Tο “Diversonopoly” αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Grundtvig και είναι προϊόν εκπαιδευτικής σύμπραξης επτά εταίρων από έξι διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες. Πρόκειται για ένα χρήσιμο και καινοτόμο εκπαιδευτικό εργαλείο, το οποίο επιτρέπει την εμπλοκή των παικτών σε γνήσιες διαπολιτισμικές καταστάσεις και αποσκοπεί στην καλλιέργεια διαπολιτισμικής συνείδησης. Οι συμμετέχοντες/ουσες στο παιχνίδι έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους, να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό των άλλων και να εντοπίσουν ενδεχόμενες διαφορές και ομοιότητες που αφορούν σε ένα μεγάλο εύρος θεματικών ενοτήτων.
Στην εκδήλωση θα γίνει παρουσίαση του παιχνιδιού από το συντονιστή του προγράμματος και τους εταίρους, προβολή βίντεο από την εφαρμογή του παιχνιδιού σε διαπολιτισμικές τάξεις και θα ακολουθήσει συζήτηση
Tο “Diversonopoly” αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Grundtvig και είναι προϊόν εκπαιδευτικής σύμπραξης επτά εταίρων από έξι διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες. Πρόκειται για ένα χρήσιμο και καινοτόμο εκπαιδευτικό εργαλείο, το οποίο επιτρέπει την εμπλοκή των παικτών σε γνήσιες διαπολιτισμικές καταστάσεις και αποσκοπεί στην καλλιέργεια διαπολιτισμικής συνείδησης. Οι συμμετέχοντες/ουσες στο παιχνίδι έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους, να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό των άλλων και να εντοπίσουν ενδεχόμενες διαφορές και ομοιότητες που αφορούν σε ένα μεγάλο εύρος θεματικών ενοτήτων.
Το «Diversonopoly», στον τρόπο εφαρμογής του, μοιάζει με ένα κλασικό παιχνίδι ερωτήσεων με κάρτες, μόνο που αυτές παραπέμπουν σε επικοινωνιακές και διαπολιτισμικές καταστάσεις και αποτελούν αφορμή για συνδιαλλαγή, συζήτηση, παιχνίδια ρόλων και σενάρια.
Στο παιχνίδι μπορούν να συμμετέχουν οι μαθητές ως μεμονωμένοι παίκτες ή ως εκπρόσωποι της ίδιας εθνικής ομάδας, που μπορεί να περιλαμβάνει περισσότερες χώρες, ενώ οι διδάσκοντες μπορούν να προσαρμόσουν το γλωσσικό επίπεδο.
Το παιχνίδι δομείται γύρω από έξι διαφορετικές θεματικές κατηγορίες (διαχωρίζονται με διαφορετικά χρώματα) που γίνονται αφορμή για συζήτηση και διαπολιτισμική συνδιαλλαγή. Oι κατηγορίες αυτές είναι: ελεύθερος χρόνος, καθημερινή ζωή, έθιμα-παραδόσεις, επικοινωνία, φιλοσοφία-στάση ζωής, εκπαίδευση και εργασία.
Συνολικά, περιλαμβάνονται 600 διαφορετικές κάρτες, η καθεμία από τις οποίες περιγράφει μία ξεχωριστή κατάσταση ή σενάριο. Για παράδειγμα, στην κατηγορία «έθιμα - παραδόσεις», σε μία ερώτηση αναφέρεται: «Σε μερικές κουλτούρες οι νέοι άνθρωποι φεύγουν από το σπίτι των γονιών τους, όταν γίνουν 18 χρονών. Σε άλλες παραμένουν στο σπίτι μέχρι να παντρευτούν. Τι συμβαίνει στη δική σας κουλτούρα;»
Ο παίκτης πρέπει να απαντήσει και έπειτα μπορεί να ζητήσει τη συνεισφορά του επόμενου παίκτη. Η εναλλαγή των ερωτήσεων και των θεματικών ενοτήτων γίνεται με πιόνια, που κινούνται σε ειδικά ταμπλό, ανάλογα με το αποτέλεσμα που θα φέρει το ζάρι.
ΕΔΩ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
Θέμα: Παρουσίαση του διαπολιτισμικού παιχνιδιού Diversonopoly
Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας παρουσιάζει την Πέμπτη, 20 Μαΐου 2010 και ώρα 19.00, το επιτραπέζιο παιχνίδι διαπολιτισμικής καλλιέργειας και επίγνωσης "Diversonopoly", στην Αίθουσα Τελετών του Παλαιού Κτιρίου της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Tο "Diversonopoly" αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Grundtvig και είναι προϊόν εκπαιδευτικής σύμπραξης επτά εταίρων από έξι διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες. Πρόκειται για ένα χρήσιμο και καινοτόμο εκπαιδευτικό εργαλείο, το οποίο επιτρέπει την εμπλοκή των παικτών σε γνήσιες διαπολιτισμικές καταστάσεις και αποσκοπεί στην καλλιέργεια διαπολιτισμικής συνείδησης. Οι συμμετέχοντες/ουσες στο παιχνίδι έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους, να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό των άλλων και να εντοπίσουν ενδεχόμενες διαφορές και ομοιότητες που αφορούν σε ένα μεγάλο εύρος θεματικών ενοτήτων.
Στην εκδήλωση θα γίνει παρουσίαση του παιχνιδιού από το συντονιστή του προγράμματος και τους εταίρους, προβολή βίντεο από την εφαρμογή του παιχνιδιού σε διαπολιτισμικές τάξεις και θα ακολουθήσει συζήτηση.
ΠΆΡΤΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ..
Είδατε μοντερνιές η Δραγώνα?
Συνάδελφος φιλόλογος που τελείωσε το Πανεπιστήμιο Κρήτης μας είπε ότι σαν φοιτητής είχε καθηγήτρια τη Δραγώνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν τόσο άσχετη με το αντικείμενο και τη μεθοδολογία της διδασκαλίας, τόσο άχρηστη σαν καθηγήτρια, που αναγκάστηκαν οι φοιτητές να ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΆΛΗΨΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΡΟΚΕΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΗ ΔΙΩΞΟΥΝΕ.!!!
Τότε δεν ήξεραν ότι στερείται βασικού πτυχίου, δεν είχαν ιδέα ότι τελείωσε μόνο ένα κολλέγιο στην αμερικάνικη βάση του ελληνικού κι ότι παράνομα διδάσκει. Θέλανε να τη διώξουνε επειδή οι γνώσεις της ήταν ελλιπέστατες, τόσο πού απορούσανε πώς τα κατάφερε κι έφτασε μέχρι εκεί.
Αργότερα έμαθαν ότι "έχει ισχυρότατο μέσον μέσα σο ΠΑΣΟΚ".
Σήμερα, ο εν λόγω καθηγητής έχει την υποδιεύθυνση ενός σχολείου και βλέπει τον ανθελληνισμό της μέσα από τα σχολικά έγγραφα τα οποία περνάνε από τα χέρια του τα οποία υπογράφει αυτή και γενικά την απαξίωσή της σε θέματα ελληνικής ιστορίας και πολιτισμού.
http://eglimatikotita.blogspot.com