Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Λάβαμε το πιο κάτω e-mail και το δημοσιεύουμε αυτούσιο, γιατί κρίνουμε ότι είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ!! Περιμένουμε (;) φυσικά την απάντηση απο κάθε αρμόδιο.
Γράφει λοιπόν ο αναγνώστης:
ΜΑΪΜΟΥ SECURITY ??
Τετάρτη, 18 Μάρτιος 2009, 18:44
Από:
"georgios athanasakis" <.................@yahoo.gr
Προς:politisvaris@yahoo.gr
Αγαπητοί φίλοι blogers , άκουσα πρίν στο ALTER τον κ. Παυλόπουλο, να προειδοποιεί τους πολίτες ότι όταν είναι να εγκαταστήσουν συναγερμό στο σπίτι τους κ.λ.π. να ζητάνε επαφή με την εταιρεία security που θα κάνει την εγκατάσταση, να έρθει σε επαφή με τους υπεύθυνους, να δει τα υλικά και να ξέρει τι και ποιός υπογράφει. Διαβάστε τώρα τι έπαθα εγω μόλις πριν 5 ημέρες. Βλέπω -όπως ήμουν μποτιλιαρισμένος- στη Βουλιαγμένης & Ζέππου 48 ενα κτίριο και στην ταράτσα του τεράστια επιγραφή που έγραφε: "ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ SECURITY" και το τηλ. 210/9633100. Πήρα μέσα απο το αυτοκίνητο και μίλησα με μια ευγενέστατη κοπέλλα, της είπα ότι λέγομαι Γεώργιος Αθανασάκης και θέλω να ασφαλίσω το σπίτι μου στη Βάρκιζα. Κράτησε το τηλ. μου και μετά απο μια ώρα με πήρε ο υπεύθυνος τεχνικός κ. Πανόπουλος.

Του ζήτησα να μου πεί τι ώρα να περάσω απο την εταιρεία, αφού γυρνώντας θα ήταν εύκολο για μένα και τι μου απάντησε;
-Α, κύριε, απο την εταιρεία δεν μπορείτε να έρθετε, θα έρθω εγω όπου θέλετε.
-Μα τι λέτε τώρα; του λέω εγω. Που θα δω τα υλικά;, τον υπεύθυνο;, που θα συζητήσω για τα χρήματα;,που θα υπογράψω.
-Σας είπα κ. Αθανασάκη θα έρθω εγω όπου θέλετε!!
Εκεί σταμάτησε η συζήτηση και επιστρέφοντας σταμάτησα στο κτίριο να δω τι γίνεται. Χτύπησα τα κουδούνια, κανείς. Ρώτησα απέναντι και μου είπαν ότι η εταιρεία έχει φύγει απο καιρό. Άρχισα να πονηρεύομαι, ξαναπήρα στο 210/9633100, το σήκωσε πάλι η κοπέλλα.
Της λέω ότι είμαι απο εταρεία κούριερ και θέλω να παραδώσω ενα δέμα.
Αφού με "ξεψάχνισε" κανονικά μου είπε να το παραδώσω στην νεα έδρα Βάρης-Κορωπίου 25 στη Βούλα. Πάω λοιπόν εκεί και εταιρεία ΠΟΥΘΕΝΑ.
Μετά απο όλα αυτά πείσθηκα ότι πρόκειται για εταιρεία ΑΠΑΤΗ και πιθανόν να ενέχεται σε έκνομες ενέργειες.Γιαυτό παρακαλώ τον κάθε αρμόδιο και όποιον θέλει να κάνει ότι έκανα εγω και να μας πληροφορήσει τελικά ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!! (αφήνω και τα στοιχεία όπως προκύπτουν απο καταχώρηση στο διαδίκτυο)
φιλικά
Γιώργος Αθανασάκης
ΑΘΗΝΑ
ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ SECURITY SA - Ασφάλειας Υπηρεσίες στην Ελλάδα
Όνομα εταιρείας : ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ SECURITY SA : Διευθύνων: Καρακίτσος Ι. Διεύθυνση : Ζέππου 48, Γλυφάδα, 16675. Τηλέφωνο : 210-9633100. Fax : 210-9631443 ...www.hotelsupplier.gr/member.php?company_id=3869 - 20k - Προσωρινά αποθηκευμένη - Παρόμοιες σελίδες
ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ SECURITY ΕΠΕ ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ SECURITY ΕΠΕ. ΑΘΩΝΟΣ 31. ΓΛΥΦΑΔΑ, 16674 ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Tel: 210- 9603084 210-9603085. Fax: 210-9631443. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ » SECURITY ...www.wiw.gr/greek/glyfada_karakitsos_security_ltd/ - 9k -
αναρτήθηκε απο "αθεόφοβος" τεταρτη 18/3/09

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive