Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ "ΧΤΥΠΑΝΕ" ΤΟ ΒLOGG ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ;

ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ. "ΚΑΠΟΙΟΙ" ΠΟΝΑΝΕ!!
Παρακαλώ τους φίλους μου μπλόγκερς να προωθήσουν αυτό το κείμενο μέσα από τα μπλογκς τους, διότι μου έγινε 2η επίθεση και μου κατέβασαν ( ή καλύτερα έσβησαν το μπλογκ μου!
Διέγραψαν το μπλογκ μου για 2η φορά μέσα σε λίγες μέρες και ευτυχώς το ξανά επανέφερα!
Δεν ξέρω ποιοι το κάνουν και πια συμφέροντα έχουν. Μου το διέγραψαν για 2η φορά μέσα σε λίγες μέρες! Ελπίζω να μπει ένα τέλος σε αυτές τις επιθέσεις σε μπλογκς! Ευχαριστώ όσους μου έδωσαν οδηγίες για να μπορέσω να το επαναφέρω ύστερα από 1,5 ώρα προσπάθειας διότι δεν έμπαινε ούτε στο email μου!
Σας παραθέτω την εικόνα.

1 σχόλιο:

  1. ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΤΕΣ ΕΙΔΙΚΑ.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ GOOGLE.
    ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive