Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ! ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΡΕΣΚΙΑ... ΠΑΤΑΤΑ ΤΟΥΣ !!

Απο χθές σε διάφορα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης, μεταδίδεται η πιο κάτω... πληροφορία, ότι:
"Ο Βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ κ. Άδωνις Γεωργιάδης, πήρε στο τηλέφωνο τον ΥΠΟΔΙΚΟ τ. Υπουργό, της Ν.Δ. και τον ... παρεκάλεσε να παραιτηθεί για το καλό της παράταξης"!!.
Μας παραξένεψε η πληροφορία και πήραμε τον κ. Γεωργιάδη.
Τι μας απάντησε;
"Μα τι λέτε βρε παιδιά; Εγω ούτε το τηλέφωνό του δεν ξέρω. Και τι δουλειά έχω εγω να μιλήσω για το καλό της Ν.Δ. Εγω θέλω να τους θάψω-πολιτικά ε;- και το βράδυ που είμαι καλεσμένος στην εκπομπή του Χ*νικολάου θα το πω"
Τι καταλάβατε λοιπόν;
Εμείς ότι κάποιοι ΔημοσιοΚΑΦΡΟΙ δε συμμαζεύονται με ΤΙΠΟΤΑ
ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ

1 σχόλιο:

  1. ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΤΑ ΔΩΣΑΤΕ ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ... ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΤΙΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ...ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΑΜΑ

    http://makelio.blogspot.com/2009/04/blog-post_3523.html?zx=63d22ae11ffd1261

    Γιατί ''ξεβρακωθηκε'' το Δ'Σ.Σ στους Δρακονιανούς Κινέζους κατασκόπους ? Εεε κύριε Καραμανλή??

    http://makelio.blogspot.com/2009/04/blog-post_6626.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive