Σάββατο 11 Απριλίου 2009

ΠΛΗΡΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ (;) ΓΑΪΤΑΝΟΥ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

Ο Γαϊτάνος το πήρε σκοινί γαϊτάνι!

(Δεξιά ο Γαϊτάνος επιδεικνύει το βραβείο που του παρέδωσε ο κ. Ιερώνυμος.)
Τι πράγμα πήρε ο Γαϊτάνος σκοινί γαϊτάνι; Να... πώς το λένε; Διστάζω να σας το πω για να μην προσβάλω τους πολυπληθείς θαυμαστές του. Βλέπετε έχω κι εγώ κάποιες ευαισθησίες, όσο κι αν δε μου φαίνεται... Πρέπει να το πω όμως, αν μη τι άλλο για λόγους υγείας. “Χριστεμπορία" το λένε αυτό στο χωριό μου. Ναι “ΧΡΙΣΤΕΜΠΟΡΙΑ”. Παλιά μου τέχνη κόσκινο...
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΕΔΩ>>
Αναρτηθηκε απο σιδερη αργυρη σαββατο 11/04/09

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive