Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022

ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ !! ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑΓΙΑ 12 ΧΡΟΝΗΣ : ΜΑΣ ΕΔΙΝΕ Ο ΜΙΧΟΣ 12.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΟΥΜΕ !! ΖΗΤΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΟΝΗ ΜΟΥ ΓΥΜΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΔΕΡΦΑΚΙΑ ΤΟΥ

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΟΒΙΑΣΤΗ ΕΛΙΣΑΒΤ ΛΕΚΚΑ ΕΔΙΝΕ 12.000 ΓΙΑ NA ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΣΣΙΝΑ" 
ΓΙΑΓΙΑ : Δεν αποκάλυψε το παιδί, το παιδί το είχα εδώ εγώ, ερχότανε και ήταν συνέχεια άρρωστο έκλαιγε, πονάει το κεφάλι μου, πονάει η κοιλιά μου, πονάει εκείνο., Τι έχεις παιδί μου; Δεν ήθελε το παιδί να μιλήσει.... Το κράταγα εδώ μείνε μαζί μου, έλα να πάμε εδώ, έλα εκεί, χτύπαγαν τα τηλέφωνα τα μηνύματα και σηκώνονταν και έφευγε , κλαίγοντας. Απλά ανακαλύψαμε όλα αυτά στο τηλέφωνο, στο τηλέφωνο τα βρήκαμε όλα αυτά. Τα μηνύματα τα είδανε αυτοί που ξέρουνε. ΦΥΓΕ από εδώ μην σε θάψω τις είπε Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ 12 χρονης της γυναίκας του παιδοβιαστη Ελισαβετ ΛΕΚΚΑ δεν πληρώνεται η τιμή και η ψυχολογία του παιδιού !!
Η διεύθυνση του μαγαζιού του παιδοβιαστη στον Κολωνο ειναι ΔΡΑΜΑΣ 38 !!!   ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive