Σεβαστε Ζειδωρε,
1. Οι χαρακτηρισμοι, «αμπελοφιλοσοφει», «ολοκληρο σεντονι» «λογικα άλματα», «συγχεετε κειμενα» «μπερδευετε παραγραφους» αυτοχαρακτηριζουν και φωτογραφιζουν τον αποστολεα, και τις αντιληψεις του για τον διαλογο, το δικαιωμα της διαφωνιας.
Δηλαδη οποιος διαπραττει το αμαρτημα της διαφωνίας με τα κειμενα του Παπα-Ηλια που το ελευθερο διαδικτυο δημοσιευει, πρεπει να διακοσμηθει με τους ανωτερω επιθετικους προσδιορισμους.
Ταυτοχρονως η αποψι που εκφραζει ο Παπα-Ηλιας ειναι δυνατον να επαναλαμβανεται αλλα προς Θεου χωρις απαντησι.
2.Οταν διδεται η απαντησις π.χ για την ταμπακιερα, την επαναλαμβανω διοτι μαλλον βιαστικα διαβασε ο Σεβαστος Ζειδωρος τις ενστασεις μου στην επιστολη του Παπα-Ηλια, προς τους βουλευτες, «Αλλα και περαν των αυξησεων στους δικαστικους ( δηλαδη ο Πρωτοδικης επαιρνε 1155 ευρω, κι' αν εσεις το θεωρειτε μισθο δικαστικου, εγω σας λεω οτι δεν τον θεωρω και καλως εγενετο η αυξησις.) ας μας πη και ο Παπα-Ηλιας ποσο ειναι ο μισθος ενος ιερεως και ποσα κερδιζει ενας ιερευς σε μια ενορια, με τα ευχελαια, τους γαμους, τα μνημοσυνα, τα βαφτισια, ενω εχει δημοσιο μισθο απο την φορολογια των Πολιτων.Πιστευω χρονια τωρα πολυ περισσοτερα.» ο Σεβαστος Ζειδωρος μας απαντα οτι «τεχνηεντως αποφευγουμε την ταμπακιερα»
Ενω περι της κοινης γνωμης και τον «ολοκληρωτισμο» τ ης οταν την επικαλουνται ολοι ως αξιωμα επιβολης της δικης τους αποψεως , παλι υπαρχει καταγεγραμμενη η αποψις μου.Οτι σωστο ή λαθος τι, εξακολουθει να ειναι σωστο ή λαθος ανεξαρτητως του τι πρεσβευει η «κοινη»γνωμη.
3.Ξαναδιαβασα την δευτερολογια μου , που προξενησε την δευτερη απαντησι σας. Ετριψα τα ματια μου να ξεστραβωθω, αλλα πουθενα δεν ειδα την λεξι «φιμωσι»Απο καπου αλλου την πηρατε. Διοτι εσεις την αναφερετε.
4.Ειναι σαφες. Δεν υπαρχει συναντιληψις περι των υβρεων ή των επιτιμησεων. Ειναι κατανοητο απο την απαντησι σας..Μπορειτε να συνεχισετε να χαρακτηριζετε «ευγενικα» με εκφρασεις οπως «αμπελοφιλοσοφει», «ολοκληρο σεντονι» «λογικα άλματα», «συγχεετε κειμενα» «μπερδευετε παραγραφους» και να τα εκλαμβανουμε ως «φιλοφρονησεις». Δεν υπαρχει προβλημα.
Γνωριζουμε οτι η αληθεια, οτι η εμφανισις στο διαδικτυο της ''αλλης αποψεως» που απαντα στο δογμα, στον μονολογο της αριστερης διαννοησης ειναι ενοχλητικη. Οι τολμητιες ηδη το πληρωνουν ( τα καμμενα βιβλιοπωλεια μυριζουν ακομη). Ομως εσεις αποφευγετε να παρετε θεσι. Δηλαδη αν καταδικαζετε και πως κρινετε τους αναρχοβανδαλους. Ενω για την «προστασια» , επιτρεψετε μου την εκφρασι των λεγομενων του Παπα-Ηλια, απο την απαντησι μου, «διαρηγνυετε τα ιματια σας» που δεν υποκλινομαι. Δεν ειναι παραδοξο?
Αληθεια. Αν υπαρχει εμμονη αυτη ειναι στην μη αποδοχη της αντιπαραθεσεως. Εν μερει , το θεωρω φυσιολογική αντιδρασι. Διοτι τοσα χρονια με τον αριστεροκρατουμενο τυπο και τα μαρξιστοκρτατουμενα μεσα που θηλαζουν το θειο βρεφος του Περισσου, μια κυβερνησι που ψοφοδεης συναινει στην παραχαραξι και την πλαστογραφησι, το διαδικτυο ειναι πυριφλεγης βομβα, στα θεμελια του ψευδους.Της «ορθης»σκεψης» Της μιας ἁποψης»
Αργα ή γρηγορα θα διαπιστωσετε οτι το σκοταδι δεν θα σβυση το Φως.Το φως θα διαλυση το σκοταδι.
ΙΑΣΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.