Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ. ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΕΨΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

βροχή το χρήμα με το κτηματολόγιο

Αυτή είναι η δική μας άποψη για το κτηματολόγιο και για την κόντρα που διαβάζουμε τις τελευταίες ημέρες για το ποιός θα βγάλει τα περισσότερα χρήματα με τη συμπλήρωση των δηλώσεων για το κτηματολόγιο.
Όλα για το χρήμα. Πείτε μας και κάτι νεότερο. Όλοι εναντίον όλων και άκρη δε βγάζουμε.
Σου ζητάνε 100 ευρώ για να σου φτιάξουν τη δήλωση, δίνεις άλλα 35 στο κράτος (το λιγότερο πάντα) και συ φτωχέ πλην τίμιε λαέ άντε να τα βγάλεις πέρα.
Αχ Ελλάδα σε αγαπώ...

Βαθμολογήθηκε με 4.8 από 5 άτομα [?]

1 σχόλιο:

  1. Δεν έχω λεφτά να δώσω για να δηλώσω ένα ψωροακίνητο (ένα τρίτο ψωροακίνητου) που έχω.
    Αν όμως είχα λεφτά, αν είχα λεφτά(!) ΑΝ ΕΙΧΑ ΛΕΦΤΑ!;!;!!;;

    ΑΝ ΕΙΧΑ ΛΕΦΤΑ

    Αν είχα λεφτά και παχύ πορτοφόλι-
    αν είχα λεφτά- θα με ήθελαν όλοι.
    Κοντές και μεσαίες-μεσαίες και ψηλές
    για μένα οι γυναίκες θα ήταν τρελλές.

    Οι φίλοι θα μ' είχαν μη στάξει μη βρέξει
    και όλοι θα πρόσεχαν κάθε μου λέξη'
    ιδέα κακή δε θα είχε κανείς
    για μένα, στενός ή φαρδύς συγγενής.

    Γνωστοί, άγνωστοί μου, πελάτες, γειτόνοι
    μια σκέψη θα είχαν στη ζήση τους μόνη:
    περσότερα πώς να μου πάρουν λεφτά'
    και θα 'καναν ότι μπορούσαν γι αυτά.

    Γι αυτό τα λεφτά δε θα 'πρεπε λέω να 'ναι
    το μέτρο που όλα μ' αυτά τα μετράνε.
    Τουλάχιστο εγώ το μικρό μου πανώ
    υψώνω-σαφώς μ' όλ' αυτά διαφωνώ.

    Μ' αυτό δεν αλλάζει το πράγμα βεβαίως
    και ουτ' η άποψή μου κερδίζει έτσι κλέος-
    μα ίσως να πρέπει κανείς να το πει-
    λίγο έτσι μπορεί να μικραίνει η ντροπή.

    Ω! Αν είχα λεφτά και παχύ πορτοφόλι
    Ω! Τότε αναντίρρητα θα μ' ήθελαν όλοι!
    ...Μα τότε (το λέω κι από φρίκη ριγώ)
    μπορεί να τους ήθελα όλους κι εγώ...

    Γιώργης Χολιαστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive