Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2023

«Έχω Πάρκινσον στα 50, ναρκοληψία, υπνική άπνοια, θρόμβους και αιμορραγία» – ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ για τα εμβόλια

 

Οι ισχυρισμοί παρατίθενται δημοσιογραφικά χωρίς να λαμβάνεται η παραμικρή θέση υπέρ ή κατά αυτών. Η Κάθριν Πάρκερ, Αμερικανίδα, η οποία είχε μια πλήρη και γεμάτη ζωή, πριν πάθει παρενέργειες μετά από το εμβόλιο για τον COVID-19, συγκλονίζει!!! Όπως αναφέρει:...

«Έχω υποστεί βαριά βλάβη απ’ το εμβόλιο.

Έχω νόσο του Parkinson στα 50, ναρκοληψία, υπνική άπνοια, επινεφριδιακή ανεπάρκεια, θρομβώσεις και αιμορραγίες, δυσλειτουργία του αυτόνομου νευρικού συστήματος, νόσο Behcet!!!

Και η λίστα τελειωμό δεν έχει!!!!!

Έλαβα το εμβόλιο στις 21 Απριλίου. Ήταν Johnson and Johnson. Και μου είπαν πως η εμμηνόπαυσή μου ήταν που προκαλούσε προβλήματα…

Έκανα το εμβόλιο της Pfizer τον Νοέμβριο και μέσα σε 2 εβδομάδες άρχισαν να πέφτουν τα μαλλιά μου!!!

Ήμουν υπεύθυνη έργου σε μια κατασκευαστική εταιρεία και ήμουν και φωτογράφος συναυλιών. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα απ’ τα δύο πλέον. Είμαι στην πραγματικότητα πλήρως ανάπηρη τώρα».

Δείτε την σοκαριστική συνέχεια, λαμβάνοντας όμως υπόψη πως οι κρατικοί επιστήμονες διαβεβαιώνουν πως τα εμβόλια COVID είναι ασφαλή και αποτελεσματικά.

el.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive