Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023

Ο Στηβ Κακέτσης στο νοσοκομείο με εγκεφαλικό. Κρίσιμη η κατάσταση . Περαστικά απο καρδιας φίλε. Ολοι τα περάσαμε αυτά. ΚΟΥΡΑΓΙΟ

 Στηβ Κακέτσης

Τη μεγαλύτερη μάχη της ζωής του δίνει ο Στηβ Κακέτσης τα τελευταία εικοσιτετράωρα, καθώς υπέστη βαρύ εγκεφαλικό επεισόδιο και νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο "Υγεία". Όπως αναφέρεται και στην εφημερίδα "Espresso”, στο πλευρό του βρίσκονται οι δικοί του άνθρωποι, οι οποίοι τον φροντίζουν και...

ελπίζουν από καρδιάς να καταφέρει να βγει νικητής από αυτή την περιπέτεια."Είμαι με υπνωτικά χαπάκια για να κοιμηθώ. Σκέφτομαι ότι δεν θα έχω να φάω… Πώς να χωνέψω ότι στα 68 μου χρόνια θα βρεθώ στον δρόμο; Έχω δεχτεί πολλά χτυπήματα στην καριέρα μου και στη ζωή μου, αλλά αυτό είναι το μεγαλύτερο!" είχε δηλώσει στην "Espresso" τον Σεπτέμβριο του 2017, όντας σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση, προσθέτοντας: "Η αλήθεια είναι πως από το 2011, που η οικονομική κρίση στη χώρα μας πήρε την ανηφόρα, τα μαγαζιά μου έκαναν κοιλιά, δεν πήγαιναν καλά, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να πληρώσω το δυσβάστακτο ενοίκιο των 450.000 ευρώ τον χρόνο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive