Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

ΓΙΑΤΙ "ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ" ΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΜΑΣ; ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΜΑΣ;

ΑΠΟ ΤΟ : GREEKALERT
Τι είναι το greekalert;

"Μπούκωσαν" διαφήμιση τα κανάλια για να μας προσφέρουν το χάπι του μύθου...

  • Εδώ και μερικές εβδομάδες έχουν γεμίσει τα κανάλια με την παρακάτω διαφήμισηκαι μέχρι εδώ όλα καλά...
    αλλά ας δούμε τι λέει αυτή η διαφήμιση;

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΟΡΑΜΑ
    ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
    ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΕΙ ΜΑΚΡΙΑ
    ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ
    ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ!
    ΩΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ
    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ,
    ΤΙΣ ΓΕΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ
    ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ
    ΜΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΣΙΩΣΗ
    Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
    Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
    ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ

    ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ "ΜΟΤΟ"
  • 3200 ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΟΝΤΟΠΟΡΑ ΠΛΟΙΑ
  • ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1000 ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
  • 50000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΙ
  • ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 1050 ΠΛΟΙΑ

για ποια Ελληνική ναυτιλία μιλάνε; για αυτή που την διοικούν άλλοι;

για την ναυτιλία που δεν διαθέτει δικά της ναυπηγεία γιατί τα ξεπουλήσαν και αυτά; για την ναυτιλία που δεν θα διαθέτει ούτε δικά της λιμάνια γιατί θα τα πουλήσουν και αυτά;

για ποιούς Έλληνες ναυτικούς μιλάνε; για αυτούς που συνωστίζονται στα γραφεία ευρέσεως εργασίας; για αυτούς που δίνουν "μπροστά" χιλιάδες ευρώ στους πράκτορες με το όνειρο πως δεν θα μείνουν και αυτό τον χρόνο άνεργοι;μήπως μιλάνε για τους Έλληνες ναυτικούς που τριγυρνάνε στον Πειραιά και στα άλλα λιμάνια μας ψάχνωντας για δουλειά κανοντας τράκα τσιγάρα ο ένας από τον άλλον;

και επειδή μιλάνε για ναυτιλία...για τους λιμενεργάτες γιατί δεν λένε τίποτα; κομμάτι της ναυτιλίας δεν είναι και αυτοί; για τους λιμενικούς και τα χιλιάδες προβλήματα που αντιμετωπίζουν γιατί δεν μιλάνε; γιατί δεν διαφημίζουν τις επιτυχίες τους και με αυτούς;

για ποια παράδοση ναυτικών μιλάνε; για τους ναυτικούς που πλέον οι υποχρεωτικές θέσεις για Έλληνες στα πλοία είναι μόνο δύο,τρείς; μήπως μιλάνε για τους ναυτικούς που παλιά διέθεταν ταμείο με @@ και με τις "αλχημείες" του Ελληνικού κράτους τις τελευταίες δεκαετίες τώρα πλέον έχουν @@ ταμείο;

μήπως αναφέρονται στους ναυτικούς που όσο μεγαλώνουν τόσο πιο δύσκολα ξαναβρίσκουν μπάργκο για να φύγουν..και όταν περνούν τα 40-45 τους "σκοτώνουν" στην ανεργία όπως τα γέρικα άλογα; ας μας πουν οι βουλευτές είναι η δεν είναι χιλιάδες τα αιτήματα που έχουν στα γραφεία τους για ευρεση εργασίας από ναυτικούς;

ποια ναυτιλία είναι πρώτη στον κόσμο; αυτή που δεν κατάφερε τόσα χρόνια ούτε τα δικά της νησιά να εξυπηρετήσει;

γιατί κρύβονται πίσω από την έκφραση "Ελληνική ναυτιλία" όταν όλοι γνωρίζουν πως μιλάμε μόνο για "Έλληνες εφοπλιστές"; Για Έλληνες εφοπλιστές που με ελάχιστες εξαιρέσεις κόπτονται τόσο πολύ για την Ελλάδα που σε αρκετές περιπτώσεις δεν βάζουν πλοία(λόγω κόστους) ούτε στα νησιά καταγωγής τους;

για ποια πρωτοπόρο ναυτιλία μιλάνε; για αυτή που τον χειμώνα αφήνει αρκετά Ελληνικά νησιά αποκλεισμένα στο έλεος του Θεού; αυτή που με την αδιαφορία της στέλνει τους κατοίκους των ακριτικών μας νησιών στις αγκαλιές των Τούρκων;

και εύλογα κάποιος θα αναρωτηθεί...γιατί δεν μιλάει κανείς;

μα γιατί "μπούκωσαν" στην διαφήμιση όλα τα κανάλια

και μαζί με αυτά "μπούκωσαν" και τα υπόλοιπα Μέσα που είναι συγκοινωνούντα δοχεία (σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως από όλα αυτά τα λεφτά των εκατοντάδων διαφημίσεων το 20% αποτελεί το αγγελιόσημο που πάει στο ταμείο των δημοσιογράφων)!!τι θα κάνουν τα κανάλια; θα αμφισβητήσουν τους διαφημιζόμενους;

και άντε οι δημοσιογράφοι και τα ΜΜΕ δεν μιλάνε...οι πολιτικοί;;;

εκλογές έρχονται (αργά η γρήγορα)...ψηφοφόροι θα πρέπει να μετακινηθούν...εκδηλώσεις θα πρέπει να γίνουν...χορηγοί θα πρέπει να βρεθούν...είμαστε για τέτοια κόλπα τέτοια ώρα;;;;

και όλα αυτά για να μας παραμυθιάσουν πως η Ελληνική ναυτιλία είναι πρώτη!!

όχι κύριοι..δεν είναι η Ελληνική ναυτιλία πρώτη...

αν η Ελληνική Ναυτιλία ήταν πρώτη θα δημιουργούσε συνέχεια νέες θέσεις εργασίας...τα νησιά μας θα είχαν τις καλύτερες ναυτικές συγκοινωνίες... τα ταμεία των ναυτικών θα τους έδιναν τα αυτονόητα...τα λιμάνια και τα ναυπηγεία δεν θα ξεπουλιόντουσαν...τα πληρώματα θα ήταν Ελληνικά και θα δημιουργούσαν ξανά Ναυτική παράδοση για αυτόν τον τόπο...

ΟΧΙ η Ελληνική Ναυτιλία δεν είναι πρώτη στον κόσμο....οι Έλληνες εφοπλιστές είναι πρώτοι στον κόσμο...πράγμα που δεν αγγίζει σε τίποτα τον Ελληνικό λαό και δεν του προσφέρει τίποτα απολύτως...ο μόνος που κερδίζει είναι οι ίδιοι οι εφοπλιστές και τα ΜΜΕ που πληρώνονται για να σερβίρουν(διαφημίζουν) το χάπι της διαφήμισης και της δημιουργιάς μύθων...

χάπι που σερβίρετε στον κόσμο γιατί γνωρίζετε πως τα επόμενα χρόνια τα πράγματα θα σφίξουν...η ανεργία θα μεγαλώσει...τα ναύλα θα ακριβύνουν και άλλο...συγκοινωνίες θα κοπούν ή θα περάσουν στα χέρια άλλων...και οτιδήποτε Ελληνικό θα περάσει ή σε ξένους ή σε ιδιώτες(που ακόμη και να φέρουν την Ελληνική υπηκοότητα το χρώμα του χρήματος θα τους την υπερκαλύπτει)...και προσπαθείτε να δημιουργήσετε μύθους για να διατηρήσετε και να διπλασιάσετε τα κεκτημένα...είτε αυτά λέγονται επενδύσεις είτε μετοχές...εύγε συνεχίστε το παραμύθακι σας...αλλά να θυμάστε ο λαός σιγοβράζει...και αν τον ξεχάσετε στην φωτιά του...κάποια στιγμή μπορεί να ανοίξει το καπάκι και να σας κάψει...

** τα εκατομμύρια που μοιράζονται εδώ και ένα μήνα για να δημιουργηθεί ο μύθος θα μπορούσαν να ανακουφίσουν χιλιάδες οικογένειες Ελλήνων ναυτικών, και τότε δικαίως θα μπορούσαμε να ισχυριζόμαστε πως έχουμε την Νο1 Ναυτιλία στον κόσμο ..τώρα όμως όχι..δεν μας αξίζουν τέτοιοι τίτλοι!

υ.σ ζητώ συγνώμη για τα ορθογραφικά ελπίζω να βοηθήσετε και να περάσει η αλήθεια στον κόσμο όπως πρέπει

απόμαχος


1 σχόλιο:

  1. Συγγνώμη αλλά στην ζωή δεν είναι όλα άσπρα η όλα μαύρα .
    Σε οποιαδήποτε εμπορική διαφήμιση θα παρουσιαστεί εξιδανικευμένο ένα οποιοδήποτε θέμα .
    Επειδή είμαι αξιωματικός του Εμπορικού Ναυτικού θα σου πω ότι πάντα υπήρχαν προβλήματα στο Εμπορικό Ναυτικό .

    Οι εφοπλιστές δεν έγιναν μεγαλο-εφοπλιστές με το σταυρό στο χέρι.

    Όπως σε όλα τα επαγγέλματα , σε όλες τις επιχειρήσεις υπάρχουν οι καλοί και οι κακοί.

    Από όταν ήμουν Δόκιμος μιλάγαμε για ''βασιλοβάπορα'' και για ''σκυλοπνήχτες'' .
    Το πρώτο αφορούσε πλοία νέα σε ηλικία που τα πληρώματα αμοίβονταν καλά και ο εφοπλιστής παρείχε καλή τροφοδοσία. Το δεύτερο αφορούσε υπερήλικα πλοία με πολλά προβλήματα σε θέματα ασφαλείας , χαμηλές αμοιβές και ... πείνα !!!

    Ευτυχώς λόγω μεγάλης αύξησης των Διεθνών Ελέγχων σε θέματα ασφαλείας , πολύ λίγοι ποντοπόροι σκυλοπνήχτες κυκλοφορούν σήμερα .
    Κανένα τέτοιο με Ελληνική σημαία .
    Μου κάνει όμως εντύπωση ότι ενώ οι ποντοπόροι γλυτώσαμε από τους σκυλοπνήχτες , ακούμε εν έτει 2008 από την τηλεόραση , για ατυχήματα υπερήλικων επιβατηγών πλοίων , μέσα στο Αιγαίο.
    Γιαυτό δεν φταίνε οι εφοπλιστές .
    Φταίει το Ελληνικό κράτος που επιτρέπει υπερήλικα και προβληματικά πλοία να μεταφέρουν επιβάτες .

    Chief Engineer

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive