ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΕΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ.

Η αποφασιστική στροφή ήλθε με την Καινή Διαθήκη, που επέκτεινε εννοιολογικά το εύρος της αρσενοκοιτίας περιλαμβάνοντας πλέον & τις ετεροφυλοφιλικές σχέσεις κατά περίπτωση μη καταδικάζοντας ακόμη καθαρά τη γυναικεία ομοφυλοφιλία.

Διαβάζουμε στις σελίδες 102-103 του κεφαλαίου Η Καινή Διαθήκη περί αρσενοκοιτίας - ομοφυλοφιλίας σχετικά:

Αμέσως ο Παύλος (η μνήμη του εορτάζεται μετά του Αποστόλου Πέτρου στις 29.06 των Αγίων Αποστόλων Πέτρου & Παύλου) εισέρχεται στο θέμα μας, αυτό που ο Χρυσόστομος ονόμασε ακολασία.

Προς Ρωμαίους Επιστολή 1:26-27 "Διά τούτο παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας. Αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν. Ομοίως δε & οι άρσενες αφέντες την φυσικήν χρήσιν της θηλείας, εξεκαύθησαν εν τη ορέξει αυτών εις αλλήλους, άρσενες εν άρσεσι την ασχημοσύνην κατεργαζόμενοι " Ξέσπασε ο Απόστολος Παύλος & είπε ωμή την αλήθεια & μίλησε για παρά φύση σχέσεις. Φράση, που οι σημερινοί ομοφυλόφιλοι δεν θέλουν να την ακούσουν, διότι άμεσα τους θίγει, τους εκθέτει & αφού προέρχεται από την αδιαμφισβήτη προσωπικότητα, τον απόστολο των Εθνών, το στόμα Χριστού. Έτσι πάση θυσία αποσιωπούν να ακούσουν Αγία Γραφή. Ο Παύλος πάντως εδώ τους ξεμπροστιάζει.

Ο ιερός Χρυσόστομος (Ιωάννης ο Χρυσόστομος ή Ιωάννης της Αντιοχείας - εορτάζεται στις 13.11 η μνήμη του, στις 27.01 η ανακομιδή των λειψάνων του & στις 30.01 ως ένας από τους 3 Ιεράρχες) έχει εδώ τον λόγο ως προς την ερμηνεία των λόγων του Παύλου...

Αμέσως αρχίζει με τις γυναίκες: "Επί μεν των θηλειών ειπών, "μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν". Ου γαρ έχει τις ειπείν, φησίν, ότι κωλυθείσαι της κατά νόμον μίξεως, επί τούτο ήλθον, ούθ' ότι ουκ έχουσαι την επιθυμίαν πληρώσαι, προς την αλλόκοτον ταύτης λύσσαν εξώκειλαν. Το γαρ μεταλλάξαι, των εχόντων εστίν". Πασιφανές ότι εδώ ο λόγος για τις γυναίκες εκείνες & μάλιστα τις έγγαμες, που συνέρχονται σαρκικά με τους άνδρες τους στο παρά φύση. Τούτη όντως η βδελυκτή πράξη είναι το πιο φοβερό ηθικό στα θέματα αυτά ολίσθημα.

Την έννοια της παρά φύση ασέλγειας μεταξύ ανδρών & γυναικών την περιγράφει στην Καινή Διαθήκη ο Απόστολος & αδελφόθεος Ιούδας (εορτάζεται στις 19.06)

Διαβάζουμε στη σελίδα 89 του Κεφαλαίου Λόγος περί Σοδόμων & στην επιστολή του Αποστόλου & αδελφοθέου Ιούδα. Αφορά & ανδρόγυνα σχετικά:

Επιστολή Απόστολου Ιούδα, στίχος 7: "Ως Σόδομα & Γόμορρα & αι περί αυτάς πόλεις, τον όμοιον τούτοις τρόπον εκπορνεύσασαι & απελθούσαι οπίσω σαρκός ετέρας, πρόσκεινται δείγμα πυρός αιωνίου δίκην υπέχουσαι"

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ Η ΑΝΔΡΙΚΗ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΟΣΟ & ΤΟ ΠΡΩΚΤΙΚΟ ΣΕΞ ΤΩΝ ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ. ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ ΣΕΞ & ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΕΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ.

Το στοματικό σεξ ήδη τον 4ο μετά Χριστόν αιώνα , την εποχή του Αγίου Επιφανίου (η μνήμη του εορτάζεται στις 12.05) συμπεριλαμβανόταν στην έννοια της αρσενοκοιτίας μετά την ερμηνεία, που έγινε στο κατωτέρω χωρίο της Καινής Διαθήκης.

Διαβάζουμε στις σελίδες 91-92 του ως άνω κεφαλαίου σχετικά:

Ο Απόστολος συνεχίζει στο όγδοο εδάφιο της επιστολής του, σε κάτι τρομερό γύρω από τα παρά φύση ανομήματα, πλην το γράφει συγκρατημένα λεκτικά.

"Ομοίως μέντοι & ούτοι ενυπνιαζόμενοι σάρκα μεν μιαίνουσι , κυριότητα δε αθετούσι, δόξας δε βλασφημούσιν". Όντως δύσκολο χωρίο προς ανάλυση. Αναφέρει ο Άγιος Νικόδημος: "Παρομοίως με τους Σοδομίτας & Γομορρίτας εξεδόθησαν εις όλα τα πάθη της ασελγείας οι μιαρώτατοι Νικολαϊται, Ουαλεντίνοι & Γνωστικοί οι ακόλαστοι οι οποίοι πράττουσι τας βδελυκτάς & συγχαμεράς μίξεις & ηδονής της σαρκός, αλλά διά την υπερβολήν της πονηράς & ακαθάρτου γνώμης των, τόσον εδουλώθησαν εις τα πάθη της ατιμίας οι άθλιοι, ώστε οπού επιτηδεύουσιν, ίνα & όταν κοιμώνται, απολαμβάνουν τας ηδονάς της σαρκός, μολυνόμενοι με ενυπνιασμούς & αισχρά φαντάσματα".

Τα έγραψε αυτά ο Απόστολος με ευκαιρία στην αναφορά του στα Σόδομα. Πρόκειται όντως στο βάθος για σιχαμερές πράξεις που δεν γράφονται.

Ο Άγιος Νικόδημος "επιστρατεύει" τον ιερό Θεοφύλακτο (Επίσκοπο Νικομήδειας που εορτάζεται στις 08.03) ως προς την ερμηνεία του ανωτέρου στίχου & ο οποίος επιδέξια & εύσχημα ξεσκεπάζει τις βδελυκτές πράξεις ανθρώπων σε πάθη ανωμαλίας. "Ερμηνεύων το "ενυπνιαζόμενοι" λέγει, ότι πρέπει να θαυμάσει τινας τον Απόστολον τούτον, ότι με πολλά σεμνήν λέξιν εσυσκίασε την αισχράν πράξιν όπου έπραττον οι Βορβορίται & Νικολαϊται καθώς γράφει ο θείος Επιφάνιος. Λέγει γαρ ο άγιος, τους Βορβορίτας τούτους, μη τη μήτρα την γονικήν εγκαταχείν, αλλ' ατελέστω τη βδελυρία, ταις εαυτών υπολαβόντας ταύτην χερσίν, ευθύς τω στόματι προσάγειν, μεθ' ων συνεφθάρησαν γυναίων & ούτως απέρχεσθαι απ' αλλήλων τους ακαθάρτους, μέγα τι οιηθέντας επιτετελεκέναι. Τούτο το ακάθαρτον δράμα, διά το ατέλεστον, ενυπνίασμα ο Ιούδας καλεί & τοιαύτα τα ενυπνιάσματα". Διαφαίνεται, ότι περί στοματικών ανοσιουργιών γίνεται εδώ λόγος. Η εσχάτη αυτή βδελυγμία & ναδίρ κατάπτωση λαμβάνει χώρα τόσον μεταξύ ομοφυλοφίλων, όσο επίσης & μεταξύ ανδρών & γυναικών, ασφαλώς & ανδρογύνων δυστυχώς.

Μετά την ξεκάθαρη συμπερίληψη της πεολειχίας στις παρά φύση ασέλγειες που καλύπτει η αρσενοκοιτία, νομικό ενδιαφέρον απέκτησαν οι γυναικείες ομοφυλοφιλικές συνευρέσεις, που φθάνουν σε κορύφωση αντιστοίχως με αιδοιολειχία & συμπεριλήφθηκαν στην έννοια της αρσενοκοιτίας, όπως ρητώς αναφέρεται σε πηγή του 90υ μετά Χριστόν αιώνα

Διαβάστε στο http://therapeiaomofylofilias.blogspot.com/2009/08/18.html Εξορκίζοντας τη δαιμονοπληξία:Φωνές από την Κόλαση ΜΕΡΟΣ Α' 18+

SOS ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΣΕΝΟΚΟΙΤΙΑΣ

Στο κεφάλαιο Ιερόν Πηδάλιον της Εκκλησίας (που φθάνουν οι άνθρωποι) σελίδες 124-126 διαβάζουμε: Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης (εορτάζεται στις 14.07) γράφει στο ιερό Πηδάλιο (βιβλίο)...σχολιάζων τον 18ο Κανόνα του Αγίου Ιωάννου του Νηστευτού (Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως που κοιμήθηκε στις 02.09.595 & εορτάζεται την ημερομηνία της κοιμήσεως του) για τον αρρενοκοιτήσαντα "Ο παρών Κανών κανονίζει τον αρσενοκοίτην 3 χρόνους να μη μεταλάβη & να κλαίει διά την αμαρτίαν του & νηστεύων έως το εσπέρας να ξηροφάγη & μετανοίας να κάμνη καθ' εκάστην 200... " εισχωρεί & διαφωτίζει το θέμα του βιβλίου: (Ιερόν Πηδάλιον, σελίδες 709-710) "Η αρσενοκοιτία είναι 2 λογιών, η μεν εις γυναίκας, όταν οι άνδρες πέσουν με αυτάς εις το παρά φύσιν, η δε εις άνδρας όταν άρσενες εν άρσεσι την ασχημοσύνην κατεργάζονται, ως λέγει ο Παύλος. & από τους άνδρας, άλλος μεν ενεργεί μόνον την αρσενοκοιτίαν, άλλος δε την παθαίνει ο ίδιος & χειρότερον μεν αμάρτημα είναι το να την κάμνη τινάς από το να την παθαίνει, πλέον δε χειρότερον είναι & το να την κάμνη & το να την παθαίνει. & το μεν να την κάμνη τινάς εις γυναίκας απλώς ξένας, είναι δε βαρύτερον αμάρτημα από το να την κάμνη εις άνδρας. Το δε & να την κάμνη εις την ιδίαν του γυναίκα, τούτο είναι βαρύτερον από το να την κάμνη εις ξένην γυναίκα. Όθεν από τα λόγια ταύτα συμπεραίνομεν, ότι το ανδρόγυνον οπού πέσει εις το παρά φύσιν, πολύ βαρύτερα κανονίζεται από τον είς άνδρας, ή εις ξένας γυναίκας αρσενοκοιτήσαντα. Πόσον δε κανονίζεται ο πεσών με την γυναίκα του εις το παρά φύσιν, ορά εις το τέλος των επιτιμίων του αυτού Νηστευτού (Οι πεσόντες σε τέτοια ένοχα πάθη & πώς κανονίζονται εκκλησιαστικώς, βλέπε Ιερόν Πηδάλιον, σελίδες 717-718)"

Οι 5 ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΑΡΣΕΝΟΚΟΙΤΙΑΣ

(Από τη βαρύτερη στην πιο ελαφρά)

1. Παντρεμένοι/ες ετεροφυλόφιλοι/ες με πρωκτικό/στοματικό σεξ μετά των συζύγων

Εάν τινας αρσενοκοιτήση την γυναίκα του, 8 χρόνους επιτιμάται, ξηροφαγών μετά την εννάτην & ποιών καθ' εκάστην μετανοίας 200

Θεωρείται 1 βήμα κατώτερη διαστροφή από την ασέλγεια μεταξύ συγγενών, που κολάζεται ποινικώς, όπως η αιμομιξία

Εάν τις αρσενοκοιτήση τον αδελφόν του, 8 χρόνους επιτιμάται, ξηροφαγών μετά την εννάτην & ποιών καθ' εκάστην γονοκλυσίας 400.

2. Παντρεμένοι/ες & Ελεύθεροι/ες ετεροφυλόφιλοι/ες με πρωκτικό/στοματικό σεξ μετά άλλων πλην των συζύγων

3. Ενεργοπαθητικοί Ομοφυλόφιλοι Versatile (Vers)

4. Ενεργητικοί Ομοφυλόφιλοι (Top)

Εάν τινας αρσενοκοιτήση 2 αδελφούς, ομοίως επιτιμάται, όπως εάν πέσει με μητέρα & θυγατέρα εν ταυτώ, 4 έτη δηλαδή επιτιμάται, ξηροφαγών μετά την εννάτην & ποιών γονοκλυσίας 300 καθ' εκάστην.

Εάν τινας αρσενοκοιτήση τον γαμβρόν του, 4 έτη επιτιμάται, ξηροφαγών μετά την εννάτην & ποιών καθ' εκάστην γονοκλισίας 200.

5. Παθητικοί Ομοφυλόφιλοι (Bottom) & Ομοφυλόφιλες

Εάν δε τις αδελφός μικρότερος αρσενοκοιτηθή από τον μεγαλύτερον, χωρίς να αρσενοκοιτήση αυτός, 3 χρόνους επιτιμάται, ξηροφαγών μετά την εννάτην & ποιών γονοκλυσίας 100.

ΟΙ 5 ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΩΝ - Sigmund Freud

Στο κεφάλαιο Ο Σίγκμουντ Φρόυντ για την ομοφυλοφιλία,σελίδες 132-134 διαβάζουμε:

Οι διεστραμμένοι αυτοί προσπαθούν να πετύχουν τους ίδιους σκοπούς, τουλάχιστον, με τ' αντικείμενα των πόθων τους, που οι ομαλοί άνθρωποι επιζητούν με τα δικά τους. Ύστερα απ' αυτούς όμως έρχεται μια μακρά σειρά ανωμάλων τύπων, που η σεξουαλική τους δραστηριότητα απομακρύνεται προοδευτικά από κάθε τι που φαίνεται ελκυστικό σ' 1 λογικό άνθρωπο. Στην ποικιλία τους & στην παραξενιά τους οι τύποι αυτοί μπορούν να συγκριθούν μονάχα με τα κωμικά τέρατα που ζωγράφισε ο Π. Μπρέγκελ... Τους ξεχωρίζουμε σε' κείνους που μετέβαλαν το σεξουαλικό αντικείμενό τους όπως οι ομοφυλόφιλοι & σε' κείνους που μετέβαλαν το σεξουαλικό τους σκοπό.

1η ομάδα (μεταβολή σεξουαλικού αντικειμένου - πρωκτικό/στοματικό σεξ)

ανήκουν εκείνοι, που παραιτήθηκαν απ' την ένωση των σεξουαλικών οργάνων & υποκαταστήσανε σ' αυτά άλλα όργανα ή μέρη του σώματος - στόμα ή πρωκτό - ξεπερνώντας τις ανατομικές δυσκολίες & κατανικώντας τη σχετική αποστροφή.

2η ομάδα (μεταβολή σεξουαλικού σκοπού - αυνανισμός)ακολουθούν εκείνοι, που διατηρούν σαν αντικείμενό τους τα σεξουαλικά όργανα, όχι όμως για τη σεξουαλική λειτουργία, αλλά για τις άλλες λειτουργίες, που εκτελούν. Οι άνθρωποι αυτοί, αποδείχνουν, πώς η λειτουργία των εκκρίσεων, που κατά τη διάρκεια της ανατροφής του παιδιού, απωθούνται σαν απρεπείς, διατηρούν την ικανότητα να προσελκύουν ολόκληρο το σεξουαλικό ενδιαφέρον.

3η ομάδα (παραίτηση σεξουαλικών οργάνων (πέους & κόλπου) & υποκατάσταση τους με άλλα πέραν του πρωκτού & του στόματος) Υπάρχουν ακόμα & άλλοι που παραιτήθηκαν εντελώς απ' τα σεξουαλικά όργανα σαν αντικείμενό τους & αντί γι' αυτά διάλεξαν 1 άλλο τμήμα του σώματος , όπως τα γυναικεία στήθη, τα πόδια ή μια τούφα μαλλιά.

4η ομάδα (Φετιχισμός: Νοσηρά διαστροφή, όπου η γενετήσια διέγερση προκαλείται με τη θέα μέλους γυναικείου σώματος ή αντικειμένου, που ανήκει σε γυναίκα) & άλλοι, που παραιτούνται εντελώς από το σώμα & ικανοποιούν τις επιθυμίες τους μ' 1 μέρος της ενδυμασίας, μ' 1 παπούτσι ή 1 εσώρουχο. Αυτοί είναι οι φετιχιστές.

5η ομάδα (Νεκροφιλία) Ακόμα, πιο πέρα βρίσκουμε' κείνους, που αποζητούν ολόκληρο το σώμα, μα προβάλλουν ειδικές απαιτήσεις, αλλόκοτες & φρικτές, μέχρι σημείου να τ' αποζητούν σαν πτώμα & κινούμενοι απ' την εγκληματική τους μανία, να το μεταβάλλουν σε πτώμα για να το απολαύσουν.

...Οι εξωφρενικές, αλλόκοτες & φρικτές αυτές πράξεις, αποτελούν πραγματικά τη σεξουαλική δραστηριότητα αυτών των ανθρώπων... το γνώρισμα δε της απρέπειας που συνοδεύει τη σεξουαλική δραστηριότητα, δεν απουσιάζει απ' τις ανωμαλίες αυτές, μάλιστα εντείνεται στο έπακρο.

Τώρα, ποια πρέπει να' ναι η στάση μας απέναντι σ' αυτές τις ασυνήθεις μορφές της σεξουαλικής ικανοποίησης; Η αγανάκτηση & η έκφραση της προσωπικής μας αποστροφής, μαζί με τη διαβεβαίωση πώς εμείς δεν τρέφουμε τέτοιες ορέξεις... Αν δεν κατανοήσουμε τις νοσηρές αυτές μορφές του σεξουαλισμού & αν δεν τις συσχετίσουμε με την ομαλή σεξουαλική ζωή, τότε δεν μπορούμε να κατανοήσουμε ούτε & την τελευταία. Παραμένει να εξηγήσουμε την ύπαρξη όλων των διαστροφών & να τις συσχετίσουμε με την καλούμενη ομαλή σεξουαλικότητα... Τις αποκαλούμε, διεστραμμένες σεξουαλικές ανάγκες. Ο ισχυρισμός δε των ομοφυλοφίλων, ότι αποτελούν μια εκλεκτή τάξη της ανθρωπότητας πέφτει αμέσως, όταν ανακαλύπτουμε, πως κάθε νευρωτικό σύμπτωμα παρουσιάζει τάσεις ομοφυλοφιλίας & πως μεγάλη αναλογία των συμπτωμάτων εκφράζει τη λανθάνουσα αυτή τάση. ' Κείνοι που αναγνωρίζουν, πως είναι ομοφυλόφιλοι, είναι μονάχα εκείνοι, που η διαστροφή τους είναι συνειδητή & έκδηλη. & ο αριθμός τους είναι ασήμαντος σε σύγκριση με' κείνους, όπου η διαστροφή τους είναι λανθάνουσα (Σίγκμουντ Φρόυντ, Εισαγωγή στην ψυχανάλυση, Εκδόσεις "Γκοβόστη" σελίδες 270 & 260-263)

http://therapeiaomofylofilias.blogspot.com/2010/05/replay-freud-18.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive