Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

Αφιερωμένο σ` αυτούς που ΔΕΝ υπηρέτησαν την Πατρίδα!!

ΕΙΜΑΙ ΚΟΡΟ`Ι`ΔΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ;


Γράφει ο : "ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ"

Βλάκας ΔΕΝ είμαι. Αποδεδειγμένα και πιστοποιημένα. Θα σας εξηγήσω και θα περιμένω και απο εσάς να μου πείτε την άποψή σας, που κάτι θα ξέρετε παραπάνω. Μεγάλωσα στο κέντρο της Αθήνας (Εξάρχεια) πήγα στο 37ο Δημοτικό. Μπάλα έπαιζα με προπονητή τον απίστευτο Αλέφαντο. Στο Δημοτικό ήμουν 2 φορές σημαιοφόρος και είχα πάρα πολλούς φίλους. Και βλάκας ΔΕΝ ένοιωθα. Άρχισα να έχω κάτι «ψιλές» αμφιβολίες, όταν στην Α` Γυμνασίου ερωτεύθηκα την Έλσα, ένα κορίτσαρο που καθόταν στη Στουρνάρη. Απάνω που τα μάτια μας «μίλαγαν» και έλεγαν τα πάντα και τάχαμε σχεδόν «συμφωνημένα» εμφανίστηκε ξαφνικά ο Άλκης, παιδί γνωστής μεγαλοοικογένειας. Εκείνος ήταν όντως Βλάκας αλλά ο μπαμπάς το «κουδούναγε» το χρήμα. Έτσι η Έλσα...πέταξε. Τότε αισθάνθηκα ολίγον βλαξ. Το επόμενο σοκ τόπαθα όταν ήμουν βασικός παίκτης στον Α.Ο. Εξαρχείων και μούφαγε τη θέση άλλο πλουσιόπαιδο, άσχετο με τη μπάλα, αλλά η μάννα του έκανε δωρεά στην ομάδα τις... φανέλες. Ούτε τότε αισθάνθηκα βλάκας. Τα χρόνια πέρασαν, όπου γινόταν πορεία πάντα ήμουνα μπροστά, όποτε γινόντουσαν συλλήψεις , πάντα εγώ έμενα στην «ψειρού», οι άλλοι έφευγαν με δικηγόρους και τα «συναφή». Παρ` όλα αυτά ουδέποτε ένοιωσα βλάκας. Στο Στρατό γύρισα κάθε λογής λόγγους και ραχούλες που κατά σύμπτωση ήταν όλες στην παραμεθόριο. Απο Ορεστιάδα μέχρι Δράμα είδα όλες τις σκοπιές και πέρασα όλα τα καψόνια. Έλεγα, όμως, πολύ πριν την Πατουλίδου: «Για την Ελλάδα ρε γαμώτο» και βλάκας ΔΕΝ ένοιωσα. Τα χρόνια συνέχιζαν να περνούν αμείλικτα. Προόδευσα, έκανα οικογένεια, παιδιά, εγγόνια, αλλά άρχισα να αισθάνομαι βλάκας όταν συναντούσα, τους πρώην πλούσιους φίλους μου και μιλάγαμε για το Στρατό. Κάνας δυο είχανε υπηρετήσει μόνο. «Ρε συ» μου λέγανε «ο Στρατός είναι για τα κορόιδα». Και δεν είχαν άδικο. Στην πορεία της ζωής μου, είδα ακόμα και Υπουργούς που δεν υπηρέτησαν την πατρίδα αλλά έγιναν Υπουργοί Εθνικής Άμυνας, Υπουργοί Πολιτισμού κ.λ.π. Άλλοι πήραν «χαρτί τρελού» και σήμερα είναι οι ΤΟΡ της δημοσιογραφίας, οι οποίοι μάλιστα χλευάζουν όσους πήγαν φαντάροι. Τώρα, εγώ ντρέπομαι και ζηλεύω. Αλήθεια τους ζηλεύω πολύ. Και ΠΟΛΥ βλάκας αισθάνομαι.

1 σχόλιο:

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive