Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

BΡΕ, ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ...."ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ"!!

Περίεργες Συμπτώσεις
Από το nonpaper300

Σύμπτωση πρώτη .
Στις 15 Αυγούστου ο κ. Κοντομηνάς μαζί με τον κ. Λάκη Λαζόπουλο επισκέπτονται το Άγιο Όρος και την Μονή Βατοπαιδίου.
Δεν έμειναν όμως εκεί !

Επισκέφτηκαν και την Μονή Μεγίστης Λαύρας , οι μοναχοί της οποίας ήταν μόνιμα καλεσμένοι στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA για την γνωστή υπόθεση.
Σύμπτωση δεύτερη
Ο … «οδηγός» του Εφραίμ που κατέθεσε στην Εξεταστική επιτροπή , το Fax το οποίο είχε στα χέρια του και επιδείκνυε στα μέλη της ήταν από αριθμό fax του τηλεοπτικού σταθμού ALPHA.
Σύμπτωση Τρίτη
Ο σύζυγός της κυρίας Σωτηροπούλου ο δικηγόρος κ. Μ. Κουκουβίνος , ήταν στο Δ.Σ του Άρη Θεσσαλονίκης επί εποχής Κοντομηνά.
Τόσες περίεργες συμπτώσεις;
Μήπως τελικά αποκαλύπτεται η σκευωρία;
Μήπως τελικά φθάνουμε στα κυκλώματα και σ` αυτούς που πραγματικά κ
ρύβονται πίσω από την υπόθεση;

Nonpaper300

1 σχόλιο:

  1. Το έχω πει εδώ και 15 μέρες ότι η δεξιά προπαγάνδα θα προσπαθήσει να πείσει την κοινή γνώμη ότι το Ολυμπιακό ακίνητο το έδωσε στον ‘’Αγιο’’ Εφραίμ η .... γιαγιά μου, γιαυτό και την έχω ειδοποιήσει για τον κίνδυνο που διαθέτει .

    Λές ρε γαλάζιε φίλε μου να έχω πάρει και εγώ μερτικό από τα δεκάδες εκατομμύρια που ‘’τσέπωσε ‘’ ο Εφραίμ και να μην το έχω πάρει χαμπάρι ;

    Μπορεί να αποκάλυψε το σκάνδαλο ο ΑΛΦΑ . Και καλά έκανε .
    Αν το έκανε για να εκδικηθεί την εξουσία η τον ΘΒΡ εγώ χέστηκα .
    Με ενδιαφέρει ότι βγήκαν τα άπλυτα στην φόρα .
    Για να σταματήσει και κάποιο χοντρό κακομαθημένο πλουσιόπαιδο να μας διαφημίζει τα .... φυλακτά του !!!
    Και η χοντρή απαίσια γυμνήστρια τα προσκυνήματα που έκανε στην ‘’Αγία’’ Ζώνη !!

    Μη χέσω

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive