Ο/Η Chief Engineer άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΠΟΙΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ? (Τα ναυτικά έτσι?) ΑΝ...":
-Επαναλαμβάνω.
Σε όλο το Ελληνικό Εμπορικό Ναυτικό ΕΞΗ μίλια πριν την είσοδο του λιμένος πάνω στην Γέφυρα είναι ο Πλοίαρχος με τον αξιωματικό φυλακής .Στην πλώρη άλλος αξιωματικός , λοστρόμος και 3 ναύτες.Στην πρύμνη ανθυπ/ρχος και 3 ναύτες. Στο μηχανοστάσιο Πρώτος Μηχανικός με ΟΛΟΥΣ τους αξ/κούς Μηχανής .ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ STAND-BY.Τήν ώρα της πρόσκουσης περίπου ΕΝΑ ΜΙΛΙ από την μπούκα του λιμανιού ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ .Στην γέφυρα εντρομος κάποιος προσπάθησε ΑΡΓΑ να στρήψει το πλοίο (πολύ κακώς), στο Μηχ/σιο ήταν μόνο ένας 3ος Μηχ/κός.Αν είχαν αφήσει το πλοίο να προσκρούσει με την πλώρη , δεν θα είχε γίνει ναυάγιο. Θα είχε γεμίσει η πρωραία δεξαμενή πρόσκρουσης (forepeak),κάποιοι τραυματισμοί επιβατών ,ίσως, που θα πέφτανε από τα κρεββάτια τους, αλλά όχι ναυάγιο και 90 νεκροί.Η πολιτική αντιπαράθεση και η εξουσία των βαρώνων των ΜΜΕ πήγαν το φταίξιμο εκεί που γράψατε .Συγγνώμη αλλά σαν επαγγελματίας το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ναυάγιο δεν το χρεώνω ούτε στον πλοιοκτήτη ούτε στο Υπουργείο .Θα χρέωνα στον Λιμενάρχη Σαντορίνης την βύθιση του Sea Diamond διότι επέτρεψε την μετακίνηση του πλοίου μετά την πρόσκρουση στα βαθειά νερά .Αν το είχαν προσαράξει στα ρηχά , το πλοίο θε επισκευάζετο ,αλλά ο Λουίζος δεν θα έπαιρνε 50.000.000 U.S.DOLLARS.Σε ΟΛΑ τα Λιμάνια του κόσμου δεν επιτρέπεται να μετακινηθεί ούτε ρυμουλκό χωρίς την έγκριση του τοπικού Λιμενάρχη.
Chief Engineer
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Συγγνώμη αγαπητοί κύριοι,αλλά ο δαίμων του πληκτρολογείου έκανε το ''θαύμα'' του και αντί βαθιά νερά έγραψα αβαθή.
ΑπάντησηΔιαγραφήChief Engineer