Κυριακή 30 Απριλίου 2023

Επίθεση με γιαούρτια στον Θάνο Πλεύρη στα Πετράλωνα . Οι ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ που είστε ΑΚΟΜΑ !:: ελεύθεροι αφήστε τις οκογένειες σπίτι. ΕΣΑΣ ψαχνουν τα θύματα ΣΑΣ.

 

Επίθεση με γιαούρτια κατήγγειλε ότι δέχτηκε ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, όταν μαζί με την οικογένειά του έτρωγε σε μεζεδοπωλείο στα Πετράλωνα.Ο Θ. Πλεύρης γνωστοποίησε το περιστατικό μέσω του Facebook, όπου έγραψε:...

«Τρώγοντας μεσημέρι σε μεζεδοπωλείο στα Πετράλωνα με την γυναίκα μου και τα παιδιά μου θρασύδειλοι αριστεριστές μου επιτέθηκαν με γιαούρτια πετυχαίνοντας εκτός από εμένα τα δυο μου παιδιά. Αυτοί είναι στοχεύοντας εμένα πέτυχαν με γιαούρτια τα παιδιά μου. Άθλιοι».

Θάνος Πλεύρης
4 hours ago

Τρώγοντας μεσημέρι σε μεζεδοπωλείο στα Πετραλωνα με την γυναίκα μου και τα παιδιά μου θρασύδειλοι αριστεριστές μου επιτέθηκαν με γιαούρτια πετυχαίνοντας εκτός από εμένα τα δυο μου παιδιά. Αυτοί είναι στοχεύοντας εμένα πέτυχαν με γιαούρτια τα παιδιά μου. Άθλιοι

May be an image of 1 person 
 
Θάνος Πλεύρης
 
 
 
 
 
 
 Εικόνα
 
No photo description available.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive