Ο/Η chief engineer άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ. ΓΡΑΨΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ 45 ΣΚΑΝΔΑΛΑ...":
"Αντέγραψες αγαπητέ μου ένα σωρό επικεφαλίδες δεξιών εφημερίδων και μας τις σεβίρισες".
"Επειδή ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ Ν.Δθα πω ότι σέβομαι τις απόψεις σου , αλλά διαφωνώ με αυτές".
Λόγω έλειψης χώρου και χρόνου θα ασχοληθώ μόνο με ένα θέμα .Το ναυάγιο του ''Εξπρές Σάμινα''.
Λόγω ειδικότητος αλλά και μια ζωή παρουσία στο ''γιαχνί σοκάκι'' της Ναυτιλίας (Ακτή Μιαούλη) θα σου πω αγαπητέ μου ότι για το ναυάγιο αυτό ΕΝΟΧΟΙ ήταν ,δύο μόνο, κάκιστοι επαγγελματίες ναυτικοί.
Πιό απλά το ναυάγιο μοιάζει σαν να οδηγώ εγώ μεθυσμένος ένα σαραβαλιασμένο αυτοκίνητο γεμάτο επιβάτες. Από το μεθύσι μου το τρακάρω σε μιά κολόνα της ΔΕΗ το κάνω κομάτια , σκοτώνονται όλοι οι συνεπιβάτες μου , σώζομαι εγώ.
ΠΟΙΟΣ ΕΦΤΑΙΞΕ ;
Το σαραβαλάκι αυτοκίνητο;
Το ΚΤΕΟ που δεν το επιθεώρησε καλά ;
Μήπως φταίω εγώ , ο μεθύστακας μακάκας ;
Το να τρακάρει ένα πλοίο πάνω σε βράχο που υπάρχει φάρος ,
ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Από την Γέφυρα του πλοίου έλειπε ο Πλοίαρχος , το ομολόγησε, που ως ώφειλε απο τον Εσωτερικό Κανονισμό Ε.Ν. έπρεπε να ήταν εκεί, λόγω που το Σάμινα ήταν σε φάση προσέγγισης .
Έλειπε ο υποπ/ρχος , δεν το ωμολόγησε , που ήταν βάρδια , άφησε τον Δόκιμο μόνο του και εκείνος πήγε να δει το ματς του ΠΑΟ.Τα κανάλια της TV κατάφεραν να πείσουν τότε την κοινή γνώμη ότι έφταιγε ο Παπουτσής που εκείνη την ώρα κοιμόταν στον Πειραιά και ο δυστυχής συχωρεμένος Σφηνιάς.
Με όσα έγραψα δεν θέλω να πω ότι το Πασοκ δεν έκανε σφάλματα .
ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΜΩΣ , ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ , ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ ΣΑΜΙΝΑ.
"CHIEF ENGINEE"
**********************************
ΣΗΜ. skeftomasteellhnika.gr: 1) Δεν είναι αντιγραφή απο "δεξιές" εφημερίδες, ΟΛΟΣ ο τύπος τα έχει γράψει αυτά.
2)Οι ευθύνες του ΥΕΝ εντοπίζονται στο υπαρκτό γεγονός της κακής λειτουργίας των υπηρεσιών, (επιθεώρηση πλοίων, αυτοψίες, έλεγχοι, εκπαίδευση πληρωμάτων κλπ) και σαφώς τις ύψιστες ευθύνες, ως πολιτικός προιστάμενος τις φέρει ο αρμόδιος Υπουργός. Δηλαδή με αυτόν τον τρόπο απαλλαγής του κάθε Υπουργού, όσα συμβαίνουν στη ναυτιλία αφορούν μόνο τα "μεθυσμένα πληρώματα?"
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Επαναλαμβάνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όλο το Ελληνικό Εμπορικό Ναυτικό ΕΞΗ μίλια πριν την είσοδο του λιμένος πάνω στην Γέφυρα είναι ο Πλοίαρχος με τον αξιωματικό φυλακής .Στην πλώρη άλλος αξιωματικός , λοστρόμος και 3 ναύτες.Στην πρύμη ανθυπ/ρχος και 3 ναύτες. Στο μηχανοστάσιο Πρώτος Μηχανικός με ΟΛΟΥΣ τους αξ/κούς Μηχανής .
ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ STAND-BY.
Τήν ώρα της πρόσκουσης περίπου ΕΝΑ ΜΙΛΙ από την μπούκα του λιμανιού ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ .
Στην γέφυρα εντρομος κάποιος προσπάθησε ΑΡΓΑ να στρήψει το πλοίο (πολύ κακώς), στο Μηχ/σιο ήταν μόνο ένας 3ος Μηχ/κός.
Αν είχαν αφήσει το πλοίο να προσκρούσει με την πλώρη , δεν θα είχε γίνει ναυάγιο. Θα είχε γεμίσει η πρωραία δεξαμενή πρόσκρουσης (forepeak),κάποιοι τραυματισμοί επιβατών ,ίσως, που θα πέφτανε από τα κρεββάτια τους, αλλά όχι ναυάγειο και 90 νεκροί.
Η πολιτική αντιπαράθεση και η εξουσία των βαρώνων των ΜΜΕ πήγαν το φταίξιμο εκεί που γράψατε .
Συγγνώμη αλλά σαν επαγγελματίας το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ναυάγιο δεν το χρεώνω ούτε στον πλοικτήτη ούτε στο Υπουργείο .
Θα χρέωνα στον Λιμενάρχη Σαντορίνης την βύθιση του Sea Diamond διότι επέτρεψε την μετακίνηση του πλοίου μετά την πρόσκρουση στα αβαθή .
Αν το είχαν προσαράξει στα ρηχά , το πλοίο θε επισκευάζετο ,αλλά ο Λουίζος δεν θα έπαιρνε 50.000.000 U.S.DOLLARS.
Σε ΟΛΑ τα Λιμάνια του κόσμου δεν επιτρέπεται να μετακινηθεί ούτε ρυμουλκό χωρίς την έγκριση του τοπικού Λιμενάρχη.
Chief Engineer