Κυριακή 5 Απριλίου 2009

The real story!!

Διαβάστε ποιος ήταν ο πραγματικός διάλογος στη σημερινή συνάντηση Ομπάμα - Καραμανλή...

Ομπ.
''Λοιπόν Κώστα ,έτσι δε σε λένε, σε ποια χώρα είπαμε ότι είσαι πρόεδρος...;;''

Καρ. ''Πρόεδρε Ομπάμα είμαι πρωθυπουργός της Ελλάδας''
Ομπ. ''η Ελλάδα είναι αυτή η χώρα δίπλα στην Τουρκία...;;''
Kαρ. ''Ναι ναι,αυτή είναι η χώρα μου κι εγώ είμαι κουμπάρος του Προέδρου της Τουρκίας..!!''
Ομπ. ''Α τώρα θυμάμαι,είσαι το καλό παιδί ο κουμπάρος του, που μου ζήτησε να του βρω σπίτι γιατί θα έρθει να μείνει στην Αμερική, τι θα κάνεις στην Αμερική Κώστα,γιατί δε μένεις στην Ελλάδα,δεν θα είσαι για πολλά χρόνια πρωθυπουργός...;;''
Καρ. ''Τι πολλά χρόνια Πρόεδρέ μου, βγάζω δε βγάζω το Πάσχα...Είναι κι ένας Παυλίδης που πάει να με ρίξει τη Δευτέρα...''
Ομπ. ''Ααα Παυλίδης ξέρω έχω φάει,ωραία σοκολάτα,με φουντούκια...''
Καρ. '' όχι δεν είναι σοκολάτα ο Παυλίδης, μάλλον κώνειο είναι, και σαν το Σωκράτη πρέπει να το πιω...''
Ομπ. ''Σωκράτους...κάτι μου θυμίζει Κώστα, ααα θυμήθηκα μία ξαδέρφη μου από τη Νιγηρία μου είπε ότι κάνει μία καλή δουλειά με πολλά λεφτά στη Ελλάδα, και η δουλειά της είναι στην οδό Σωκράτους,να δεις πως την είπε τη δουλειά...α, πιάτσα, ναι πιάτσα, κάνει Κώστα,τι είναι πιάτσα...;;''
Καρ. ''Πρόεδρε πιάτσα θα κάνω κι εγώ αν δεν έρθω στην Αμερική, μετά που θα με ρίξει ο Παυλίδης..''
Ομπ. ''Κώστα είσαι πολύ έξυπνος κι έχεις μία εξαιρετική ηγεσία,χαίρομαι που είσαι φίλος μου, έλα να βγούμε μία φωτογραφία κι όταν έρθω στην Ελλάδα,θα με πας στην ξαδέρφη μου που κάνει...πως το είπαμε...ααα πιάτσα!!''
Καρ. ''να βγούμε φωτογραφία Πρόεδρε ,τώρα αν θα σε πάω εγώ στην ξαδέρφη σου ή ο Τζορτζ αυτό δεν το ξέρω,πάντως σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, να δώσεις αύριο φιλιά στον κουμπάρο και στην κουμπάρα μου στην Τουρκία και πες τους να κάτσουν φρόνιμα γιατί τις προάλλες παραλίγο να φτάσουν μέχρι το σπίτι μου στη Ραφήνα τα πολεμικά τους πλοία, μου τρόμαξαν τα δίδυμα...''
Ομπ. ''Κώστα είσαι πολύ καλό παιδί,θα περάσουμε τέλεια όταν έρθεις στην Αμερική...
I promise you!!!
blackmail's spy.
Αναρτήθηκε από blackmail

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive