«Η σημερινή μορφή της ΥΠΑ είναι τελείως ξεπερασμένη και αναχρονιστική, δυσκίνητη και γραφειοκρατική». Πρόκειται για επισήμανση που ακούσαμε πολλές φορές κατά την επικοινωνία μας με υπευθύνους και εργαζομένους στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι πολλά, ωστόσο η έλλειψη πολιτικής αερομεταφορών είναι αυτή που ευθύνεται κυρίως για τις δυσλειτουργίες που παρατηρούνται. Ακόμη και η πιο μικρή επισκευή, όπως η αλλαγή μιας λάμπας, χάνεται στα γρανάζια της γραφειοκρατίας. Ορισμένα από τα προβλήματα που παρατηρούνται στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων,όπως τα κατέγραψε η εφημερίδα "Καθημερινή",μέσα από τους ανθρώπους που τα ζουν καθημερινά αλλά και σύμφωνα με όσα παρουσιάστηκαν στην πρόσφατη 2η σύνοδο των περιφερειακών αεροδρομίων,είναι τα εξής:Ελλείψεις στις κτιριακές εγκαταστάσεις, στο μέγεθος της πίστας, στους χώρους στάθμευσης αεροσκαφών. Υπάρχει εργολαβία εγκατεστημένη από το 2006, η οποία έχει αναλάβει τη δημιουργία νέων κτιριακών εγκαταστάσεων. Ωστόσο το έργο δεν προχώρησε. Εχει ζητηθεί η εγκατάσταση συστήματος ενόργανης προσέγγισης που παρέχει τη δυνατότητα προσγείωσης αεροσκαφών σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας (μόλις 250 μ. έναντι 3 χλμ. που απαιτούνται σήμερα).
Σάββατο 29 Μαΐου 2010
Πολλά προβλήματα και δυσλειτουργίες στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων
«Η σημερινή μορφή της ΥΠΑ είναι τελείως ξεπερασμένη και αναχρονιστική, δυσκίνητη και γραφειοκρατική». Πρόκειται για επισήμανση που ακούσαμε πολλές φορές κατά την επικοινωνία μας με υπευθύνους και εργαζομένους στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι πολλά, ωστόσο η έλλειψη πολιτικής αερομεταφορών είναι αυτή που ευθύνεται κυρίως για τις δυσλειτουργίες που παρατηρούνται. Ακόμη και η πιο μικρή επισκευή, όπως η αλλαγή μιας λάμπας, χάνεται στα γρανάζια της γραφειοκρατίας. Ορισμένα από τα προβλήματα που παρατηρούνται στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων,όπως τα κατέγραψε η εφημερίδα "Καθημερινή",μέσα από τους ανθρώπους που τα ζουν καθημερινά αλλά και σύμφωνα με όσα παρουσιάστηκαν στην πρόσφατη 2η σύνοδο των περιφερειακών αεροδρομίων,είναι τα εξής:Ελλείψεις στις κτιριακές εγκαταστάσεις, στο μέγεθος της πίστας, στους χώρους στάθμευσης αεροσκαφών. Υπάρχει εργολαβία εγκατεστημένη από το 2006, η οποία έχει αναλάβει τη δημιουργία νέων κτιριακών εγκαταστάσεων. Ωστόσο το έργο δεν προχώρησε. Εχει ζητηθεί η εγκατάσταση συστήματος ενόργανης προσέγγισης που παρέχει τη δυνατότητα προσγείωσης αεροσκαφών σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας (μόλις 250 μ. έναντι 3 χλμ. που απαιτούνται σήμερα).
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.