Ακολουθεί ο υπόλοιπος κατάλογος των "ενοχληρικών γεγονότων" για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. [Δείτε το μέρος 1 εδώ.]
"Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι το ηλεκτρικό", λέει ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν. Υποθέτει μια τεράστια βελτίωση των μπαταριών. Οι καλύτερες μπαταρίες είναι ζωτικής σημασίας επειδή τόσο οι σταθμοί παραγωγής ενέργειας όσο και τα αυτοκίνητα πρέπει να αποθηκεύουν πολλή ηλεκτρική ενέργεια.
Αλλά εδώ είναι το ενοχλητικό γεγονός 3: Οι μπαταρίες είναι άθλιες στην αποθήκευση μεγάλων ποσοτήτων ενέργειας.
"Οι μπαταρίες εχουν διαρροές και δεν συγκρατούν πολλά", λέει ο φυσικός Mark Mills.
Ο Mills πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υπέροχα, αλλά εξηγεί ότι "το πετρέλαιο ξεκινά με ένα τεράστιο πλεονέκτημα: 5.000% περισσότερη ενέργεια σε αυτό ανά κιλό. Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ζυγίζουν 1.000 κιλά. Αυτά τα 1.000 κιλά αντικαθιστούν μόλις 80 κιλά βενζίνης".
Αλλά οι μελλοντικές μπαταρίες θα είναι καλύτερες, επισημαίνω.
"Οι μηχανικοί είναι πολύ καλοί στο να κάνουν τα πράγματα καλύτερα", απαντά ο Mills, "αλλά δεν μπορούν να τα κάνουν καλύτερα από ό,τι επιτρέπουν οι νόμοι της φυσικής".
Αυτό είναι το δυσάρεστο γεγονός 4. Οι θαυματουργές μπαταρίες που είναι αρκετά ισχυρές για να αντικαταστήσουν τα ορυκτά καύσιμα είναι μια φαντασίωση.
"Επειδή η φύση δεν είναι καλή με τους ανθρώπους", εξηγεί ο Mills, "αποθηκεύουμε ενέργεια για όταν κάνει κρύο ή πολύ ζέστη. Οι άνθρωποι που φαντάζονται μια ενεργειακή μετάβαση θέλουν να χτίσουν ανεμόμυλους και ηλιακούς συλλέκτες και να αποθηκεύσουν όλη αυτή την ενέργεια σε μπαταρίες.
"Αλλά αν κάνετε την αριθμητική, θα διαπιστώσετε ότι θα πρέπει να κατασκευάσετε μπαταρίες αξίας περίπου εκατό τρισεκατομμυρίων δολαρίων για να αποθηκεύσετε την ίδια ποσότητα ενέργειας που έχει τώρα η Ευρώπη για τον φετινό χειμώνα. Τα εργοστάσια μπαταριών στον κόσμο θα χρειάζονταν 400 χρόνια για να κατασκευάσουν τόσες μπαταρίες".
Οι πολιτικοί δεν το αναφέρουν αυτό όταν υπόσχονται ότι όλα τα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικά. Δεν αναφέρουν επίσης ότι το ηλεκτρικό δίκτυο είναι περιορισμένο.
Αυτό το καλοκαίρι, οι αξιωματούχοι της Καλιφόρνιας ανησυχούσαν τόσο πολύ για τις διακοπές ρεύματος που ζήτησαν από τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων να σταματήσουν να φορτίζουν τα αυτοκίνητα!
Ωστόσο, σήμερα, λίγα από τα αυτοκίνητα της Καλιφόρνιας είναι ηλεκτρικά. Ο κυβερνήτης Gavin Newsom διέταξε ότι όλα τα νέα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2035! Πού νομίζει ότι θα βρει την ηλεκτρική ενέργεια για να τα τροφοδοτήσει;
"Σε γενικές γραμμές, πρέπει να διπλασιάσετε το ηλεκτρικό σας δίκτυο για να μεταφέρετε την ενέργεια από τη βενζίνη στον ηλεκτρικό τομέα", λέει ο Mills. "Κανείς δεν σκοπεύει να διπλασιάσει το ηλεκτρικό δίκτυο, οπότε θα γίνει με δελτίο".
Με δελτίο. Αυτό σημαίνει ότι σε ορισμένα μέρη απλώς θα κλείσουν μέρος του ρεύματος.
Αυτό είναι το τελευταίο ενοχλητικό γεγονός: Απλά δεν έχουμε αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ακόμα χειρότερα, αν (όπως προτείνουν πολλοί ακτιβιστές και πολιτικοί) προσπαθήσουμε να πάρουμε αυτή την ηλεκτρική ενέργεια από 100% ανανεώσιμες πηγές, το δελτίο θα είναι θανατηφόρο.
"Ακόμη και αν καλύψετε ολόκληρη την ήπειρο των Ηνωμένων Πολιτειών με ηλιακούς συλλέκτες, δεν θα προμηθεύατε τη μισή ηλεκτρική ενέργεια της Αμερικής", επισημαίνει ο Mills.
Ακόμα και αν προσθέσετε "ανεμογεννήτριες σε μέγεθος μνημείου της Ουάσιγκτον, οι οποίες απλώνονται σε μια έκταση έξι φορές μεγαλύτερη από την πολιτεία της Νέας Υόρκης, αυτό δεν θα ήταν αρκετό".
Αυτό είναι απλά μαθηματικά και φυσική. Είναι εκπληκτικό ότι δήθεν υπεύθυνοι άνθρωποι προωθούν αδύνατες φαντασιώσεις.
"Ήταν ένα εξαιρετικό επίτευγμα προπαγάνδας", παραπονιέται ο Mills, "σχεδόν παιδαριώδες ... ανησυχητικό επειδή είναι τόσο ανόητο".
Ακόμη και αν οι άνθρωποι εφεύρουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα, ανεμογεννήτριες, ηλιακούς συλλέκτες, γραμμές μεταφοράς ενέργειας και μπαταρίες, εξηγεί ο Mills, "εξακολουθείτε να τρυπάτε πράγματα, να σκάβετε πράγματα. Εξακολουθείτε να κατασκευάζετε μηχανές που φθείρονται ... Δεν πρόκειται για μια μαγική μεταμόρφωση".
Ακόμη χειρότερα, σήμερα οι πολιτικοί μας αναγκάζουν να πληρώνουμε περισσότερα για την ενέργεια, ενώ μας αναγκάζουν να κάνουμε πράγματα που βλάπτουν το περιβάλλον. Οι περιορισμοί τους στα ορυκτά καύσιμα οδηγούν τους ανθρώπους να χρησιμοποιούν καύσιμα που ρυπαίνουν περισσότερο.
Στην Ευρώπη: "Επιστρέφουν στην καύση άνθρακα! Αυτό που κάναμε είναι να έχουμε τα ενεργειακά μας συστήματα σχεδιασμένα από γραφειοκράτες αντί για μηχανικούς", διαμαρτύρεται ο Mills. "Έχουμε χειρότερη ενέργεια, ακριβότερη ενέργεια και μεγαλύτερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις!"
Μου αρέσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αλλά δεν θα προσποιηθώ ότι η οδήγηση ενός με κάνει κάποιου είδους περιβαλλοντικό ήρωα.
"Θα υπάρξουν πολύ περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο μέλλον", καταλήγει ο Mills. "Θα πρέπει να υπάρξουν, διότι αυτό θα μειώσει τη ζήτηση για πετρέλαιο, πράγμα που είναι καλό. Αλλά όταν κάνεις τα μαθηματικά, για να λειτουργήσει μια κοινωνία με 5 ή 6 δισεκατομμύρια ανθρώπους που ζουν σε συνθήκες φτώχειας που δεν μπορούμε να φανταστούμε, όταν θέλεις να τους δώσεις λίγα από αυτά που έχουμε εμείς, οι ενεργειακές απαιτήσεις είναι εξωπραγματικά μεγάλες. Θα χρειαστούμε τα πάντα".
Αυτό περιλαμβάνει και τα ορυκτά καύσιμα.
Διαβάστε περισσότερα στο Townhall
***Δικτυογραφία:
Stossel: More Inconvenient Facts About Electric Vehicles, Part 2 - Climate Change Dispatch
https://climatechangedispatch.com/stossel-more-inconvenient-facts-about-electric-vehicles-part-2/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.