Διαβάζουμε από το κύριο άρθρο του Θανάση Τεγόπουλου στην ΕΛΕΥθΕΡΟΤΥΠΙΑ (Βλ. στο τέλος)
Ένα από τα κακά της χώρας είναι οι κακοί νόμοι. Kαι αυτοί οι νόμοι έχουν και ιδιοτέλεια πολλές φορές . . . αλλά σίγουρα ονοματεπώνυμο.
Γράψαμε πριν μέρες :Στη πρόταση του ΠΑΣΟΚ για τον Παυλίδη:
"Τάδε έφη Ευάγγελος Βενιζέλος με το ερωτηματικό :
Σήμερα με το παραπάνω άρθρο ο Θανάσης Τεγόπουλος μας θύμισε το :
"Οι νόμοι μοιάζουν με ιστό αράχνης που συγκρατεί τα ελαφρά και αδύναμα αλλά σκίζεται από τα βαριά και μεγάλα" (του Σόλωνα του Αθηναίου).
Το πως και το γιατί το 2001, χάθηκε η ευκαιρία να αποφευχθεί αυτή σημερινή σκανδαλολογία και η κουμπαρολογία των νταβατζήδων της δεξιάς, έχει και σε αυτό συνεργήσει η "ατολμία" των εισηγητών και η αποδοχή της τότε νομοθετικής εξουσίας.Το να νομοθετηθεί, ο κάθε νομοθέτης, κοιτάζοντας τον εαυτό του στο καθρέπτη, σύμφωνα με τα δικά του νομιζόμενα είναι και αισχρό και τρισάθλιο, όπως θα παρατηρούσε ο Αθηναίος Αρχέλαος :
" Το δίκαιο και το αισχρό δεν ξεκινούν από την φύση , αλλά από τον νόμο"
Αυτό λοιπόν πληρώνουμε εμείς σήμερα ως Έλληνες πολίτες, την ηθική ιδιοτέλεια της ατολμίας και της συντεχνιακής αντίληψης του διαπλεκόμενου νομοθέτη, με τη διττή ιδιότητα του και ως εκτελεστική εξουσία. Με την επιμονή του αυτή αποποιήθηκε της μεγάλης ευκαιρίας να φτάσει στο δίκαιο του εφικτού αλλά με μία αμφιλεγόμενη βελτιστοποίηση του άρθρου στο ιδιοτελές επιθυμητό, υποβαθμίζοντας έτσι, σε δευτερεύοντα ρόλο τη τρίτη εξουσία που είναι η δικαστική. Είναι εξουσία και η συνείδηση των δικαστών μας.
Ο Αντ. Σμιτ έγραψε ότι "για να μάθουν οι άνθρωποι ν΄αγαπούν το δίκαιο πρέπει να τους δείξεις τα αποτελέσματα της αδικίας".
Σήμερα ως λαός, αλλά και παγκόσμια οι άλλοι λαοί παραδεχόμαστε, πολύ απλά το λεγόμενο : " εκ του αποτελέσματος τεκμαίρεται κλπ", άρα η αδικία αυτή ενάντια στο κοινωνικό συμφέρον θα πρέπει να αρθεί χωρίς δεύτερη χρονοτριβή και αμετάκλητα στη αμέσως επόμενη αναθεώρηση του συντάγματος.Θεωρώ ότι μέσα στο ΠΑΣΟΚ υπάρχουν ακόμη συντηρητικές δυνάμεις (με μανδύα εκσυγχρονισμού) οι οποίες αντιπαλεύουν τη δίκαια κοινωνία της ισηγορίας και της ισονομίας. Θα πρέπει λοιπόν να περιορίσουν τη φαυλότητα του χαρακτήρος τους και να κοιτάξουν το δίκαιο και τη κοινωνία.
Εμείς οι σκεπτόμενοι πολίτες μπορεί να είμαστε ψηφοφόροι και υποστηριχτές του κινήματος αλλά ΔΕΝ θα υπάρξουμε για μια ακόμη φορά ανεκτικοί σε προσωπικές επιδιώξεις και συντεχνιακές αντιλήψεις που θα πισωγυρίζουν τη κοινωνία και το δίκαιο κράτος.
Αυτό που πολλοί λένε "συσχετισμοί δυνάμεων" και "εκσυγχρονιστικές τάσεις" πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι πολλά από αυτά που αφελώς ισχυρίζονται ακόμη, έχουν πλέον ξεπεραστεί και σαφώς έχουν κριθεί εκ του αποτελέσματος και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο.Για αυτό κάθε νόμος που ψηφίζεται οφείλει ο νομοθέτης να τον εναρμονίζει με το υπόλοιπο Σύνταγμα.
Τι θα πει ασυλία και παραγραφή ;Ασυλία ΝΑΙ για ιδέες! ΟΧΙ για κοινά ποινικά αδικήματα !!!Τι είναι παραγραφή και ποια η λογική των συνόδων της βουλής;για να κουκουλωθούν τα αδικήματα του κοινού ποινικού δικαίου ;
Δικαστές και εισαγγελείς υπάρχουν . . . όπως και καλοί και ενάρετοι κρατικοί λειτουργοί, που είναι σίγουρα η πλειονότητα, αυτό που τους ενέχει ίσως είναι η πολυνομία και η παρέμβαση της εκτελεστικής εξουσίας σε κάθε στάδιο της ελεύθερης συνειδησιακής τους λειτουργίας.
Κατά τον στωικό φιλόσοφο Ζήνωνα : " Το δίκαιο υπάρχει ΦΥΣΕΙ και όχι ΘΕΣΕΙ" , άρα ΜΗΝ ψάχνουμε δράκους σε κακαδαιμονίες ανθρώπινων αδυναμιών, όταν η πολυνομία ανοίγει πολλά παράθυρα για πολλές ερμηνείες με τη σύγκριση του βίου και της πολιτείας πολλών πολιτικών που θεωρούν εαυτούς και αλλήλους ενάρετους και υπεράνω υποψίας.
Νάσος Ζαγγογιάννης
Το άρθρο της Ελευθεροτυπίας EΔΩ>>
Υποκρισία και Αμετροέπεια των Ελλήνων Πολιτικών
Υποκρισία και Αμετροέπεια των Ελλήνων Πολιτικών
αναρτηθηκε απο σιδερη αργυρη κυριακη 12/4/09
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.