Τη μια πάει εκεί, την άλλη έρχεται εδώ. Με μπέρδεψε.Εγώ αυτό που ξέρω είναι το πως καθιερώθηκε να σηκώνει τη σημαία ο καλύτερος μαθητής κι αν έχω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.Υπήρξε εποχή με υψηλό φρόνημα (και χωρίς κάτσε φρόνιμα) όπου όλοι ήθελαν να σηκώσουν τη σημαία. Μετά από παγκοσμίους, εμφυλίους κλπ. Ποιος θα γινόταν λοιπόν σημαιοφόρος;
Το "ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ ΚΑΙ ΥΠΕΙΡΟΧΟΝ ΕΜΜΕΝΑΙ ΑΛΛΩΝ" θα μας έδινε τον σημαιοφόρο.
Δεν είναι κακό αλλά έρχεται από άλλες εποχές.
Τότε που οι μαθητές, ήθελαν τη σημαία στα χέρια τους σαν σημαιφόροι κι όχι για να την καίνε.
Έτσι λοιπόν μπήκε το αριστείο στη μέση, το οποίο αποτελεί κίνητρο για το μαθητή και ξεχωρίζουμε μεταξύ άλλων τον καλύτερο. Και μην ακούσω για ρατσιστικά και φασιστικά, την έχω σιχαθεί την καραμέλα.
Για κάθε αναφορά στο Έθνος, τη Σημαία, το Φρόνημα, την Αριστεία να ακούμε για φασισμούς και άλλα αστεία.
Φτάνει πια. Ποιος από τους θολοκουλτουριάρηδες δεν θέλει να είναι καλύτερος από άλλον/άλλους; Να είναι άριστος; Μήπως είναι και φασίστας;
Τώρα έτσι όπως έγιναν τα πράγματα, ή μάλλον όπως τα κάναμε, καλή μας όρεξη.
Ξυπνήστε και ξανά ξυπνήστε.
Το είπε και η Κούνεβα, που τόσο πολύ κόπτονται κάποιοι γι'αυτήν και την ήθελαν σε ψηφοδέλτια και ευρωψηφοδέλτια και δε συμμαζεύεται:οι λαοί να γυρίσουν στις παραδόσεις τους για να δούνε άσπρη μέρα.
Κι αν δεν το είπε κατά λέξη, όσοι ενδιαφέρεστε, ψάξτε να βρείτε επακριβώς τη δήλωσή της.
Δεν έχει κλείσει δεκαήμερο.
Γεωργιάδης Κων/νος
αναρτηθηκε απο αργυρη σιδερη τεταρτη 18/3/09
Πολύ σωστά τα λες φίλε αλλά έχει ειπωθεί και στο παρελθόν θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία και φυσικα παιδεία. τώρα θα μου πεις τι είναι αυτά τα 'φασιστικά' που αναφέρω αλλά εκεί καταλήξαμε. επι του θέματος όμως, σημαιοφόρος είθισται να γίνεται όχι μονο όποιος βγάζει μεγαλύτερο βαθμό αλλά είχε και κοσμιωτάτη διαγωγή. Υπήρξαν περιπτώσεις στο παρελθόν που δεν πήρε τη σημαία μαθητής επειδή είχε κοσμία διαγωγή. δηλαδή δεν χρειάζεται νασαι μόνο καλός στα μαθήματα αλλά να έχεις και το ανάλογο ήθος που είναι φυσική απόρροια της παιδείας. αυτός λοιπόν που δεν πήρε τη σημαία δεν αποπέμφθηκε από την παρέλαση αλλά συμμετείχε δίπλα στη σημάια ως παραστάτης, εξίσου τιμητική θέση. Μετά τους παραστάτες υπάρχει η θέση του διμοιρίτη, σύνολο 4 ή κατ'αλλον υπολογισμό (με 5 παραστάτες)7. Ικανές θέσεις για τους αριστούχους. πρατράγουδα πάντα υπήρχαν τοσο απο μαθητές μα περισσότερο απο γονεις που απέβλεπαν στο ποιός θα δειχθεί περισσότερο αλλά αυτά είναι κατινιές. υπήρξε και η περίπτωση ο μαθητής που 'έπρεπε' να κρατήσει τη σημαία να ήταν αδύναμος, κοντούλης/α και να μην είχε τη ρώμη να το κάνει καθ'όλη τη διάρκεια της παρέλασης οπότε κάποιος άλλος απο τους παραστάτες να πάρει τη σημαία διότι εμείς τότε θεωρούσαμε προσβολή να κυλισθεί στο δρόμο ένα ιερό σύμβολο του έθνους, εμείς που είμασταν μισή μερίδα άνθρωποι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπήρξαν λοιπόν και περιπτώσεις παιδιών που η μοίρα τόφερε να είναι στο εξωτερικό και να έπρεπε να σηκώσουν τη σημαία ενός ξενου κράτους, άσχετα αν αυτό είχε βρεθεί σε εμπόλεμη κατάσταση με την ελλάδα στο παρελθόν (ένα επιχείρημα που προφασίζονται κάποιοι λανθασμένα μεν αλλά απο υπερβαλλοντα εθνικό ζήλο δε). Υπήρξαν λοιπόν μαθητές που αρνήθηκαν να το κάνουν από σεβασμό προς τη σημαία του ξένου κράτους, διότι γι' αυτούς δεν εσήμαινε τίποτε, ούτε το είδαν μαγκιά και καλά ως προς τους ντόπιους συμμαθητές τους.
Που θέλω να καταλήξω, αν κάποιος μη-έλληνας μαθητής αριστεύσει μπορεί να πάρει μέρος στην παρέλαση ως παραστάτης. εκτός κι αν εκδηλώνει ελληνική εθνική συνείδηση οπότε η σημαία είναι γι' αυτόν σύμβολο του έθνους κι όχι μαγκιά για να τη βγει αυτός όσο και οι συνεθνείς του στους κατοίκους του κράτους που τους φιλοξενεί, τους τρέφει και τους μορφώνει παρά τα όσα στραβά μπορεί να έχει στο σύστημά του. Αν δεν είναι ικανιποιημένοι από αυτά τότε ο δρόμος είναι ανοικτός για την πατρίδα τους.
η επιβάβευση ενός μαθητή με την τιμή να σηκώσει τη σημαία δεν είναι απλα θέμα 'εγώ' ή πολιτική σκοπιμότητα. Ας σταματήσει λοιπόν αυτό το πανηγύρι και ας εφαρμοσθεί το καταστατικό του κάθε σχολείου συννάμα με την κατ'οικονομία χρήση της λογικής. Δεν αποκλείονται μαθητές που έχουν ελληνική εθνική συνείδηση και όσοι δεν την έχουν μπορούν να είναι παραστάτες. τώρα αν κάποιος μαθητής αποκτήσει ψυχολογικά προβλήματα απο τον αποκλεισμό του απο τη θέση του σημαιοφόρου το κράτος μέσω του σχολείου ας του προσφέρει την κατάλληλη ψυχολογική υποστήριξη.
φιλικά
kp