«Δεν θα αναλάβω τα καθήκοντα μου στην Επιτροπή και παραμένω στη διάθεση της πολιτείας, στο μέτρο που μπορώ να φανώ χρήσιμος λόγω της ειδικότητάς μου», αναφέρει σε δήλωση παραίτησής του από την Ειδική Επιτροπή για τη διερεύνηση και ανάδειξη των συστημικών προβλημάτων και δυσλειτουργιών που οδήγησαν στη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών...
ο Θ. Ζηλιασκόπουλος, Καθηγητής Μεταφορών και Παραγωγής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.Σχεδόν ένα 24ωρο μετά την ανακοίνωση από τον υπουργό Επικρατείας, Γ. Γεραπετρίτη, της σύστασης επιτροπής εμπειρογνωμόνων για το σιδηροδρομικό δυστύχημα και των τριών μελών της, έρχεται η παραίτηση του Θ. Ζηλιασκόπουλου, για το όνομα και την τοποθέτηση του οποίου στην επιτροπή αυτή ξέσπασε θύελλα αντιδράσεων.
Μάλιστα, μετά την παραίτηση Ζηλιασκόπουλου, ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κάλεσε τον Κ. Μητσοτάκη να καταργήσει αμέσως την Επιτροπή και να αφήσει τη Δικαιοσύνη και τις αρμόδιες Αρχές να επιτελέσουν το έργο τους και να διερευνήσουν τα αίτια του δυστυχήματος.
Πάντως, σάλος προκλήθηκε από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η τοποθέτησή του Θ. Ζηλιασκόπουλου στην ειδική επιτροπή, αφού πρόκειται για πρόσωπο που διετέλεσε το διάστημα 2010 - 2015 διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που με τη δράση του συνέβαλε στην απαξίωση και ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού.
Στη θέση του κ. Ζηλιασκόπουλου στην Ειδική Επιτροπή για τη διερεύνηση των αιτιών του δυστυχήματος στα Τέμπη τοποθετείται ο Χρ. Πυργίδης, καθηγητής σιδηροδρομικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η παραίτηση - Δήλωση Ζηλιασκόπουλου
«Μετά την τοποθέτησή μου ως μέλους της επιτροπής διερεύνησης των αιτιών του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, υπό την ιδιότητα μου ως καθηγητή μεταφορών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ακολούθησε σειρά δηλώσεων και δημοσιευμάτων εκ μέρους πολιτικών προσώπων που με αφορούσαν, σχετικά με την παρελθούσα θητεία μου ως προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ.
Λόγω της ιδιαίτερης βαρύτητας της Επιτροπής, για το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, δεν θα ήθελα η ιδιότητα μου εκείνη να χρησιμοποιηθεί ως άλλοθι για να πληγεί η ακεραιότητα και η αμεροληψία των εργασιών και του πορίσματος της Επιτροπής.
Για τον λόγο αυτό, δεν θα αναλάβω τα καθήκοντα μου στην Επιτροπή και παραμένω στη διάθεση της πολιτείας, στο μέτρο που μπορώ να φανώ χρήσιμος λόγω της ειδικότητάς μου», ανέφερε σε δήλωσή του ο κ. Ζηλιασκόπουλος το Σάββατο 4/3.
Ερωτηματικά
Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό ότι θα συμμετέχει στην Ειδική Επιτροπή με απόφαση του Γ. Γεραπετρίτη, δημιουργήθηκαν ερωτηματικά για το κατά πόσο το πόρισμα θα μπορούσε θα εξετάσει διαχρονικά τις ευθύνες που οδήγησαν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα με τους 57 νεκρούς στα Τέμπη, αφού ο Θ. Ζηλιασκόπουλος έχει διατελέσει στο παρελθόν διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μάλιστα, σε μια χρονική περίοδο που είχε σημειωθεί μείωση του προσωπικού με απολύσεις στον Οργανισμό, ακυρώθηκαν ή έγιναν ελλιπώς και με προβλήματα έργα υποδομής.
Επί Ζηλιασκόπουλου ο ΟΣΕ προχώρησε σε απενεργοποίηση του Κέντρου Τηλεδιοίκησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), η δημιουργία του οποίου κόστισε στο ελληνικό Δημόσιο και την ΕΕ 20 εκατ. ευρώ.
Τα 3 μέλη της επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη
Πλέον, μετά την παραίτηση του Ζηλιασκόπουλου, τα μέλη της Ειδικής Επιτροπής για τη διερεύνηση και ανάδειξη των συστημικών προβλημάτων και δυσλειτουργιών που οδήγησαν στη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών, είναι οι:
-Ιωάννης - Κωνσταντίνος Χαλκιάς, Επίτιμος Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ως Πρόεδρος.
-Βασίλειος Προφυλλίδης, Καθηγητής της Συγκοινωνιακής Τεχνικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, ως μέλος.
-Χρήστος Πυργίδης, καθηγητής σιδηροδρομικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
«Η Επιτροπή θα επιτελέσει το έργο της στο συντομότερο δυνατό χρόνο και θα καλέσει τεχνικό προσωπικό, εμπειρογνώμονες ή όποιο άλλο πρόσωπο κρίνει απαραίτητο, προκειμένου να τη συνδράμουν», σύμφωνα με την ανακοίνωση Γεραπετρίτη.
ΑΓΩΓΈΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΑΓΩΓΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨΑΡΩΣΑΤΕ ΞΑΝΆ ΜΕ ΤΟ ΑΚΑΤΑΔΙΩΚΤΟ ? ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ €ΙΔΙΚΟΥΣ...
ΠΆΡΕ ΝΑΧΕΙΣ ΤΏΡΑ... ΜΆΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΏΡΑ ❗